20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Dametråden  (Lest 444952 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #1065 på: 07. Des. 2012, 18:55 »
Ikke at hun er verdens mest sexy dame - men det ser unektelig jævla bra ut allikevel :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hakiki

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1104
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #1066 på: 10. Des. 2012, 11:44 »
Enig i at hun er digg også der, men etter min smak blir hun enda mer hot med en mer "rosa"-hudfarget leppestift.  Men det er vel forsåvidt en god ting at folk har forskjellig smak.
Genius by birth. Slacker by choice.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #1067 på: 11. Des. 2012, 10:35 »
Her sitter det altså en gjeng med gutter foran hver sin pc og diskuterer hvordan jenter bør sminke seg. Jeg liker det :ler:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #1068 på: 11. Des. 2012, 10:48 »
Og det mener du er rart, eller noe?
Nei.

Hakiki

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1104
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #1069 på: 11. Des. 2012, 13:41 »
Alternativet blir vel å diskutere hvordan mannfolk skal sminke seg, og det er vel høyst uaktuelt for de fleste her inne :D
Genius by birth. Slacker by choice.

coxie

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 853
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #1070 på: 11. Des. 2012, 16:49 »
Her sitter det altså en gjeng med gutter foran hver sin pc og diskuterer hvordan jenter bør sminke seg. Jeg liker det :ler:

Ikke alltid at vi sitter foran hver vår PC. Jeg og boris sitter noen ganger sammen og diskuterer hvordan jenter bør sminke seg.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #1071 på: 11. Des. 2012, 17:08 »
Alternativet blir vel å diskutere hvordan mannfolk skal sminke seg, og det er vel høyst uaktuelt for de fleste her inne :D

Haha. Ble tipsa av min mannlige frisør om å bruke litt mascara for å fremheve øynene mine ute på byen, jeg. Skulle visstnok være great success. Har dog ikke gjort det enda.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #1072 på: 11. Des. 2012, 17:18 »
Alternativet blir vel å diskutere hvordan mannfolk skal sminke seg, og det er vel høyst uaktuelt for de fleste her inne :D

Haha. Ble tipsa av min mannlige frisør om å bruke litt mascara for å fremheve øynene mine ute på byen, jeg. Skulle visstnok være great success. Har dog ikke gjort det enda.

Please don't :P
Same old Shearer, always scoring!

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #1073 på: 11. Des. 2012, 17:49 »
Mykje prat her nå..... på tide med litt bilder igjen  :thumbu:










Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #1074 på: 11. Des. 2012, 17:52 »
Neimen - jeg som trodde vi skulle få i gang en skikkelig fruktbar sminke-debatt ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #1075 på: 11. Des. 2012, 18:08 »
Alternativet blir vel å diskutere hvordan mannfolk skal sminke seg, og det er vel høyst uaktuelt for de fleste her inne :D

:lol:

Haha. Ble tipsa av min mannlige frisør om å bruke litt mascara for å fremheve øynene mine ute på byen, jeg. Skulle visstnok være great success. Har dog ikke gjort det enda.

Hahaha seriøst? Fy faen!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #1076 på: 11. Des. 2012, 18:09 »
Har dog ikke gjort det enda.
Yeah right.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #1077 på: 11. Des. 2012, 18:16 »
Mascara er jo overkill på gutter selvfølgelig, men er nok flere her inne som både har brukt foundation og dekkstift i de yngre dager?  :P

Det går vel ikke under "sminke" da, men er vel det nærmeste sminke som fortsatt er sosialt akseptert at gutter bruker.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #1078 på: 11. Des. 2012, 18:17 »
Helt seriøst, ja. Og nei - jeg kan garantere at jeg ikke har prøvd dette ut. Men kan jo hende noen her har gjort det? :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #1079 på: 11. Des. 2012, 21:35 »
Alternativet blir vel å diskutere hvordan mannfolk skal sminke seg, og det er vel høyst uaktuelt for de fleste her inne :D

Haha. Ble tipsa av min mannlige frisør om å bruke litt mascara for å fremheve øynene mine ute på byen, jeg. Skulle visstnok være great success. Har dog ikke gjort det enda.
Hadde en frisør sagt det til meg hadde jeg bedt vedkommende finne en annen til å klippe håret mitt umiddelbart. Hadde jeg ønsket sminketips hadde jeg bedt om det.

Når vi først snakker om temaet menn og sminke, jeg antar det sikkert er flere som så Are Sende Osens program "Normal Galskap" tidligere i høst? Der hadde vi selve kroneksemplet på en fyr det har rabla fullstendig for.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon