20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1069788 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1005 på: 26. Mars 2011, 18:38 »
Med fare for å bli for usaklig - men jeg ser for meg at vi kjøper både Owen Hargreaves og Dean Ashton da! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1006 på: 27. Mars 2011, 01:03 »
Er typisk at vi får havgreves i sommer! selv om han er gratis, så kommer jeg til å bli sur.

Theo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 583
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1007 på: 27. Mars 2011, 01:09 »
Gi han konrakt der han får betalt for hver kamp han spiller så er jeg fornøyd.

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1008 på: 27. Mars 2011, 01:20 »
ja, enig der.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1009 på: 27. Mars 2011, 11:25 »

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1010 på: 27. Mars 2011, 11:48 »
Ok, hva tenker folk her om Huseklepp? Han må jo väre en hel del bedre enn f.eks Lövenkrands? Jeg skulle ikke tatt livet av meg om vi kjöper ham, tror han kunne värt en god squadplayer for oss. Det beviser han jo gang på gang for landslaget. Skulle vel ikke kostet mer enn 1.5mp heller.

Huseklepp + tung dyr spiss + talent ville styrket angrepet på en fin måte.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1011 på: 27. Mars 2011, 11:50 »
Ellers takk. Med tanke på hvor mange speidere som har sett Huseklepp de siste sesongene, og at det var Celtic og Bari som kjempet om signaturen hans, så vil jeg tro at de fleste har vurdert han som ikke god nok. Han er tross alt ikke noen unggutt lenger heller. Hadde han vært 20-21, så hadde jeg vært interessert!

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1012 på: 27. Mars 2011, 13:23 »
Absolut gode poeng du kommer med der. Og ja, jeg vet det er teit å skrive om Huse dagen etter han scoret mot Danmark, men han viser jo at han kan score på et höyt nivå- gang på gang.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1013 på: 27. Mars 2011, 14:37 »
Jeg syns ærlig talt at Moa er en mer spennende spiller - og han var også bedre i går på tross av at Huseklepp fikk målet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1014 på: 27. Mars 2011, 14:53 »
Synes både Moa og Huseklepp var svake i går, men hvem var ikke det? Men enig med deg, Kristoffer. Moa er helt klart mer spennende.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1015 på: 27. Mars 2011, 15:05 »
Joa, Moa var ikke på topp, men syns han startet friskt og viste mange prov på god teknikk. Huseklepp gjorde mye feilvalg og var generelt veldig nølende. Men ja, vi er enige ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1016 på: 27. Mars 2011, 15:18 »
Moa og Huseklepp hadde heller ikke de beste arbeidsforholdene i går. De fikk lite hjelp av midtbanen, og danskene var veldig solide defensivt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1017 på: 27. Mars 2011, 15:28 »
Ok, hva tenker folk her om Huseklepp? Han må jo väre en hel del bedre enn f.eks Lövenkrands? Jeg skulle ikke tatt livet av meg om vi kjöper ham, tror han kunne värt en god squadplayer for oss. Det beviser han jo gang på gang for landslaget. Skulle vel ikke kostet mer enn 1.5mp heller.

Huseklepp + tung dyr spiss + talent ville styrket angrepet på en fin måte.

Det er iallfall godt å høre.  :)

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1018 på: 27. Mars 2011, 16:34 »
Jeg syns ærlig talt at Moa er en mer spennende spiller - og han var også bedre i går på tross av at Huseklepp fikk målet.
'
Da snakker vi jo også en annen prisklasse. Bari kan jo ikke engang betale for Huseklepp, så tror han hadde värt billig. Men Moa er såklart en mer spennende spiller. Om vi hadde fått ham for den prisen Bari (ikke) betalte for ham, så synes jeg ikke han hadde värt noen dum backup.

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1019 på: 27. Mars 2011, 16:36 »
Ok, hva tenker folk her om Huseklepp? Han må jo väre en hel del bedre enn f.eks Lövenkrands? Jeg skulle ikke tatt livet av meg om vi kjöper ham, tror han kunne värt en god squadplayer for oss. Det beviser han jo gang på gang for landslaget. Skulle vel ikke kostet mer enn 1.5mp heller.

Huseklepp + tung dyr spiss + talent ville styrket angrepet på en fin måte.

Det er iallfall godt å høre.  :)

Det er det fineste noen har sagt til meg  :)