20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 368691 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Duck

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 180
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2925 på: 01. Feb. 2011, 08:37 »
Lykke til med denne Ashley.

12 mill bud for N'Zogbia er forøvrig helt sinnsykt om det er tilfelle - godt at det ikke skjedde noe.


Carroll, whose fee broke the record paid for a British player, said: "I'm gutted to be leaving my hometown club, I was told to go. I didn't want to leave that's why I signed a five-year deal [with Newcastle in October]. I was pushed out of the door."



Read more: http://www.belfasttelegraph.co.uk/sport/football/premiership/i-was-forced-from-newcastle-united-says-andy-carroll-15069568.html#ixzz1CgrnVuSN


GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2926 på: 01. Feb. 2011, 08:42 »
Heilt utruleg at folk forsatt vender det mot Ashley, alt tydar på det er Carroll med agenter som står bak.

Helt enig. Så lenge sannheten ikke kommer frem så er dette Carroll sitt verk ikke Ashley.

Andi

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 251
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2927 på: 01. Feb. 2011, 08:57 »
Sitter igjen med en frykelig dårlig følelse etter dette vinduet, greit vi har fått inn Ben Arfa som er positivt. Men salget av Carroll og signaleffekten av dette ovenfor resten av troppen og supporterne er ikke til å holde ut. Håper for guds skyld nå at vi henter 3-4 klassespillere i løpet av sommeren.

Når det gjelder overgangen til Carroll så tror jeg ikke at alt er svart/hvitt men at det heller er en stor gråsone her. Carroll kunne satt seg på bakbeina selv om han hadde blitt bedt om å gå, samtidig som Ashley kunne avslått transfer requesten hvis det faktisk var tilfelle. Uansett så kommer både Carroll og Ashley fryktelig dårlig ut av denne situasjonen

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2928 på: 01. Feb. 2011, 09:06 »
Saken oppe i TV2 og da var det Carroll som gjorde en helomvending. Klubben ville IKKE selge CArroll.

Batty73

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 131
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2929 på: 01. Feb. 2011, 09:08 »
Nå må folk våkne opp her, og se hvor positivt dette faktisk kan være for en klubb som Newcastle.

£35.000.000! for Carroll , samt Ireland og Ben Arfa (permanent) inn....jeg synes ikke det er så galt.

Carroll er god; og har vært vår beste spiller (sammen med Nolan og Barton) så langt  i sesongen...men når et bud på denne størrelsen kommer, så er du galskap å takke nei.

Newcastle er ikke i noen posisjon til å diktere noe som helst, og jeg tror vel faktisk at vi skal slutte å legge skylda på Ashley så fort noe går galt.  Hadde ting fortsatt som under Shepherd, ja da hadde vi ikke hatt noe Newcastle United i det hele tatt.

At det budet blir akseptert er for meg et god tegn; et tegn på at klubben alltid kommer foran enkeltspillere.  For disse pengene kan vi forsterke laget med 5-8 virkelige gode spillere, som alt i alt vil få mer å si for klubbens framtid enn Carroll.  Romantifiseringen av "No 9" osv. har ingen plass i en liga der tabellplasseringer fordeles etter hvem som har mest penger.  Salget av Carroll kan faktisk bli starten på noe nytt; med et styrket NUFC.

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2930 på: 01. Feb. 2011, 09:36 »
35/8=4.375Mp per spiller ?  virkelige gode spillere ??
Dagens marked er sinnsykt om du skal ha "virkelige gode spillere"
Og du finner ikke en Ben arfa til 5mp og tiote til 3.5mp per vindu vil jeg tro :P


Håper selv på at vi kjøper en NR 9 for en 15-20mp i sommer. + 1 venstre back(backup). Og jeg tror personlig at simpson kan bli meget god om noen år, men jeg syns han bør ha noen og kjempe om plassen med.. Så jeg håper også på en høyer back..

Når det kommer til gutta på midten så føler jeg vi har noe av det beste på en lang evighet, og ikke minst noe av det beste i england (om ben arfa & Ireland) presterer.

            Harper
Simpson/NY - Saylor/willy - Colo - Enrique/NY

                      Tiote/smith/Guthri
Barton/Ny     -     Ireland/nolan    -   Arfa/Jonas 
                        NR9/Amecrap/Nile Danger

. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2931 på: 01. Feb. 2011, 09:41 »
Heilt utruleg at folk forsatt vender det mot Ashley, alt tydar på det er Carroll med agenter som står bak.
Det er altfor mye som skurrer i denne saken. Jeg tør ikke konkludere med noe som helst.

Jeg har problemer med å skjønne denne ekstreme helomvendingen til Carroll, med tanke på at han ALLTID har brukt STERKE ord for å beskrive hvor inderlig han har ønsket å bli i Newcastle.

Og Mike Ashley har gamblet med klubben vår tidligere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Batty73

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 131
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2932 på: 01. Feb. 2011, 09:46 »
Carroll er 22 år...får løfter om Europa Cup + £50 000 mer i uka; samt at dette også sikrer hans plass på landslaget på en helt annen måte....synes i grunnen det ikke er så merkelig, jeg..

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2933 på: 01. Feb. 2011, 10:19 »
Heilt utruleg at folk forsatt vender det mot Ashley, alt tydar på det er Carroll med agenter som står bak.
Det er altfor mye som skurrer i denne saken. Jeg tør ikke konkludere med noe som helst.

Jeg har problemer med å skjønne denne ekstreme helomvendingen til Carroll, med tanke på at han ALLTID har brukt STERKE ord for å beskrive hvor inderlig han har ønsket å bli i Newcastle.

Og Mike Ashley har gamblet med klubben vår tidligere.

Jepp.. Det er noe som ikke stemmer helt her, så jeg vil ikke konkludere med noe enda jeg heller. Vi får vente å se hva som kommer frem iløpet av de neste dagene/ukene.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2934 på: 01. Feb. 2011, 10:22 »
CaulkinTheTimes George Caulkin

Carroll was not agitating to leave. He wasn't unsettled. And, yes, the transfer request was a mechanism used by #Nufc. But ... he signed it.

CaulkinTheTimes George Caulkin
If you want innocence, clean hands, purity, unconditional love, don't support a Premier League football team. Sad, but there it is.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2935 på: 01. Feb. 2011, 10:54 »
Carroll var helt klart ikke trekkplaster for ben arfa. Da vi hentet han, hadde egentlig ikk carroll bevist noe som helst på øverste nivå.

Snakker om når han signerte på permanent basis for en måned siden. Selvsagt er det viktig for en så god spiller som Ben Arfa og kunne vite at denne klubben har flere gode spillere. Det fikk han jo selv muligheten til å finne ut av iløpet av sitt første halvår. Uansett, nok om det her da dette bare blir spekulasjoner.



Carroll er ingen klassespiller, men han er et talent som har vist at han er istand til å ta steget. Jeg tror nolan og barton har vært alfa omega for at carroll har gjort det bra så langt, og jeg tror ikke han kommer til å gjøre det så bra uten de. For de var utrolig viktige for carroll både på og utenfor banen. For å si det på den måten, jeg tviler på at herr og fru gerrard ville latt carroll bo hjemme hos seg. Og det kommer carroll snart til å merke selv, og da kommer han til å innse hva for en tabbe han har gjort. Han kommer til å innse hvor mye han hadde, og at det nå er borte og at han aldri vil få det igjen. Nei sorry carroll, men herifra kommer det bare til å gå nedover for din del!

Det her er den type bitterhet som bare blir latterlig. Ingen klassespiller? Det er ihvertfall ingen tvil om at han med 11 mål og 7 assists på sine 19 PL kamper denne sesongen har vært en av seriens beste spisser. Han har dog ikke prestert over tid, men så er han også ung og man kan vel si at han har grepet de mulighetene han har fått i Newcastle med begge hender og levert strålende.

Dessuten har han bevist at han er utrolig sterk mentalt. Tåler alt av press og driter i at omstendighetene skriver negative ting om privatlivet hans i avisene. Iløpet av det siste året har han hatt problemer privat, men ingen kan klandre han for at han har blitt påvirket av dette på fotballbanen. Hvis du tror en overgang til Liverpool er nedoverbakke for en 22-åring, så trengs det en reality check.

Prøver bare å stabilsere ting litt her. Kommer selvsagt mye bitre uttalelser her, og er selv ufattelig skuffa. Men jeg tror ikke vi skal begynne å rakke ned på guttens fotballferdigheter, de er ganske i orden for å si det mildt!!

Var ganske bitter da jeg skrev dette, og det er jeg fremdeles. Så jeg burde nok vente litt med å skrive et skikkelig svar. Men foreløpig står jeg på mitt, og mener at Carroll ikke er en klassespiller enda. Jeg mener at du bør ha prestert over lengre tid enn en halv sesong på øverste nivå for å bli betegnet på denne måten. Han er helt klart en god spiller, men hvor mange mål har Carroll egentlig skapt på egenhånd? det er faktisk ikke så mange, da en GOD del av de er kommet fra Bartons assist. Men selvfølgelig, det er jo godt gjort å få alle disse inn i nettet også, men jeg tror Barton har spilt Carroll bedre enn han egentlig er, og det blir spennende å se hvordan han takler nye tilværelser i liverpool.
MEn jeg tror også det er mye som skurrer her. Det er veldig rart at Carroll bare skal snu seg mot klubben han "elsker" på sekundet. Jeg tror noe ligger bak, men så lenge det ikke kommer frem, er det carroll som er syndebukken.

Men som sagt, jeg er fremdeles veldig bitter, og det påvirker garantert hvordan jeg ser på ting i dette øyeblikket.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2936 på: 01. Feb. 2011, 11:02 »
simonbirdmirror Simon Bird
Pardew to explain the wisdom of #nufc at 1pm
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2937 på: 01. Feb. 2011, 11:14 »
Hva skjedde med Xisco? Ble han solgt/lånt ut?

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

laaars

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2939 på: 01. Feb. 2011, 11:17 »
Xisco ble vel lånt ut til deportivo.