20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 368688 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2985 på: 01. Feb. 2011, 14:12 »


Finn en spiller som blir når han får beskjed om at han ikke er ønsket og spørsmål om å levere inn transfer request.

At Ashley avslo budet til liverpool er på ingen måte sikkert. De ble enige om overgangsum og Carroll fikk beskjed om at han ikke var ønsket. Propagandaen sky får av Ashley bør taes med en kilo salt. Jeg har mye mer tro på hva Carroll sier.

Nettopp. Hvis dette stemmer så er det lett å forstå hvorfor Carroll velger å dra, hvem vil vel jobbe under folk som kjører en sånn politikk midt i trynet på deg?

Det er allikevel mange flere andre spørsmål som står litt åpne. Jeg er redd Carroll har blitt litt for mye påvirka av idiotiske agenter, og at penger kan ha gått litt til hodet på han. Uansett så er jeg av den oppfatningen om at styret var mer enn glad for å cashe inn....dessverre.

Jaja, fullstendig enig, så klart de er glade for pengene, hvem ville ikke vært det? Det er det jeg mener, 35mp er MANGE penger, som vi kan investere godt til sommeren (som jeg har nevnt tidligere) ala Berbatov for SPurs, man kan jo si han kick-startet deres stall rimelig greit.

Uansett, det endrer ikke det faktum at Carroll hadde en 5-årskontrakt og kunne nektet plent på overgangen.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2986 på: 01. Feb. 2011, 14:13 »
Jeg er redd Carroll har blitt litt for mye påvirka av idiotiske agenter, og at penger kan ha gått litt til hodet på han. Uansett så er jeg av den oppfatningen om at styret var mer enn glad for å cashe inn....dessverre.

Dette.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2987 på: 01. Feb. 2011, 14:13 »

Tror du Carroll hadde blitt solgt om han ikke leverte inn transferen? Svaret er nei,
Sweet dreams..
Einaste transfer requesten gjorde var å Fikse Ashley 5mill pund.

Hva mener du? Budet var avslått, og så godkjent mellom requesten. Ashley takket først nei til pengene.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

tomejohansen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 203
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2988 på: 01. Feb. 2011, 14:13 »
Carroll så ikke akkurat knust ut på bildene fra i går kveld. Han så meget fornøyd ut. Muligens ikke så rart. Han kommer til en større klubb, og tjener masse penger. Alt som har kommet ut i etterkant, tipper jeg han har gjort for å "redde" seg selv. Hadde han hatt følelser for klubben og supporterne, hadde han ikke sagt dette. Nå bidrar han jo bare til større misnøye blant supporterne.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2989 på: 01. Feb. 2011, 14:15 »
MsiDouglas Mark Douglas
AP: we'll use the money to buy '2 or 3' #nufc
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2990 på: 01. Feb. 2011, 14:16 »
Her er det uansett mye uenighet om hva som er korrekt, og vi får kanskje aldri vite det.
Vil bare avslutte diskusjonen for min del ved å hevde vi har gjort en god deal for fremtidens Newcastle. Selv om det blir wishfull thinking kan vi få 11,42 Tioter for den prisen.
Vårt mål var å overlebve i år, og det gjør vi, samtidig som vi håver inn rekordprofitt som ingen kan argumentere i mot vil styrke oss over lengre sikt.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2991 på: 01. Feb. 2011, 14:16 »
Uansett, det endrer ikke det faktum at Carroll hadde en 5-årskontrakt og kunne nektet plent på overgangen.

Sier igjen; finn den spilleren som gjør det når klubben gjør det kalrt at de ikke ønsker han.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2992 på: 01. Feb. 2011, 14:19 »
Alan Shearer f.eks. Poenget er uansett at det ikke finnes noe bevis for at han ble presset ut, tvert i mot.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2993 på: 01. Feb. 2011, 14:21 »
MsiDouglas Mark Douglas
AP: we'll use the money to buy '2 or 3' #nufc

Får erindringer om Milner salget der de samme argumentene kom med at vi hadde fått en fantastisk sum og kunne bruke pengene på flere ny spillere. Kan ikke kjøpe nye Xisocer nå.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2994 på: 01. Feb. 2011, 14:21 »
Hadde Carroll vært uønsket hadde de solgt han uten requesten, og da, ja kun da, kunne jeg vært fullstendig enig med deg., Fredd.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2995 på: 01. Feb. 2011, 14:22 »
Alan Shearer f.eks. Poenget er uansett at det ikke finnes noe bevis for at han ble presset ut, tvert i mot.

Nei, hvis du tror på Ashleys ansatte Pardew så kan du jo tolke det slik. Tror du heller på Carrolls uttalelser er det ganske klart.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2996 på: 01. Feb. 2011, 14:25 »
Uansett, det endrer ikke det faktum at Carroll hadde en 5-årskontrakt og kunne nektet plent på overgangen.

Sier igjen; finn den spilleren som gjør det når klubben gjør det kalrt at de ikke ønsker han.

Da sender jeg ballen tilbake til deg. Finn den spilleren som 6 timer før overgangvinduet stenger forlater sin lokale klubb som elsker han, der han spiller fast og er i form, spiller for sitt landslag, der han har en fersk 5-års kontrakt, og som ligger omtrent likt på tabellen som den klubben han går til. Blir jo useriøst å sammenligne overganger på den måten.

Milner nektet vel i sin tid å levere en transfer request i Villa selv om han ble oppfordret til det. Men der var det jo såklart helt andre forutsetninger og det er jo ikke sammenlignbart i det hele tatt.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2997 på: 01. Feb. 2011, 14:27 »
Alan Shearer f.eks. Poenget er uansett at det ikke finnes noe bevis for at han ble presset ut, tvert i mot.

Nei, hvis du tror på Ashleys ansatte Pardew så kan du jo tolke det slik. Tror du heller på Carrolls uttalelser er det ganske klart.

Tror ikke på noen uttalelser jeg, tror på handlinger, og vi så alle hvilke hanlinger som ble gjort i går. Pardews historie backer hvertfall opp det vi allerede kan bevise.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2998 på: 01. Feb. 2011, 14:28 »
Uansett, det endrer ikke det faktum at Carroll hadde en 5-årskontrakt og kunne nektet plent på overgangen.

Sier igjen; finn den spilleren som gjør det når klubben gjør det kalrt at de ikke ønsker han.

Da sender jeg ballen tilbake til deg. Finn den spilleren som 6 timer før overgangvinduet stenger forlater sin lokale klubb som elsker han, der han spiller fast og er i form, spiller for sitt landslag, der han har en fersk 5-års kontrakt, og som ligger omtrent likt på tabellen som den klubben han går til. Blir jo useriøst å sammenligne overganger på den måten.

Milner nektet vel i sin tid å levere en transfer request i Villa selv om han ble oppfordret til det. Men der var det jo såklart helt andre forutsetninger og det er jo ikke sammenlignbart i det hele tatt.

Når han får beskjed om at han ikke er ønsket og blir bedt om å levere inn transfer request så ville alle spillere gjort akkurat et samme, selv om det er 6 timer før det stenger. Det har liten betydning

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2999 på: 01. Feb. 2011, 14:30 »
Alan Shearer f.eks. Poenget er uansett at det ikke finnes noe bevis for at han ble presset ut, tvert i mot.

Nei, hvis du tror på Ashleys ansatte Pardew så kan du jo tolke det slik. Tror du heller på Carrolls uttalelser er det ganske klart.

Tror ikke på noen uttalelser jeg, tror på handlinger, og vi så alle hvilke hanlinger som ble gjort i går. Pardews historie backer hvertfall opp det vi allerede kan bevise.

Og alle handlinger får du vite fra engelske sider som har sine egne interesser. Det Carroll sier til en uavhengig avis har jeg mye mer tro på enn det som kommer dirkete fra klubben. Pardew sier mye av det samme som Carroll. Han unnlater bare de verste delene av historien.