20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1069517 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #600 på: 21. Feb. 2011, 17:45 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1358402/Newcastle-eye-Diego-Perotti-Alister-Tangane.html

Se over*

Og

Newcastle have also been watching Sevilla's Argentine midfielder Diego Perotti, who is valued at around £6million. 




En  spansk type på NO mener  er Perotti en meget teknisk slepen type, men som kanskje er litt for glad i å druble til tider. Mener videre at dette er et røverkjøp om vi får ham for £6 mill og at han kan bli veldig god om han får vekk uvanene. Helt rett alder hvertfall.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #601 på: 21. Feb. 2011, 18:23 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1358402/Newcastle-eye-Diego-Perotti-Alister-Tangane.html

Se over*

Og

Newcastle have also been watching Sevilla's Argentine midfielder Diego Perotti, who is valued at around £6million. 




En  spansk type på NO mener  er Perotti en meget teknisk slepen type, men som kanskje er litt for glad i å druble til tider. Mener videre at dette er et røverkjøp om vi får ham for £6 mill og at han kan bli veldig god om han får vekk uvanene. Helt rett alder hvertfall.

Lagt merke til det opp til flere ganger no Inspector, så følte det var på tide å si ifra ! DrIble, ikke drUble :P
« Siste redigering: 22. Feb. 2011, 11:46 av Sebastian »

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #602 på: 21. Feb. 2011, 18:54 »
Hehe sliter også med å venne meg til druble:p høres ut som brimi:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #603 på: 21. Feb. 2011, 19:15 »
Skule ikke City kjøpe han for £30mill eller noe for ca et år siden? :P

De var vel linket til ham for en drøy sum, men det var vel hovedsaklig fordi han har/hadde en utkjøpsklausul til en slik høy sum.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #604 på: 21. Feb. 2011, 22:16 »
Hehe sliter også med å venne meg til druble:p høres ut som brimi:)

Da må jeg skuffe deg, Arne Brimi sier nok, som alle andre nordmenn, drible han også. I den grad han snakker om det i det hele tatt.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #605 på: 22. Feb. 2011, 11:10 »
Og idet kverulleringen når nye høyder starter vi tirsdagen med ferske rykter. ;)

Argentinske Gabriel Milito er ute i kulden i Barca og Aston Villa skal være veldig ivrige på å sikre seg hans tjenester. Mannen har blitt 30 år, men jeg mener han ville vært en suveren forsterkning GRATIS til sommeren. Kan vel brukes over hele linja bak og har plenty av rutine. At han er argentinsk gjør at jeg har et lite håp om at vi kunne gitt Villa konkurranse . For en hårpryd vi hadde hatt bak der! 8)

Gameiro er linket til Spurs for 9 mill. hmmmm



Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #606 på: 22. Feb. 2011, 11:13 »
Gabriel Milito ja. Jeg må innrømme at jeg ikke ønsker ham hit i det hele tatt. Han har virkelig tapt seg de siste årene og er en katastrofe hver gang han spiller for Barca.

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #607 på: 22. Feb. 2011, 11:22 »
Var SJEF sist kamp han spilte for barca... Cup kamp
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #608 på: 22. Feb. 2011, 11:25 »
Gabriel Milito ja. Jeg må innrømme at jeg ikke ønsker ham hit i det hele tatt. Han har virkelig tapt seg de siste årene og er en katastrofe hver gang han spiller for Barca.
Og legg til skadeutsatt på den listen også!

Vi må ABSOLUTT søke bedre løsninger enn Gabriel Milito.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #609 på: 22. Feb. 2011, 11:27 »
Hehe sliter også med å venne meg til druble:p høres ut som brimi:)

Da må jeg skuffe deg, Arne Brimi sier nok, som alle andre nordmenn, drible han også. I den grad han snakker om det i det hele tatt.
Derimot sier han, eller altså folk der oppe fra "sjau øllve" når\hvis de skal på Seven 11. Må si jeg tenkte meg hardt om første gangen jeg hørte akkurat det.  ;D

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #610 på: 22. Feb. 2011, 11:39 »
Når du snakker om skade, så er vell den skaden på 18måneder noe Pigue kan prise seg lykkelig for :P
Og ikke minst barca med tanke på ka spillar pique e blitt ;)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #611 på: 22. Feb. 2011, 11:57 »
Kan ikke fatte at man er negativ til å hente inn en argentinsk anvendelig barca-forsvarer med tønnevis av erfaring gratis til sommeren.  Hadde utvilsomt vært en kongeforsterkning. campbell ut milito inn gir vann i munnen.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #612 på: 22. Feb. 2011, 12:04 »
Poenget er jo at fyren ikke er noe særlig lenger, i tillegg til å være voldsomt skadeutsatt. Jeg har sett ganske mange Barca-kamper de siste årene og DA Miltio spilte (ettersom han ALDRI spiller lenger) tabbet han seg ut, lagde straffespark og pådro seg voldsomt mange kort hele tiden.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #613 på: 22. Feb. 2011, 12:22 »
Når du snakker om skade, så er vell den skaden på 18måneder noe Pigue kan prise seg lykkelig for :P
Og ikke minst barca med tanke på ka spillar pique e blitt ;)

Kanskje, kanskje ikke. På den tiden var jo Márquez fortsatt en het kandidat til å spille sammen med Puyi i midtforsvaret, men Piqué rykket fort frem i køen, og jeg husker at det til tider var sterke reaksjoner fra fansen på at Piqué støtt og stadig ble prioritert, dog har det betalt seg veldig over tid.

Hvem som hadde blitt prioritert hvis Milito var frisk er vanskelig å si. Men Pep har vist konsekvent at han foretrekker spillere fra egne rekker, Yaya Youré så seg jo nødt til å forlate klubben da han ble danket ut av Sergio Busquets. Et annet eksempel på hvordan Pep prioiterer spillere fra LaMasía i første rekke er satsingen på Pedro.

MEN, det som uansett er litt relevant for Newcastle sin del er at Milito også har hatt mye trøbbel selv etter langtidsskaden sin, og han blir neppe billig. Newcastle SKAL, og MÅ se seg om etter en bedre løsning enn ham.

Frykter vel egentlig at Milito og Colo blir litt for like, og at svakhetene deres fort blir avslørt i Premier League. Colo blir litt for veik i de tøffeste duellene, og jeg er redd Milito ikke hadde vært noe bedre.

Det virker vel også som om Zaragoza er interessert i å hente hjem sin tidligere kaptein, noe Milito selv skal ha vært åpen for, selv om det tilogmed betyr at han må ned i lønn.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #614 på: 22. Feb. 2011, 13:21 »
Relativt profilerte spillere på rundt 30, som kommer fra skadeproblemer og lite spilletid i en superklubb som betaler skyhøye lønninger, er vel ikke akkurat bullseye i Ashleys fornuftige overgangspolitikk. Free transfer eller ikke, disse gutta krever nok sitt både i sign-on-fee og lønn.