Newcastle United > Reiser

Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp

(1/83) > >>

Eivind:
Tenkte jeg kunne lage en liten guide om dette, siden det omhandles spredt i mange andre tråder.

Når man skal bestille billetter til Newcastlekamp er den beste og billigste måten å bestille via deres nettsider, www.nufc.co.uk , og derfor er dette den eneste måten jeg går nærmere inn på her. Man kan selvsagt også bestille pakkeløsninger via reiseselskaper, men dette er ofte atskillig dyrere enn ovenfornevnte metode.

PUNKT 1 - Komme seg inn på siden
Gå inn på www.nufc.co.uk , deretter inn på "Tickets and travel" og "Online Ticket Sales" under venstre meny.
Da vil det komme opp en liste med fremtidige kamper. Nederst på siden klikker du deg så inn på "Click here to proceed to online ticket sales".

PUNKT 2 - Registrering
Registrer deg som kunde ved å klikke på linken midt på siden ( If you do not have a customer number and  password click here). Her er det viktig at du fyller ut korrekt personalia, da denne infoen vil bli brukt til å sende deg billetter.

PUNKT 3 - Bestillingen
Logg deg inn ved å bruke kundenummeret og passordet i punktet ovenfor. Velg deretter ønsket kamp, antall billetter og hvor du vil sitte på stadion. Dette velger du ved hjelp av stadionkartet som kommer frem under bestillingen. OBS! Kampene legges ut for salg først 10-20 dager før kampstart, og før dette vil det ikke være mulig å bestille.

PUNKT 4 - Avsluttende
Etter å ha betalt bestillingen med gullkortet ditt, er det bare å vente på mail fra Newcastle om at bestillingen er godtatt. Legg merke til at billettene må betales samtidig med bestillingen!

Sånn! Da er det bare å vente. Billettene kommer hjem til postkassa di innen èn uke.

torstein86:
Får man kjøpt billett på denne siden til Newcastle - Arsenal?

Må jo betale fly allerede nå.. kampen går 9. april. Det hadde jo vært kjipt å ende opp uten billett. Vet ikke hvor fort de blir revet vekk etter de er lagt ut.

Noen som har erfaringer fra å bestille billetter til store kamper online?

SverreS:
Jeg bestilte til Newcastle - Man U tidligere i år. Skulle egentlig bli lagt ut kl. 10, men serveren kollapset, så jeg kom ikke gjennom før fire timer senere. Men jeg fikk nå hvertfall billetter, og det er en enda mer attraktiv kamp der borte, enn Newcastle - Arsenal. Du må sitte klar når de legges ut, og evt. ringe samtidig, så vil jeg tippe det går bra..

ScandinavianMagpie:
Har bestilt billett til Chelsea kampen 22.april. nå i dag. Noen som vet hva som skjer hvis jeg ikke får billettene i posten før jeg drar til england?

Eivind:

--- Sitat fra: ScandinavianMagpie på 12. April 2007, 18:49 ---Har bestilt billett til Chelsea kampen 22.april. nå i dag. Noen som vet hva som skjer hvis jeg ikke får billettene i posten før jeg drar til england?

--- Slutt sitat ---

Dette trenger du egentlig ikke bekymre deg for. De har et fascinerende godt system med billetter, og jeg er 100% sikker på at du har billettene innen neste torsdag. HVIS ikke, kan du bare hente dem på ticket office på stadion. De sender nemlig ikke billettene hvis de skjønner at dem ikke rekker frem før du drar! Helt genialt.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning