20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 369055 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2205 på: 31. Jan. 2011, 17:10 »
Positivt at Nolan er med han. Kan tenke meg det er noen voldsomme overbevisningssamtaler i bilen, selv om Nolan er pool-fan.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2206 på: 31. Jan. 2011, 17:10 »
meget dystre nyheter på Sky nå. Andy Carroll har dratt fra treningsfeltet sammen med Kevin Nolan, visstnok i retning Liverpool.

Åh, herregud. Det her er ikke sant!!
Hehe tror faktisk dette er positive nyheter, er nok ikke sånn at liverpool vil ha dem begge. Dette går nok mer på at Nolan skal hjelpe og backe up Carrol når han skal si nei til budet. DEt jeg håper på iallefall.

Simmi

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2207 på: 31. Jan. 2011, 17:10 »
Møkk, skal på trening om en time. Er det noen som kan holde meg oppdatert på Carroll-saken? Sender mobilnr. på PM.

Kan sikkert det ja

Tusen hjertelig takk! Sender mobilnummer på PM nå.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2208 på: 31. Jan. 2011, 17:10 »
Bare for å gjøre situasjonen enda verre; Tvilsomt om Barton og ihvertfall Enrique forlenger med ambisjonene Ashley viser her, måtte vi ta feil..

Føles som den verste dagen som Newcaslte Supporter siden nedrykket hvis dette går igjennom nå.. Topper til og med dagen Ashley sparket ut Hughton

Å selge Carroll for £35mill sie ingenting om ambisjonene til en nyopprykka klubb vel. Såg ingen tegn til masseflukt då Ronaldo gikk til Real... Men håper uansett at dette ikke blir noe av! at Carroll knota til den medisinske testen med vilje :P

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2209 på: 31. Jan. 2011, 17:10 »
Jaja, Best / Ameobi sikrer iallefall en 6-7 mål totalt resten av sesongen.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2210 på: 31. Jan. 2011, 17:11 »
50 mill for både nolan og carroll :P
If it has tits or wheels, count on problems!

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2211 på: 31. Jan. 2011, 17:11 »
"Interesting stats - if Liverpool pay £35million for Andy Carroll they are getting a player outscored in the Championship last season by Peter Whittingham, Nicky Maynard, Gary Hooper, Michael Chopra and Charlie Adam." Sky

Jeg vet det kan virke som jeg er positiv til salget av Carroll. Det er ikke tilfelle. Jeg vil selvfølgelig helst beholde han.

MEN høres ut som noen her inne kommer til å hoppe av en bro eller noe hvis vi selger, og jeg ber bare de se ting litt i perspektiv. Det er faen ikke verdens undergang, og man må ha forståelse for at man aksepterer et bud på £35 mill.

Shearer9

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 169
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2212 på: 31. Jan. 2011, 17:11 »
Håper virkelig Pardew har sett dette komme og har et ess i ermet. Trenger inderlig en spiss inn før vinduet stenger, som f.eks: Djalo, Lacina Traore, Bendtner eller lignende. Kommer de rekende med Boothroyd sier vel det alt

Hahahaha! Bendtner!! Duuu kødder nå? Ess i ermet? Du kødder vell nå...

Glad jeg var der!

Simmi

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2213 på: 31. Jan. 2011, 17:12 »
"Interesting stats - if Liverpool pay £35million for Andy Carroll they are getting a player outscored in the Championship last season by Peter Whittingham, Nicky Maynard, Gary Hooper, Michael Chopra and Charlie Adam." Sky

Jeg vet det kan virke som jeg er positiv til salget av Carroll. Det er ikke tilfelle. Jeg vil selvfølgelig helst beholde han.

MEN høres ut som noen her inne kommer til å hoppe av en bro eller noe hvis vi selger, og jeg ber bare de se ting litt i perspektiv. Det er faen ikke verdens undergang, og man må ha forståelse for at man aksepterer et bud på £35 mill.

Han har potensial til å bli en legende på lik linje som Shearer. Er det rart folk ikke vil selge???

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2214 på: 31. Jan. 2011, 17:13 »
Da kan vi jo snart gratulere hverandre med PLs desidert svakeste samling spisser.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2215 på: 31. Jan. 2011, 17:14 »
Montro om Pardew og co har jobbet med en ny spiss "i kulissene" i tilfelle dette skulle skje? Amøba og Best som førstevalg...  :P

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2216 på: 31. Jan. 2011, 17:15 »
Dette sier sitt om hvor mye skit Sky gjør for å holde saken mest mulig i live. Tatt fra NO

"Just seen SSN, this is all a load of s***.

No bid officially accepted, no confirmation he's actually on his way to Liverpool.  They're just saying all this because NUFC 'haven't denied it'

f***ing hell."

Altså ikke en skit bortsett fra "trusted sources." Men alle vet hvor mye kødd engelsk media skaper.

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2217 på: 31. Jan. 2011, 17:15 »
Da kan vi jo snart gratulere hverandre med PLs desidert svakeste samling spisser.
Haha, fytti. For en trist tanke.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2218 på: 31. Jan. 2011, 17:15 »
Trenger ikke vinger heller no for det er jo ingen å legge inn til...

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2219 på: 31. Jan. 2011, 17:15 »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.