20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 369150 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Simmi

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2550 på: 31. Jan. 2011, 21:12 »
Elmander har vel 3-4 gode år igjen, og siden han ikke er så ung kan vi vel få han billigere?

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2551 på: 31. Jan. 2011, 21:12 »
Skysports.com understands Newcastle have signed Ligue 1 duo Gameiro and El Arabi for a total of £20 million.

Slikt er ikke lov å poste idag......

Andersen

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 38
  • Tsk tsk.
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2552 på: 31. Jan. 2011, 21:12 »
Så nå skal vi også kaste bort en latterlig sum på en helt ok spiller, bare fordi judas fant ut at Shitpool er villig til å gi han latterlig lønn.

Stolt av å ha 9 på ryggen my ass. Håper De Jong takler han til helvete og gjør han lam. Nå sitter vi i saksa som faen bare pga at han selger seg som en hore.
Fuglene i mitt hjerte: Lillestrøm SK og Newcastle United FC

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2553 på: 31. Jan. 2011, 21:15 »
Som jeg nevnte istad. Jeg håper egentlig vi ikke gjør noe business i kveld. Kanskje dette er det som skal til for å få det beste ut av en Nile Ranger og Leon Best. Shola skal faktisk få min fulle tillitt som førstevalg resten av sesongen. Håper Shola takler ansvaret og leverer scoringer resten av sesongen!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2554 på: 31. Jan. 2011, 21:15 »
Sky Sports sources understand Johan Elmander could be the man Newcastle turn to after offloading Andy Carroll to Liverpool. The Swede is currently with Bolton but will see his contract expire at the end of the season and the Trotters may look to cash in.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2555 på: 31. Jan. 2011, 21:15 »
Da fikk vi inn Ireland da. Bra!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2556 på: 31. Jan. 2011, 21:15 »
Elmanders kontrakt går ut etter sesongen, så tviler på at det blir mer enn 1-2 millioner pund. Hadde vært greit å få ham inn på en toårskontrakt.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2557 på: 31. Jan. 2011, 21:16 »
Ireland ferdig offisielt bekreftet, det var da enda godt :)

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2558 på: 31. Jan. 2011, 21:17 »
Elmanders kontrakt går ut etter sesongen, så tviler på at det blir mer enn 1-2 millioner pund. Hadde vært greit å få ham inn på en toårskontrakt.

Jepp. God deal, vi trenger han bare for bredden.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2559 på: 31. Jan. 2011, 21:18 »
Bra spiller, men skulle gjerne sett at vi fikk inn n yngre

SveinInge

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 215
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2560 på: 31. Jan. 2011, 21:19 »
For en trist dag!! Vi mister vår nye nr 9, local lad, 22 år, englands nye nr 9!!

Når det er sagt så klarer jeg ikke å hate hverken Ashley eller Carroll for dette. Enten en liker det eller ikkje så er dagens fotball business. At vi klarer å presse ut £35 millioner for en spiller som har vært god en halv sesong i PL og en sesong i CCL er intet aent enn sinnsykt!! Etter å ha studert Newcastles finanser så er tilbudet rett å slett for bra til å sei nei til. Klubben sliter med en enorm gjeld og selv om mange ikke er klar over det har faktisk MA holdt klubben kunstig i live i flere år. Når et sånt tilbud kommer på bordet skjønner jeg godt at d blir vanskelig for styret å si nei.

Når det gjelder Andy Carroll så tror jeg styret har bedt han om å levere en transfer request sånn at det ble lettere for styret å si ja til tilbudet ovenfor fansen. Det hele er et spill. og selv om eg misliker liverpool fc sterkt (selv om eg bor i byen) så må eg jo innrømme at det er en storklubb med en enorm fanskare world over. D e dessverre ikkje noe vi får gjort med det.

Det som i hovedsak tale imot transferen for min del er tidspunktet. vi har veldig små sjanser til å få hentet inn en erstatter i tide før vinduet stenger. Dette gjør igjen at vi sitter rimelig ribbet tilbake og risikerer fort å bli innvolvert i nedrykksstriden igjen. 35 mill kommer ikke til å være mye vært dersom vi rykker ned igjen. d e min største frykt atm

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2561 på: 31. Jan. 2011, 21:21 »
Herlig...Sholadinhio på topp med 5 på midtbanen tror jeg kan bli kanon. Han er veldig god til å holde på ballen og dermed får resten av laget flyttet etter.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2562 på: 31. Jan. 2011, 21:23 »
Når regner man med at overgangen blir ferdig. Har et lite håp om det skjærer seg enda, tro det eller ei. Etter et par kamper, så hadde nok Toon Army tilgitt han. Hvertfall nesten.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2563 på: 31. Jan. 2011, 21:24 »
Svein Inge: Er det ikke slik at Castle er i realiteten "gjeldsfri" i den forstand at det er MA de skylder penger og ikke MA. Er vel snakk om £100 mill i gjeld som MA har betalt ut på vegne av NUFC? Mange som misliker MA, men han prøver faktisk å få klubben på rett kjøl og han har som du nevnt holdt klubben i live.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2564 på: 31. Jan. 2011, 21:25 »
Ingen vei tilbake for Carroll nå, når han allerede har vist seg å være illojal til tusen.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!