20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 369084 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2355 på: 31. Jan. 2011, 18:43 »
Chris Murphy:
I think Ashley knows that's the only way he can sell this to the fans, but even earlier today Carroll was saying he wanted to stay. He signed a five-year contract a few months back. Why would he do that if he wanted to leave, knowing that a host of top clubs were interested?

Kilde: soccernet.espn.go.com
(Chris Murphy er espn sin live-kommentator)

Dette utsagnet tror jeg er mer troverdig enn at lokalgutten Carroll sendte inn en transfersøknad siste dagen før overgangsvinduet ble stengt.

Ikke tro på det bullshitet Mike Ashley og hans lakeier serverer på den offisielle klubbnettsiden!

Men Carroll har jo nettopp skrevet under en 5-årskontrakt. Om han virkelig ville bli kunne han bare sagt nei. Dette blir for tynn suppe.

Sholadinho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 443
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2356 på: 31. Jan. 2011, 18:43 »
Jævlig skuffende.  >:(

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2357 på: 31. Jan. 2011, 18:44 »
Er helt sjokkert over at han leverer inn en transfer request. Det er klart at Liverpool er en større klubb, han vil ha bedre muligheter til å vinne no og han vil tjene bedre penger der. Ufattelig synd dette her.

Jeg utelukker ikke tanken om at Carroll har blitt presset til å gå... At Ashley & co ville ha pengene og æren i behold...

Jeg tenkte tanken jeg også, men for å være helt ærlig tror jeg ikke noe på det... Det ville kommet frem før eller siden, hvertfall hvis Carroll blir presset ut av Newcastle.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2358 på: 31. Jan. 2011, 18:44 »
Judas. For en JÆVLA judas.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2359 på: 31. Jan. 2011, 18:45 »
Jeg utelukker ikke tanken om at Carroll har blitt presset til å gå... At Ashley & co ville ha pengene og æren i behold...

Ingen av oss som kan vite sikkert hva som har skjedd bak kulissene uansett, men jeg anser det som mer sannsynlig at Carroll har levert inn transfer ønske enn at Ashley har tryllet frem hele historien gjennom media.

Kall meg gjerne naiv men det tjener ikke klubben noe hvis vi spekulerer i at det er Ashley sin feil, da er det bedre at vi vender frustrasjonen mot Carroll.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2360 på: 31. Jan. 2011, 18:45 »
Men det kule er at Pool har enda mindre vingspill enn vi har..

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2361 på: 31. Jan. 2011, 18:46 »
Såg de sang liverpool som faen på sky nettopp.. Venta på "the new nr 9" FUCK OFF !!!!!!!!!!!
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

nemo

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 304
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2362 på: 31. Jan. 2011, 18:46 »
Er helt sjokkert over at han leverer inn en transfer request. Det er klart at Liverpool er en større klubb, han vil ha bedre muligheter til å vinne no og han vil tjene bedre penger der. Ufattelig synd dette her.

Jeg utelukker ikke tanken om at Carroll har blitt presset til å gå... At Ashley & co ville ha pengene og æren i behold...
Exactly my point!

Kan ikke forstå at så mange her plutselig har blitt så positiv til feita Mike Ashley etter alle de negative opplevelsene han har gitt oss de siste sesongene?

Duck

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 180
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2363 på: 31. Jan. 2011, 18:46 »
Enig med Nemo her.

Med disse transfersummene på bordet vil jeg tro det er en brukbar teori at Carroll har blitt bedt/presset til å gå. Tilbudet er rett og slett for godt til å takke nei til. En del av pakka her er helt sikkert at han offisielt leverer inn transfersøknad for å redde ansikt og gjøre avtalen mulig.

Isolert sett syns jeg 35 mill pund for Andy er bra. Han har en halv sesong i PL bak seg tross alt. Problemet er at eieren heter Mike Ashley og pengene går rett i roulette-budsjettet i stedet for nye spillere.

Det er uansett for sent i år, og dette er et seriøst slag under beltestedet for samtlige supportere..


Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2364 på: 31. Jan. 2011, 18:47 »
Gutta i dag tenker penger, og agentene presser på i bakrgunnen også. I Pool vil han tjene etter rapportene rundt 90 tusen. Det er det dobbelt av hva vi kan tilby.. Det er ikke størrelsen som gjør at carroll drar. Pool er i sportslig krise de også. Derimot er det pengene.

Sholadinho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 443
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2365 på: 31. Jan. 2011, 18:48 »
Han må jo skjønne selv at å levere inn en transfer request gjør at han umiddelbart går fra folkehelt til stats fiende nr 1. Men hvis det ikke betyr noe for han så håper jeg han råtner på benken der borte. 

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2366 på: 31. Jan. 2011, 18:48 »
MA vil ikke takke nei til 35 millioner og deretter takke ja til 35  uten at Carroll hadde slengt inn en transfer request. Det sier seg selv.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2367 på: 31. Jan. 2011, 18:50 »
Nesten helt enig, Inspector.
Jeg tror fremdeles størrelsen har bittelittegrann å si. Jeg tror det er lettere å si ja til Liverpool enn til Tottenham, for å si det sånn.

Og Kenny Dalglish er vel et forbilde for noen og enhver.

Spørsmålet er dog om Carroll har innsett at han nå går fra å være "big fish in a small pond" til det stikk motsatte, en liten fisk i et stort hav.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2368 på: 31. Jan. 2011, 18:52 »
Med disse transfersummene på bordet vil jeg tro det er en brukbar teori at Carroll har blitt bedt/presset til å gå.

Det er jo bare tull. Hvor ofte blir spillere "presset" ut i en overgang som omhandler store summer???

Det skjer jo aldri. Overgangene skjer når spillerne selv er gira på å dra.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2369 på: 31. Jan. 2011, 18:52 »
Godt at jeg ikke tok Carroll på ryggen. Ranger som ny nr 9.