20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00  (Lest 16992 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #15 på: 14. Des. 2013, 09:31 »
Jeg også frykter 4-4-2 med Ameobi på topp. Og det gjør meg forbanna, for det er ingen tvil om at laget Daniel har satt opp er det beste laget som kan stilles den dagen.
Selvfølgelig kan en så tvil om det. Det er trolig det laget som hadde slått best an i en FM verden, men realiteten er at det har vært andre lag som har tatt rotta på 3 av de 5 beste lagene i ligaen.

Jeg tror for en gangs skyld at vi får se Ben Arfa fra start, fordi Pardew vil ha litt ekstra kreativitet når han mangler Cabaye. Sliter samtidig med å bestemme meg for hvem som bør vike plass for ham - basert på prestasjoner og form.

Mistenker 4-4-1-1, der Ben Arfa får loffe litt rundt Remy.

Håper på minst mulig forandringer og at Pardew og co fortsetter å bygge på suksessformelen med defensiv trygghet, så vet vi at sjansene uansett vil komme.

Southampton med kun 1 seier på de siste 6 kampene og med store skadeproblemer. De spiller ikke veldig ulikt NUFC og satser i stor grad på defensiv trygghet. Laget til Pochettino er det nest mest gjerrige i PL, kun Arsenal har sluppet inn færre. I den andre enden har de kun puttet 19 mål på 15 kamper. av lagene på topp 10 er det kun Tottenham som er svakere.
Jeg forventer en tett og jevn kamp med 2 lag som ikke tar de store sjansene og som ikke vil gi store rom bakover. Skal dette bli en kamp med masse sjanser må man få et tidlig mål til ett av lagene.

I og med at Arsenal møter ManCity og Tottenham møter Liverpool kan en NUFC seier mot Southampton løfte klubben helt opp blant de som kjemper om en CL plass. Med tanke på at NUFC sine 2 neste kamper etter denne er mot Palace og Stoke er det all mulig grunn til optimisme.

Jeg vil se minst mulig forandringer og håper på følgende lag:

Krul
Debuchy - Coloccini - Williamson - Santon
Sissoko - Tiote - Anita - Gouffran
Shola/Ben Arfa
Remy

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #16 på: 14. Des. 2013, 10:29 »
Spurte jentungen på 7 som elsker Newcastle fordi "De er best" om hva resultatet blir idag.

"Newcastle vinner 6-0!!!"

HOWAY THE LADS!!!

Sigurd

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 446
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #17 på: 14. Des. 2013, 11:35 »
Høres ut som en sjeldent veloppdragen liten jentunge. Setter ti kr på 6-0.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #18 på: 14. Des. 2013, 14:21 »
Drakta er på og er klar til kamp sjølv om eg sitte på skulen. Håper vi ikkje gjer altfor store endringer på suksessformelen fra dei tidligere kampene. Blir ein vanskelig kamp mot eit soton-lag som er veldig gjerrige, men som har ein dalende formkurve. Soton har nokon farlige spillere som vi må passe på. Ønskjer å sjå meir til Ben arfa i denne kampen, da han virket god i innhoppet sist, men usikker på om eg vil ha han frå start.

Howay The Lads!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

mortinho84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 272
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #19 på: 14. Des. 2013, 14:29 »
så den evige streamkampen… noen som har sporet opp noe? ipad vennlig hadde vert gull

TimKnut

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 364
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #20 på: 14. Des. 2013, 15:04 »
Newcastle United (4-4-2): Tim Krul; Mathieu Debuchy, Mike Williamson, Fabricio Coloccini (c), Davide Santon; Moussa Sissoko, Cheick Tiote, Vurnon Anita, Yoan Gouffran; Shola Ameobi, Loic Remy
Substitutes: Rob Elliot, Massadio Haidara, Mapou Yanga-Mbiwa, Gabriel Obertan, Sammy Ameobi, Hatem Ben Arfa, Papiss Cisse

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #21 på: 14. Des. 2013, 15:04 »
Cabaye ut og Shola inn er eneste endring siden sist, tror jeg.
Nei.

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #22 på: 14. Des. 2013, 15:12 »
Scoringsmaskinen ameobi tilbake på laget
lt;3 Newcastle <3

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #23 på: 14. Des. 2013, 15:20 »
Nå har jo Ameobi strålet som en meget god lagspiller den siste tiden da, samme kan man vel si om Willy. Håper dog Ben Arfa og Cisse kommer inn i varmen igjen og presterer.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #24 på: 14. Des. 2013, 15:30 »
Sa ikke pardew etter Swansea at han hadde lært at han måtte bruke hele troppen?
Ok, never change a winning team, fair enough det har funket til nå.
Men med tett kampprogram, og masse gode spillere på benken, når skal disse få sjansen om ikke nå? Ila de siste 6 kampene burde Ben Arfa, Haidara, MYM og til dels Anita fått mye mer spilletid.
Fullt forståelig, men skuffende og feigt syntes jeg. Tror ikke det lønner seg i det lange løp.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #25 på: 14. Des. 2013, 15:46 »
Den eneste åpenbare feilen Pards har gjort, som man kunne forutsett, var å ikke kjøre 5 på midten mot Swansea. Tror alle, inkludert Pards gjerne skulle starta med Ben Arfa, men hvem skal da sløyfes?

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #26 på: 14. Des. 2013, 15:49 »
En ting jeg lurer på: Når skal vi slutte å klage på laguttakene?? Vi har vunnet 5 av de 6 siste, og likevel er det alltid noe som er feil. La endringene komme når resultatene uteblir, eller noen helt klart spiller seg ut av laget. Det mener jeg ikke har skjedd på en god stund.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #27 på: 14. Des. 2013, 15:54 »
Eneste jeg virkelig er forbannet over er Obertan på benk. Alle andre ville vært bedre.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #28 på: 14. Des. 2013, 15:54 »
Ser for meg at de som klager mest på laguttaket nå, er de som lever i en FM-verden og ønsker noe ala:

                   Krul
Debuchy  Mbiwa Taylor  Haidara
                  Bigi    Anita
Marveaux      Cabaye   Ben Arfa
                     Campbell

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #29 på: 14. Des. 2013, 15:57 »
Stream anyone?