20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 368691 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3000 på: 01. Feb. 2011, 14:30 »
Problemet er at du baserer uttalelsene dine på hva Carroll har sagt. Men Carroll kan lyve like mye som Pardew -og omvendt.
Det endrer ikke det faktum jeg har skrevet 300 ganger akkurat nå, og det er 2 underskrifter på samme kveld, bilder fra når Carroll ankommer Liverpool og den sjuke lønningen han får.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3001 på: 01. Feb. 2011, 14:32 »
Alan Shearer f.eks. Poenget er uansett at det ikke finnes noe bevis for at han ble presset ut, tvert i mot.

Nei, hvis du tror på Ashleys ansatte Pardew så kan du jo tolke det slik. Tror du heller på Carrolls uttalelser er det ganske klart.

Tror ikke på noen uttalelser jeg, tror på handlinger, og vi så alle hvilke hanlinger som ble gjort i går. Pardews historie backer hvertfall opp det vi allerede kan bevise.

Og alle handlinger får du vite fra engelske sider som har sine egne interesser. Det Carroll sier til en uavhengig avis har jeg mye mer tro på enn det som kommer dirkete fra klubben. Pardew sier mye av det samme som Carroll. Han unnlater bare de verste delene av historien.

Tror du blander handlig og uttalelse. Uttalselse er f.eks Carroll vil ikke vekk. Carroll ville ha en ny kontrakt.
Handlinger, 2 signaturer, en på en feit sjekk fra Pool, den andre på en request at han vil bort fra klubben vår.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3002 på: 01. Feb. 2011, 14:33 »
Problemet er at du baserer uttalelsene dine på hva Carroll har sagt. Men Carroll kan lyve like mye som Pardew -og omvendt.
Det endrer ikke det faktum jeg har skrevet 300 ganger akkurat nå, og det er 2 underskrifter på samme kveld, bilder fra når Carroll ankommer Liverpool og den sjuke lønningen han får.

Det har jeg forklart mange ganger nå. Jeg velger heller å tro på det Carroll sier til en helt uavhening Newcastle avis enn hva Pardew, som er ansatt av de som ifølge Carroll gjort det helt klart at han ikke var ønsket i klubben, sier. Du får velge hvem du sytnes er mest troverdig.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3003 på: 01. Feb. 2011, 14:33 »
Selvfølgelig kø1! Du har helt rett i at styret var glade for å cashe inn. Men, Carroll hadde fortsatt et valg, det er åpenbart! Jeg tror også at fristelsen av megalønn var det som ble tellende tilslutt. Derfor frikjenner jeg overhodet ikke Carroll.

Jeg tror styret var altfor innstilt på å selge, og at Carroll til slutt ble en brikke for å cashe inn. De gjorde ham utilpass, og da er ikke veien til Liverpool så jævla kort når de stiller med penger og ambisjoner var det jeg mente. Jeg tviler på at Carrolls har gjort et ultimatum ovenfor styret, om ny kontrakt eller så slenger jeg inn transfer request. Den politikken som kjøres på styrerommet til Ashleys tror jeg er fælere enn mange ønsker å tro...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tommen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 465
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3004 på: 01. Feb. 2011, 14:35 »
Skjønner ikke at noen lenger stoler en plass på Ashley og co, mener det er helt latterlig av enkelte å ha så stor tiltro til en person som har pissa på klubben så forbanna mange ganger. Får dere aldri nok ???
Om bedriften din kommer å sier til deg, du har gjort en bra jobb, men vi vil ikke ha deg her lengre, for vi ikke ønsker deg her, og vi vil tjene penger på at du forsvinner. Hva gjør du da ? Hva gjør det med følelsen din, kansje den beste følelsen av alle, å bli verdsatt ???? Ok, du får valget om å gå til en rivaliserende bedrift for 3 ganger så god lønn, flere goder og en klekkelig sign on fee, hva gjør du ?

Du kommer til å se ein steingalen Carroll på Anfield og på St James, han skal vise at Ashely tar feil. Og han kommer til å gruse Taylor og Colo i lufta.

Pengene bør brukes på Van Wolfswinkel og Romelu Lakuka ! Bruk dem alle.
« Siste redigering: 01. Feb. 2011, 14:36 av Tommen »

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3005 på: 01. Feb. 2011, 14:35 »
Tror ikke på noen uttalelser jeg, tror på handlinger, og vi så alle hvilke hanlinger som ble gjort i går. Pardews historie backer hvertfall opp det vi allerede kan bevise.

Helt enig, vi kan tro oss blå i trynet på den ene gullskogen eller den andre. Men det er handlingene og de resultater dette gir som er det vi kan basere oss på.

Newcastle skulle ikke solgt så tett før deadline uansett, uten noen form for back-up. Nå står vi med neven full av penger men med buksa på knærne. Tar litt tid å feste beltet igjen, men i det minste er pengene der også om 4 måneder. Om det går til drift eller til spillere gjenstår å se.

Carroll skulle aldri signert noe transfer request med mindre han ville "requeste transfer". Det er total mangel på ryggrad og ingen bortforklaring i verden kan endre dette faktum. Hva så om klubben presset han ut. Da får han i det minste vise seg fra den siden han selv hevder å ha, og ikke signere på at han ønsker seg vekk! Han kunne like gjerne gått til Liverpool uten den transfer requesten og da hadde det heller ikke vært noe problem med Carroll fra min side.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3006 på: 01. Feb. 2011, 14:36 »

Tror du Carroll hadde blitt solgt om han ikke leverte inn transferen? Svaret er nei,
Sweet dreams..
Einaste transfer requesten gjorde var å Fikse Ashley 5mill pund.

Hva mener du? Budet var avslått, og så godkjent mellom requesten. Ashley takket først nei til pengene.

Transfer requesten kom vel etter avslaget på 30m pund ? Ein "transfer request" fra Carroll skriker jo på eit nytt og forbedret bud fra LFC som er desperate etter og ersatte Torres.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3007 på: 01. Feb. 2011, 14:37 »

Om bedriften din kommer å sier til deg, du har gjort en bra jobb, men vi vil ikke ha deg her lengre, for vi ikke øsker deg her, og vi vil tjene penger på at du forsvinner. Hva gjør du da ? Hva gjør det med følelsen din, kansje den beste følelsen av alle, å bli verdsatt ???? Ok, du får valget om å gå til en rivaliserende bedrift for 3 ganger så god lønn, flere goder og en klekkelig sign on fee, hva gjør du ?


Det jeg har prøvd å forklare. Tror det er et åpenbart valg for de fleste, særlig fotballspillere.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3008 på: 01. Feb. 2011, 14:38 »
Tror ikke på noen uttalelser jeg, tror på handlinger, og vi så alle hvilke hanlinger som ble gjort i går. Pardews historie backer hvertfall opp det vi allerede kan bevise.

Helt enig, vi kan tro oss blå i trynet på den ene gullskogen eller den andre. Men det er handlingene og de resultater dette gir som er det vi kan basere oss på.

Newcastle skulle ikke solgt så tett før deadline uansett, uten noen form for back-up. Nå står vi med neven full av penger men med buksa på knærne. Tar litt tid å feste beltet igjen, men i det minste er pengene der også om 4 måneder. Om det går til drift eller til spillere gjenstår å se.

Carroll skulle aldri signert noe transfer request med mindre han ville "requeste transfer". Det er total mangel på ryggrad og ingen bortforklaring i verden kan endre dette faktum. Hva så om klubben presset han ut. Da får han i det minste vise seg fra den siden han selv hevder å ha, og ikke signere på at han ønsker seg vekk! Han kunne like gjerne gått til Liverpool uten den transfer requesten og da hadde det heller ikke vært noe problem med Carroll fra min side.

AMEN!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3009 på: 01. Feb. 2011, 14:39 »

Tror du Carroll hadde blitt solgt om han ikke leverte inn transferen? Svaret er nei,
Sweet dreams..
Einaste transfer requesten gjorde var å Fikse Ashley 5mill pund.

Hva mener du? Budet var avslått, og så godkjent mellom requesten. Ashley takket først nei til pengene.

Transfer requesten kom vel etter avslaget på 30m pund ? Ein "transfer request" fra Carroll skriker jo på eit nytt og forbedret bud fra LFC som er desperate etter og ersatte Torres.

Nope, 35 budet ble først avslått, så gikk det noen få minutter og så var det plutselig akseptert, mange kilder i går som mente dette var perioden requesten kom inn. Men for å ikke falle i min egen felle, kan jo dette ikke bevises. Bare antakelser
« Siste redigering: 01. Feb. 2011, 14:41 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3010 på: 01. Feb. 2011, 14:41 »
Tror ikke på noen uttalelser jeg, tror på handlinger, og vi så alle hvilke hanlinger som ble gjort i går. Pardews historie backer hvertfall opp det vi allerede kan bevise.

Helt enig, vi kan tro oss blå i trynet på den ene gullskogen eller den andre. Men det er handlingene og de resultater dette gir som er det vi kan basere oss på.

Newcastle skulle ikke solgt så tett før deadline uansett, uten noen form for back-up. Nå står vi med neven full av penger men med buksa på knærne. Tar litt tid å feste beltet igjen, men i det minste er pengene der også om 4 måneder. Om det går til drift eller til spillere gjenstår å se.

Carroll skulle aldri signert noe transfer request med mindre han ville "requeste transfer". Det er total mangel på ryggrad og ingen bortforklaring i verden kan endre dette faktum. Hva så om klubben presset han ut. Da får han i det minste vise seg fra den siden han selv hevder å ha, og ikke signere på at han ønsker seg vekk! Han kunne like gjerne gått til Liverpool uten den transfer requesten og da hadde det heller ikke vært noe problem med Carroll fra min side.

Når sjefene dine sier du ikke ønsker deg mer og vil ha deg bort er jo det en ganske så god forklaring etter min emning. Alle villle gjort det samme. Jeg tror som sagt på det Carroll sier og da virker det ganske så kalrt at han ville bli.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3011 på: 01. Feb. 2011, 14:44 »

Tror du Carroll hadde blitt solgt om han ikke leverte inn transferen? Svaret er nei,
Sweet dreams..
Einaste transfer requesten gjorde var å Fikse Ashley 5mill pund.

Hva mener du? Budet var avslått, og så godkjent mellom requesten. Ashley takket først nei til pengene.

Transfer requesten kom vel etter avslaget på 30m pund ? Ein "transfer request" fra Carroll skriker jo på eit nytt og forbedret bud fra LFC som er desperate etter og ersatte Torres.

Nope, 35 budet ble først avslått, så gikk det noen få minutter og så var det plutselig akseptert, mange kilder i går som mente dette var perioden requesten kom inn. Men for å ikke falle i min egen felle, kan jo dette ikke bevises. Bare antakelser

Var sterke rykter om at budet på £35 ble akseptert så ble det vist avslått og så kom transfer requesten. Som jeg linket til i Carroll tråden; Ville vi ikke selge kunne vi greid det ifølge Shepard.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3012 på: 01. Feb. 2011, 14:45 »
Hentet fra clockwatch:

4:40
   
   
The Editor:
Newcastle have broken their silence on the Andy Carroll saga - and have said a second bid from Liverpool has been rejected.

5:19
   
   
The Editor:
More twists in the Andy Carroll saga. Newcastle have accepted a transfer request from the striker - in spite of Liverpool's two rejected bids.

5:28
   
   
The Editor:

Statement on Liverpool website: Liverpool FC confirmed this afternoon that Newcastle United have accepted a club record offer for the transfer of Andy Carroll.
The club have been given permission by Newcastle to discuss personal terms with the player, who will now travel to Liverpool for a medical.

The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3013 på: 01. Feb. 2011, 14:46 »
Vi kunne klart det ja, om ikke Carroll ville ha mer penger, noe vi ikke ville tilby=transfer request
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3014 på: 01. Feb. 2011, 14:48 »
Hentet fra clockwatch:

4:40
   
   
The Editor:
Newcastle have broken their silence on the Andy Carroll saga - and have said a second bid from Liverpool has been rejected.

5:19
   
   
The Editor:
More twists in the Andy Carroll saga. Newcastle have accepted a transfer request from the striker - in spite of Liverpool's two rejected bids.

5:28
   
   
The Editor:

Statement on Liverpool website: Liverpool FC confirmed this afternoon that Newcastle United have accepted a club record offer for the transfer of Andy Carroll.
The club have been given permission by Newcastle to discuss personal terms with the player, who will now travel to Liverpool for a medical.

En stund før budet ble akseptert så gikk det også sterke rykter på at Carroll allerede var på vei nedover til Merseyside. Det var jo en sjokkvending i saken i går, da det ble rapportert at budet var avslått av Newcastle. Det er her det er noe som skurrer....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM