20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Dametråden  (Lest 444989 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #480 på: 30. Okt. 2011, 13:36 »
Barn etter loven JA, barn etter kropp NEI.

Hva så om hu er ett barn etter loven Kristoffer? hva hu ikke så hot allikevel da plutselig?  rar tankegang noen har må jeg si.
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #481 på: 30. Okt. 2011, 14:05 »
Er jo som jeg nevnte tidligere, hun har også utseendet til et barn, etter min subjektive mening.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Noreng

  • Gjest
Sv: Dametråden
« Svar #482 på: 30. Okt. 2011, 14:11 »
Spørst litt hva du mener NeN :p Og si at en 14-15 åring ser bra ut, den er jeg med på, men hvis du begynner å gjøre ord til handlinger på den, så håper jeg du er under 18, ellers er det pedotakter i min bok hvertfall :p

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #483 på: 30. Okt. 2011, 14:33 »
Noreng

Hvis du mener det er pedotakter når det gjeld 14-15 åringer så håper jeg du bare kødder. 

Går du til en mekaniker og sier at han skal skifte viftereim på den måten som du sier det skal gjøres, når han vet nøyaktig hvordan det er lettest og best og skifte den ut på? gjør du det?

Kan tenke meg at du ikke gjør det, så ikke snakk om ting du ikke forstår en dritt av.
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #484 på: 30. Okt. 2011, 14:37 »
Går du til en mekaniker og sier at han skal skifte viftereim på den måten som du sier det skal gjøres, når han vet nøyaktig hvordan det er lettest og best og skifte den ut på? gjør du det?
Og hvor kom detta inn i bildet a?

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #485 på: 30. Okt. 2011, 14:43 »
Hvor?  når han tydeligvis ikke vet hva pedofili er, der kommer det inn.
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #486 på: 30. Okt. 2011, 14:45 »
Jeg skjønte bare ikke sammenligningen...

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #487 på: 30. Okt. 2011, 14:47 »
Ikke kom til meg og fortell hva en pedofil er, det er ikke så lett som og bare ta seg en tur på Wikipedia og se hva pedofili går ut på.
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #488 på: 30. Okt. 2011, 14:48 »
Ille du tok deg nær av detta da. Flott for deg at du liker jenter som såvidt har fått mensen, men det er det tydeligvis ikke så mange andre her som gjør.

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #489 på: 30. Okt. 2011, 14:52 »
Såvidt?

Jeg tar meg nært, hater folk som snakker om ting dem ikke forstår, enda når han sier "håper du er under 18 år" som om det har noe og si.
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #490 på: 30. Okt. 2011, 14:54 »
Er du lektorutdannet i dette du eller, siden du vet så mye bedre enn alle andre?

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #491 på: 30. Okt. 2011, 15:17 »
Sier ikke at jeg vet bedre en ALLE andre, men jeg tror jeg vet bedre en Noreng feks, som sier at det er pedotakter som han så fint kaller det, og si at alder har alt og si er jo helt feil, men allikevel ikke 100 prosent feil heller.  er ikke bare og spørre hva jesper juul definerer som pedofil, når folk som h*n har kommet opp med ett så ubetydelig ord som Hebefili.
« Siste redigering: 30. Okt. 2011, 15:19 av NeN »
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #492 på: 30. Okt. 2011, 15:20 »
Sier seg vel selv at NeN bare kødder og skal provosere. Dette er vel samme typen som skrev han skulle kjøpe Utøya samme dagen som terrorangrepet.

Noreng

  • Gjest
Sv: Dametråden
« Svar #493 på: 30. Okt. 2011, 15:26 »
Ro ned a. Hvis du ikke har fått med deg, så er det mange ord som brukes i andre sammenhenger enn leksikonoppslaget sitt. Ja, jeg er fullt klar hva pedofil er, men i dagens samfunn brukes det ut av sammenheng, som for eksempel 22 åringer som er sammen med 14 åringer, selv om det ikke "utifra wikipedia" ikke er korrekt.

Sånn er det, enten du vil det eller ikke :)

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #494 på: 30. Okt. 2011, 15:27 »
Kødder?  akkurat, der kom den, når du ikke har noe bedre og komme med så kan man si at andre troller, svakt, men som forventet, ikke lett og innse at man stort sett har blitt lyget til i hele sitt liv, så jeg forstår at du er redd, men allikevel forstår jeg ikke. :kose:
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)