20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 369044 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Simmi

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2220 på: 31. Jan. 2011, 17:16 »
Dette sier sitt om hvor mye skit Sky gjør for å holde saken mest mulig i live. Tatt fra NO

"Just seen SSN, this is all a load of s***.

No bid officially accepted, no confirmation he's actually on his way to Liverpool.  They're just saying all this because NUFC 'haven't denied it'

f***ing hell."

Altså ikke en skit bortsett fra "trusted sources." Men alle vet hvor mye kødd engelsk media skaper.

Håper virkelig du har rett, Inspector.

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2221 på: 31. Jan. 2011, 17:16 »
Da kan vi jo snart gratulere hverandre med PLs desidert svakeste samling spisser.

Om han skulle gå, noe som virker mer og mer sannsynlig. (Om han ikke drar en Shearer og takker nei, fuck off and have a nice day) Så kan vi fortsatt få inn en ny en, da må det jo jobbes hardt allerede nå i lokalene på St Jamses.

Men håper det derimot ikke blir noe av, da jeg vil at Carroll skal bli legende på St.Jamses
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2222 på: 31. Jan. 2011, 17:16 »
"Interesting stats - if Liverpool pay £35million for Andy Carroll they are getting a player outscored in the Championship last season by Peter Whittingham, Nicky Maynard, Gary Hooper, Michael Chopra and Charlie Adam." Sky

Jeg vet det kan virke som jeg er positiv til salget av Carroll. Det er ikke tilfelle. Jeg vil selvfølgelig helst beholde han.

MEN høres ut som noen her inne kommer til å hoppe av en bro eller noe hvis vi selger, og jeg ber bare de se ting litt i perspektiv. Det er faen ikke verdens undergang, og man må ha forståelse for at man aksepterer et bud på £35 mill.

Han har potensial til å bli en legende på lik linje som Shearer. Er det rart folk ikke vil selge???

Nei jeg skjønner godt at folk ikke vil selge, jeg vil heller ikke selge, men jeg skjønner også godt at klubben aksepterer budet.

svell

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 124
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2223 på: 31. Jan. 2011, 17:17 »
Hadde vært fantastisk om Nolan og Carroll var på vei til Anfeild bare for å vise frem den nye kontrakta han har skrevet med Newcastle:p

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2224 på: 31. Jan. 2011, 17:19 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11669_6712274,00.html

Gjør deg vanskelig Anelka :)

Anelka, vanskelig? Den delen av dealen burde gå ganske greit. :P

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2225 på: 31. Jan. 2011, 17:20 »
Sitte med et håp om at Sky finne på alt for å samle flest folk på sidene deira og på kanalen. Dei veit at folk sitte benka forran skjermen i dag, og då må dei ha nokke å by på. Ender så med at ingenting skjer. Stemmer hvertfall ganske godt med tidligere deadline-days ...

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2226 på: 31. Jan. 2011, 17:20 »
 Daily Mirror: Carroll på flyplassen i Newcastle, klar for å ta privatfly til Liverpool. Henviser til kilder «nær spilleren».
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Simmi

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2227 på: 31. Jan. 2011, 17:21 »
Og kvifor skal Nolan hjelpe Carroll til Liverpool? Newcastle kapteinen køyrer vår superspiss til Liverpool, for at han skal signere for Liverpool. Skurrar litt i mine øyrer.

Jeg tror at Nolan er en slags rådgiver for Carroll. I tillegg er han jo bestevennen. Men jeg er enig i at det virker litt rart.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2228 på: 31. Jan. 2011, 17:22 »
"Interesting stats - if Liverpool pay £35million for Andy Carroll they are getting a player outscored in the Championship last season by Peter Whittingham, Nicky Maynard, Gary Hooper, Michael Chopra and Charlie Adam." Sky

Jeg vet det kan virke som jeg er positiv til salget av Carroll. Det er ikke tilfelle. Jeg vil selvfølgelig helst beholde han.

MEN høres ut som noen her inne kommer til å hoppe av en bro eller noe hvis vi selger, og jeg ber bare de se ting litt i perspektiv. Det er faen ikke verdens undergang, og man må ha forståelse for at man aksepterer et bud på £35 mill.

Han har potensial til å bli en legende på lik linje som Shearer. Er det rart folk ikke vil selge???

Nei jeg skjønner godt at folk ikke vil selge, jeg vil heller ikke selge, men jeg skjønner også godt at klubben aksepterer budet.

Akkurat..

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2229 på: 31. Jan. 2011, 17:23 »
Jeg ser virkelig ikke hvorfor Carroll skulle ha noe önske om å gå. Liverpool liksom. Chelsea, Man U, Madrid, ja. Liker ikke dette. De pengene er ikke verdt mye om vi ikke henter inn en jevngod erstatter med en gang.

Dog kunne vi sikkert fått in noen 8 millioners unge franskemenn som helhetlig kunne styrket oss.

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2230 på: 31. Jan. 2011, 17:24 »
Daily Mirror: Carroll på flyplassen i Newcastle, klar for å ta privatfly til Liverpool. Henviser til kilder «nær spilleren».

35 mill er mye, men herregud. Mannen kan bli en legende om han blir. Da må det komme inn et par nye fjes i alle fall. En ving og en ny spiss som kan score 20 mål per sesong!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2231 på: 31. Jan. 2011, 17:24 »
Rart at Nolan som nettopp mistet lappen kjører ham :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2232 på: 31. Jan. 2011, 17:24 »
Hvis Carroll blir i Castle skal jeg aldri høre på Sky igjen. Det er jo veldig enkelt å være journalist i england. Siden det er helt tyst i castleleiren er det bare å komme med en påstand etterfulgt av "reliable source" og vips har du en sak..Ikke faen om Carroll drar.

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2233 på: 31. Jan. 2011, 17:25 »
Martins til B'ham også. Fy faen.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2234 på: 31. Jan. 2011, 17:26 »
Irelandsaken bare bull? Eller har noen hørt noe mer?