20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Dametråden  (Lest 445000 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #465 på: 29. Okt. 2011, 12:44 »
Jaja - hva er vel en aldersforskjell på 22 år? Haha - jeg står over og overlater henne til dere tenåringer :)

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #466 på: 29. Okt. 2011, 13:57 »
Jaja - hva er vel en aldersforskjell på 22 år? Haha - jeg står over og overlater henne til dere tenåringer :)

Hadde det vært 55 og 33, så er det ikke sååååå ille, men 36 og 14 er vel litt over kanten ja :) hehe
Same old Shearer, always scoring!

Noreng

  • Gjest
Sv: Dametråden
« Svar #467 på: 29. Okt. 2011, 14:07 »
viktig å legge inn aksjer tidlig

:)

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #468 på: 29. Okt. 2011, 14:21 »
Dere snakker som om dere hadde hatt sjangs på  de andre damene som er "gammel" nok, hehehe.

Ja PLEbugt, legge inn akser tidlig, som jeg gjor når jeg var 20, og det ble til det beste jeg noe gang har gjort i mitt liv.

Og finne henne attraktiv er helt normalt, ikke undertrykk dine følelser bare pga av at hu er 14, hu ser ikke ut som ett barn.

Og før noen dust roper pedo, så vil jeg bare vise ett bilde




« Siste redigering: 29. Okt. 2011, 14:25 av NeN »
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #469 på: 30. Okt. 2011, 02:36 »
Som utdannet lærer og trener for 15-åringer så blir alt som fremdeles går på grunnskole helt feil, men regner med jeg ikke er alene på det området.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #470 på: 30. Okt. 2011, 02:41 »
Som barne- og ungdomsarbeider, og trener for 16åringer (gutter riktignok, men dog), stiller jeg meg bak deg der Panzer!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #471 på: 30. Okt. 2011, 10:25 »
Som et normalt og fungerende menneske så stiller jeg med samme synspunkter som Anders og Panzer.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #472 på: 30. Okt. 2011, 10:30 »
Må nok også kunne føye meg inn i rekken av de over 20 som tenker med det riktige hodet.

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #473 på: 30. Okt. 2011, 11:25 »
:whocares:

Mer for oss normale da  :kose:
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #474 på: 30. Okt. 2011, 11:54 »
Jeg veit ikke - mulig jeg er unormal, men kan helt klart relatere til hva Panzer og co mener, jeg da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #475 på: 30. Okt. 2011, 12:01 »
Eller er det bare noe du føler du må? 

Helt greie damer dere poster her altså, det er ikke det, men i mine øyne ingen er det enda ingen som har slått Chloe Moretz :)
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

Simmi

  • Gjest
Sv: Dametråden
« Svar #476 på: 30. Okt. 2011, 12:17 »
Jeg er også enig med resten av gjengen her. I tillegg syntes ikke jeg hun er veldig pen.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #477 på: 30. Okt. 2011, 12:47 »
Hun er jo bare et lite barn! Fatter ikke hvordan man kan tenne på det. Hun hadde ikke fungert som stivelse på mine kroppsdeler samme hvor gammel hun er så lenge hun ser ut som et barn.

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #478 på: 30. Okt. 2011, 12:55 »
Enig Tveit, når dem ser ut som barn er det selvfølgelig ikke attraktivt for meg heller, her er jo ett eksempel på ett barn  (eller 2)

Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #479 på: 30. Okt. 2011, 13:24 »
Jenta har et flott utseende, bevare meg - men hun er fortsatt bare et barn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida