20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Shearer quiz  (Lest 4369 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ipt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 518
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer quiz
« Svar #15 på: 22. Jan. 2010, 10:19 »
Hmm, bare 10 riktige og dårligst sålangt.

Trives på bunnen^^

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer quiz
« Svar #16 på: 23. Jan. 2010, 00:32 »
12 av 17. På ingen måte helt fornøyd. Burde huska hvor mange mål han scoret i EM 96. Er også svakt av meg å ikke huske at Ronaldo og Weah var de eneste som var bedre enn ham i 1996 (ja, særlig at noen var det). Det er lenge siden jeg har lest My Illustrated Career. Og den første biografien hans har jeg ikke lest.

Bilmerker og sånne ting går jeg ikke rundt å husker. Jeg mener selv jeg vet veldig mye om Shearer, men jeg gir fullstendig blanke i hvilken bil han kjører. For min del kan han like gjerne kjøre en bitteliten WW Polo, som meg. Men jeg mener totalt unyttig kunnskap er verdifull kunnskap. Derfor husker jeg nøyaktig når Sir Bobby Robson ble født og hvem han delte bursdag med, jeg vet nøyaktig når på døgnet jeg selv ble født. Jeg feirer Shearers bursdag hvert eneste år. Og jeg synes quizen til Beate er svak når hun bare spør etter måned og år, og ikke selve datoen. Det er jo vel så viktig å vite nøyaktig hvilken dag i August måned 1973 at unge Alan Shearer kom til verden.

Vil for øvrig hevde at han alltid hevet høyrearmen først, før han eventuelt også tok med venstrearma. Og med mindre jeg har sett fullstendig feil de gangene jeg så Shearer score mål, så synes jeg det er den typen detaljkunnskap som er viktig å kunne om Shearer, hvis du er en smule blodfan.

Synes quizen kunne vært enda mer blodfan-aktig, og dermed også enda vanskeligere for den som bare er sånn passende interessert i mannen og mer interessert i klubben.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Beate Jenssen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 118
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer quiz
« Svar #17 på: 25. Jan. 2010, 22:32 »
Joakim fornekter seg ikke  ;)

Unge Shearer er født 13.august 1970, ikke 73  :-* Syns den er akkurat passe vanskelig, og det viser vel egentlig resultatet til både deg og de andre her inne.

Det er ikke bare det at han kjører rundt i en viss bil, men når de sponser han så er det mer "offentlig" og noe alle har mulighet til å vite uten å ha vært der å sett han kjøre rundt.

Kritikken dere kommer med "is like water on a ducks back, really" (sitat hvem?)

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer quiz
« Svar #18 på: 25. Jan. 2010, 23:19 »
Jeg feirer Shearers bursdag hvert eneste år. Og jeg synes quizen til Beate er svak når hun bare spør etter måned og år, og ikke selve datoen. Det er jo vel så viktig å vite nøyaktig hvilken dag i August måned 1973 at unge Alan Shearer kom til verden.
;D ;D ;D ;D ;D

Having A Laugh

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 361
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer quiz
« Svar #19 på: 25. Jan. 2010, 23:24 »
Jokke er for smart for seg selv.1973.FA cupen.Sunderland vant.Jokke blandet sikkert:)

Ref.Collina

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 158
  • "Mi!? I bet I could beat you in a stare competit"
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer quiz
« Svar #20 på: 26. Jan. 2010, 11:05 »

Fikk 10 rett, så deler bunnplasseringa med lpt  :p Det var en fin quiz, akkuratt passe vanskelig. Visste ikke en gang att han var en familiemann. Men så har je heller aldri lest om privatlivet hans heller. Det som teller er jo å sett han spille fotball :D
"dem som sier atte dommere er dumme, dem er dumme dem!" :)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer quiz
« Svar #21 på: 26. Jan. 2010, 18:56 »
Skrev jeg virkelig 1973?
Hvordan fikk jeg til det?  :o :-[

Håper virkelig ingen andre enn HAL tror at jeg ikke vet hvor gammel Shearer er.
Minst av alle du, Beate.

Man kunne jo også spurt om hva Shearers tre barn heter. Det hadde vært vanskelig, men en ordentlig fan bør vite sånt. Du visste ikke at han var en familiemann? Så du ikke testimonial-kampen hans?

Jeg tok litt vel hardt i når jeg skrev det forrige innlegget, men jeg synes noen av spørsmålene i quizen var så enkle at jeg ble fornærmet. Og så var jeg veldig skuffet over å bare ha greit 12 rette.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer quiz
« Svar #22 på: 26. Jan. 2010, 19:07 »
Forå være ærlig er eg meir opptatt av det fotballmessige enn det personlige med Shearer som nok gjorde at eg ikkje hevda meg bedre :)

Ref.Collina

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 158
  • "Mi!? I bet I could beat you in a stare competit"
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer quiz
« Svar #23 på: 27. Jan. 2010, 17:10 »

Så vel noe reportasje en gang om kampen men, dessverre ikke noe mer. Det er altfor altfor dårlig å ikke ha sett han live. Hadde jo ett håp da dem møtte vålerenga men.. den gang ei! Får vel snart ta turen over å se på detta laget snart. Burde nok ta turen til høsten, enten se dem mot scumsa eller mackems!
"dem som sier atte dommere er dumme, dem er dumme dem!" :)