20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kjøp og salg  (Lest 128606 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Kjøp og salg
« Svar #225 på: 28. Des. 2008, 19:45 »
Skulle da tro det. Skal sikkert rundt om kring i byen til uka og kan holde et øye ute etter den


Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Kjøp og salg
« Svar #227 på: 28. Des. 2008, 20:46 »
God link. I tillegg slipper du toll og Mva så det blir ikke så dyrt, nei.

Nikolaien

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 565
    • Vis profil
Sv: Kjøp og salg
« Svar #228 på: 29. Des. 2008, 01:56 »
fine greier

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Kjøp og salg
« Svar #229 på: 29. Des. 2008, 15:03 »
Og gratisk frakt. Problemet er vel at dei ikke har den på lager atm...

Chris

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 347
    • Vis profil
    • girls and corpses
Sv: Kjøp og salg
« Svar #230 på: 17. April 2009, 22:38 »
Jeg har bestilt ikke-refunderbare flybilletter til Boro kampen  :-[  Siste gang jeg bestiller tur-retur!

Er noen interessert i å kjøpe disse billetene og tilbringe helga i newcastle?? du skal få bilettene til minipris! Det er tur-retur for 2 voksne fra Sola flyplass i Stavanger direkte til Newcastle.

Det du kan gjøre er å bruke billetene TIL Newcastle, tilbringe helga der for så å gå på kampen på mandagen. Du trenger jo ikke å bruke returbilleten! Jeg lover at prisen blir billigere enn om du bestiller nye billeter(selv bare for èn vei!). Gidder ikke å finne pris før jeg hører om noen er interesserte. smooth operator.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Kjøp og salg
« Svar #231 på: 25. Mai 2009, 21:21 »
Vet ikke helt hvor jeg skulle skrive denne kommentaren men tok den her.
Det jeg lurer på er egentlig hva dere rbk-supportere synes om rade prica? personlig hater jeg han, og det kommer selvsagt av at han har spilt for sunderland. Jeg lurer også på hvordan han og skjelbred kommer overens, ettersom at han er newcastle-supporter...

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Kjøp og salg
« Svar #232 på: 25. Mai 2009, 21:54 »
hehe, tror du bomma grovt på hvilken tråd du valgte å legge inn dette innlegget, prøv tippeliga-tråden :)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Kjøp og salg
« Svar #233 på: 27. Mai 2009, 16:35 »
Vet ikke helt hvor jeg skulle skrive denne kommentaren men tok den her.
Det jeg lurer på er egentlig hva dere rbk-supportere synes om rade prica? personlig hater jeg han, og det kommer selvsagt av at han har spilt for sunderland. Jeg lurer også på hvordan han og skjelbred kommer overens, ettersom at han er newcastle-supporter...
Øhh. Leste du overhodet noe av det som var skrevet tidligere på denne tråden?

Spørsmålet ditt skal jeg svare på, men tar det på PM.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

rikard

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 131
    • Vis profil
Sv: Kjøp og salg
« Svar #234 på: 12. Aug. 2009, 14:29 »
Hei, noen som vet om en nettside hvor man får kjøpt NUFC baby klær?  Da tenker jeg fra 0-1år. Vurderer sterkt å klikke på "checkout" inne på nufc.co.uk :) Men kan være greit å sjkke mulighetene her i norge først...

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Kjøp og salg
« Svar #235 på: 12. Aug. 2009, 22:49 »
I Norge er det nok ikke så vanlig men jeg kan stikke innom NUFC-butikken å kjøpe noe til deg og sende. Sparer deg 15 pund i ekspedisjonsgebyr pluss en formue i porto.

rikard

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 131
    • Vis profil
Sv: Kjøp og salg
« Svar #236 på: 14. Aug. 2009, 10:32 »
Det er jo helt fantastisk. Sender deg en pm på hva jeg ønsker, info osv. Det er kjempe snilt av deg hvis du gidder det altså.  :)

tony

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 1
    • Vis profil
Sv: Kjøp og salg
« Svar #237 på: 27. April 2010, 18:54 »
Hei
Noen som samler paa matchprogram?
Jeg har et program fra mandag 23. februar 1976 mellom Bolton-Newcastle, FA cup 5. runde, 2. omkamp. Kampen ble spillt paa Elland Road i Leeds.
Programmet kan du ha  hjem i postkassa for kroner 65,-.
Send meg en email om noen er interessert.

tass87

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 11
    • Vis profil
Sv: Kjøp og salg
« Svar #238 på: 16. Juni 2010, 15:59 »
Hei. Selger to drakter, av hendholsvis Shearer og Rush til den som byr mest.
Shearer drakten er fra 2005/06 og Rush er fra 1998 ca. Har kjøpt de som match worn, men siden jeg ikke er sikker på om de er det, tørr jeg ikke skrive at de er det. Om noen kan forklare meg forskjellen på match worn og replica fra disse sesongene ville det vært greit.
Har bilder av draktene på pc'n, så om noen vil se de, så er det bare å kontakte meg.
Håper på interesse.

tass87

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 11
    • Vis profil
Sv: Kjøp og salg
« Svar #239 på: 16. Juni 2010, 16:04 »
Hei. Selger to av mine trøyer. De ble kjøpt som match worn, og er av Shearer(hjemme trøye 2005) og Rush(hjemmetrøye 1998ca). Selger til høystbyende.
Vil ikke ta all verdes, siden jeg ikke er 100% sikr på om de er match worn. Ville vært greit vist noen her vet hva forskjellen på match worn og replica i disse sesongene er, og la meg vite det.
Har bilder på pcen av draktene, så om du er interessert i draktene, eller bare se de, så gi meg beskjed.

Håper på interesse. Takker.