20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 368955 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2970 på: 01. Feb. 2011, 13:54 »
Jeg tror Ashely har en plan for klubben, men jeg tror ikke Carroll salget var en del av disse planene. Men jeg tror nok helt sikkert vi kommer til å få et saftig transferbudsjett til sommeren.
Jeg er enug med kristoffer ang hva som faktisk har skjedd her. Og det er pengene som til slutt var avgjørende for begge parter. Tror Carroll når han sier at han ikke ville dra, men han ville nok helst hatt liverpoollønn i newcastledrakt. Dette kunne han ikke få, og da var det pengene som veide tyngst for Carroll. Det er synd, og jeg hadde virkelig ikke forventet dette fra vår local lad.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2971 på: 01. Feb. 2011, 13:55 »
At folk heller tror på Ashelys mann Pardew (som blant annet skal ha løyet flere ganger i Southampton mtp kjærstene til spillerne) enn Andy Carroll er uforstålig for meg.

Og hadde det vært slik at Carroll ønsket seg bort så hadde han nok vært helt stille. Eventuelt snakket om hvordan han gledet seg til å spille for Liverpool, slik Torres har gjort med Chelsea. At han aktisk gir intervju med den største avisen i newcastle tolker jeg som at han har lyst til å forklare hva som faktisk skjedde for fansen.

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2972 på: 01. Feb. 2011, 13:59 »
At han aktisk gir intervju med den største avisen i newcastle tolker jeg som at han har lyst til å forklare hva som faktisk skjedde for fansen.

Da er han i tilfelle dum som et brød, når han ikke skjønner at dette ikke tjener noen, bortsett fra han selv.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2973 på: 01. Feb. 2011, 13:59 »
Nei det er for å redde skinnet sitt for å kunne vise seg i  Newcastle igjen. Som nevnt over, tviler ikke på at han ville spille for Newcastle, han ville bare ha mer lønn, noe vi ikke ville tilby (helt enig i den avgjørelsen pr. nå med økonomien vi lenge har hatt), så når Liverpool bø da var det gjort. Carroll mener selv han ble presset ut, men selv tolker jeg det som han er en grineunge som legger for mye i det å ikke få en kontrakt. Torres-sagene er forresten ikke sammenliknbar. Pool la inn første bud søndag-kveld, og ingen ville selge på det tidspunktet, mens Torres har sutra om Chelski i snart 2 år nå
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2974 på: 01. Feb. 2011, 14:00 »
Carroll ble ikke presset ut, da hadde vi godtatt både Spurs sitt bud og Liverpools første bud. Selv 30mp ville vært god bussiness for oss. Han dro til Liverpool, stod å flira på treningsannlegget, og man kunne nesten se dollartegn i trynet hans når han ankom. Carroll kunne bare sagt nei til alt dette, men money talks.

Syntes du uttalelsene virker som han hadde lyst til å dra;
“Then I flew down in his (Ashley’s) helicopter. I didn’t want to leave.

“I’m gutted that I wasn’t wanted at my home team after everything I’ve done and progress I’ve made.

“I didn’t want to leave at all. Make sure they know I didn’t want to leave.

Hva tror du en spiller gjør hvis han får beskjed om at han ikke er ønsket og spørsmål om å levere inn transfer request?

Han har nettopp signert en 5-årskontrakt og 100 000 geordies i ryggen, du "lever drømmen som no9". Da blir du.
Hvis du vil bli, nekter du å signere både request og kontrakt.
Tror du Carroll hadde blitt solgt om han ikke leverte inn transferen? Svaret er nei, Ashley hadde offisielt avslått budet. Og hvis det stemmer hadde han en gylden mulighet til å avduke Ashley, ved å ikke signere requesten. Hadde han ikke gjort det hadde historien hans hatt hold til tusen.

Hvsi u leser sitatene som har komemt frem i Carroll tråden står det;
“So being shown I’m not wanted I said OK I will talk to them. Then suddenly the bid was rejected.

“And then Derek asked me to hand in a transfer request. So I was pushed into a corner and had no choice.

Read More http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/02/01/andy-carroll-united-pushed-me-out-of-toon-72703-28092792/#ixzz1CiAyUewA

Finn en spiller som blir når han får beskjed om at han ikke er ønsket og spørsmål om å levere inn transfer request.

At Ashley avslo budet til liverpool er på ingen måte sikkert. De ble enige om overgangsum og Carroll fikk beskjed om at han ikke var ønsket. Propagandaen sky får av Ashley bør taes med en kilo salt. Jeg har mye mer tro på hva Carroll sier.

Shorty

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2975 på: 01. Feb. 2011, 14:00 »
At folk heller tror på Ashelys mann Pardew (som blant annet skal ha løyet flere ganger i Southampton mtp kjærstene til spillerne) enn Andy Carroll er uforstålig for meg.

Og hadde det vært slik at Carroll ønsket seg bort så hadde han nok vært helt stille. Eventuelt snakket om hvordan han gledet seg til å spille for Liverpool, slik Torres har gjort med Chelsea. At han aktisk gir intervju med den største avisen i newcastle tolker jeg som at han har lyst til å forklare hva som faktisk skjedde for fansen.

Helt enig..

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2976 på: 01. Feb. 2011, 14:01 »
Nei det er for å redde skinnet sitt for å kunne vise seg i  Newcastle igjen. Som nevnt over, tviler ikke på at han ville spille for Newcastle, han ville bare ha mer lønn, noe vi ikke ville tilby (helt enig i den avgjørelsen pr. nå med økonomien vi lenge har hatt), så når Liverpool bø da var det gjort. Carroll mener selv han ble presset ut, men selv tolker jeg det som han er en grineunge som legger for mye i det å ikke få en kontrakt. Torres-sagene er forresten ikke sammenliknbar. Pool la inn første bud søndag-kveld, og ingen ville selge på det tidspunktet, mens Torres har sutra om Chelski i snart 2 år nå

Ja tro heller på Ashley og Pardew. Har ikke sammenligned med Torres sagen. viser bare til det faktum at Torres sitater er ganske så forskjellig fra Carrolls for å si det mildt.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2977 på: 01. Feb. 2011, 14:02 »
Pardew er fortsatt ærlig om footballing matters, noe som folk både har gledet og ergret seg over her inne tidligere. Jeg tror IKKE at Pardew har gitt Carroll signaler om at han ikke ønsket ham med videre, selv om Ashley og co antakeligvis har ytret ønske om å selge til Carroll.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2978 på: 01. Feb. 2011, 14:04 »
At folk heller tror på Ashelys mann Pardew (som blant annet skal ha løyet flere ganger i Southampton mtp kjærstene til spillerne) enn Andy Carroll er uforstålig for meg.

Og hadde det vært slik at Carroll ønsket seg bort så hadde han nok vært helt stille. Eventuelt snakket om hvordan han gledet seg til å spille for Liverpool, slik Torres har gjort med Chelsea. At han aktisk gir intervju med den største avisen i newcastle tolker jeg som at han har lyst til å forklare hva som faktisk skjedde for fansen.

Det er like uforståelig for meg at folk fester lit til en mann som uansett hvilken versjon man velger å tro, fremstår som en drittsekk. Uansett om man fester lit til Carroll eller Pardew så er utfallet det samme for Carroll sin del. Han har oppført seg illojalt og uten ryggrad.

At han nå gir intervju og at kompisen hans støtter dette med SMS'er er ikke akkurat tillitsvekkende slik jeg ser det.

Sannheten er nok et sted i mellom Pardew og Carroll sin forståelse av hendelsen. Men alle kort var på Carroll sine hender, uansett hvordan du vrir og vender på det, og han må da også bære skylden for denne farsen.

Hater ikke Carroll sånn sett, men er sinnssykt skuffet.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2979 på: 01. Feb. 2011, 14:05 »
At han aktisk gir intervju med den største avisen i newcastle tolker jeg som at han har lyst til å forklare hva som faktisk skjedde for fansen.

Da er han i tilfelle dum som et brød, når han ikke skjønner at dette ikke tjener noen, bortsett fra han selv.

Ja, tror du liverpool fasen blir glad for å høre dette? Han ville egentlig bli i NUFC, og ikke klubben som har gitt han 5.5 års kontrakt og brukt £35m på han. det er han kjempe tjent med. Jeg har tolket Andy Carroll som et følelsesmenneske som ikke alltid tenker så godt over alt han gjør og sier. Og disse sitatene bekrefter igjen det.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2980 på: 01. Feb. 2011, 14:06 »
At folk heller tror på Ashelys mann Pardew (som blant annet skal ha løyet flere ganger i Southampton mtp kjærstene til spillerne) enn Andy Carroll er uforstålig for meg.

Og hadde det vært slik at Carroll ønsket seg bort så hadde han nok vært helt stille. Eventuelt snakket om hvordan han gledet seg til å spille for Liverpool, slik Torres har gjort med Chelsea. At han aktisk gir intervju med den største avisen i newcastle tolker jeg som at han har lyst til å forklare hva som faktisk skjedde for fansen.

Det er like uforståelig for meg at folk fester lit til en mann som uansett hvilken versjon man velger å tro, fremstår som en drittsekk. Uansett om man fester lit til Carroll eller Pardew så er utfallet det samme for Carroll sin del. Han har oppført seg illojalt og uten ryggrad.

At han nå gir intervju og at kompisen hans støtter dette med SMS'er er ikke akkurat tillitsvekkende slik jeg ser det.

Sannheten er nok et sted i mellom Pardew og Carroll sin forståelse av hendelsen. Men alle kort var på Carroll sine hender, uansett hvordan du vrir og vender på det, og han må da også bære skylden for denne farsen.

Hater ikke Carroll sånn sett, men er sinnssykt skuffet.

Når han får beskjed om at han ikke er ønsket og spørsmål om å levere inn transfer request så vil ikke jeg på ingen måte si at han er en drittsekk. Ingen vil nekte å gå til liverpool da.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2981 på: 01. Feb. 2011, 14:07 »
Det dere glemmer er jo helt sykt, ingen presset Carroll til å signere hverken request eller kontrakt i Liverpool, han har et rettslig krav på å være Newcastle-spiller i 5 år til. Hadde han vært den local laden han mente han var, ville han svart på ekte gerodie dialekt "fock off" og slengt igjen døra. So what om eieren vil punge ut for deg, du har fans, manager og medspillere i ryggen. Da skal Fatty faktisk tråkke over endel lik for å komme seg unna den der.

Carroll har skrevet under et papir hvor det står at han vil bort. Det skal mer enn et intervju, noen smser og konspirasjonsterorier til for å glemme det lille a-4 arket der. Greit Newcastle kan virke som nisser til tider, men dette er ikke Taliban med maskerte menn iført masker og en AK47 til huet ditt. Face the facts.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2982 på: 01. Feb. 2011, 14:07 »


Finn en spiller som blir når han får beskjed om at han ikke er ønsket og spørsmål om å levere inn transfer request.

At Ashley avslo budet til liverpool er på ingen måte sikkert. De ble enige om overgangsum og Carroll fikk beskjed om at han ikke var ønsket. Propagandaen sky får av Ashley bør taes med en kilo salt. Jeg har mye mer tro på hva Carroll sier.

Nettopp. Hvis dette stemmer så er det lett å forstå hvorfor Carroll velger å dra, hvem vil vel jobbe under folk som kjører en sånn politikk midt i trynet på deg?

Det er allikevel mange flere andre spørsmål som står litt åpne. Jeg er redd Carroll har blitt litt for mye påvirka av idiotiske agenter, og at penger kan ha gått litt til hodet på han. Uansett så er jeg av den oppfatningen om at styret var mer enn glad for å cashe inn....dessverre.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2983 på: 01. Feb. 2011, 14:10 »

Tror du Carroll hadde blitt solgt om han ikke leverte inn transferen? Svaret er nei,
Sweet dreams..
Einaste transfer requesten gjorde var å Fikse Ashley 5mill pund.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2984 på: 01. Feb. 2011, 14:11 »
Selvfølgelig kø1! Du har helt rett i at styret var glade for å cashe inn. Men, Carroll hadde fortsatt et valg, det er åpenbart! Jeg tror også at fristelsen av megalønn var det som ble tellende tilslutt. Derfor frikjenner jeg overhodet ikke Carroll.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida