20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 369029 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Shearer9

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 169
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2175 på: 31. Jan. 2011, 16:51 »
"Dersom Andy Carroll flytter for 35 millioner pund, har han færre mål i karrieren enn antall millioner pund han blir kjøpt for. Smak på den.Mads Gudim Burheim" dagbladet

Hva hvis vi takker nei til Liverpool sitt bud og Carroll ryker i fengsel om 1 års tid for å jule opp en prostituert eller noe sånt?

Man kan alltids si "hva hvis" ditt eller datt skjer, men faktum er at £35 mill er et tilbud vi ikke kan avslå. Carroll er på ingen måte uerstattelig.

Vell, akkurat nå er han det fordi Treige-Pardew klarer jo ikke å signere en ny spiss før overgangsmarkedet er over! Vi trenger jo en spiss nå? Også skal han liksom selge Carrol? Da har vi ingenting å stille opp med når det kommer til spisser. Vi kan like så godt spille 4-6-0

Glad jeg var der!

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2176 på: 31. Jan. 2011, 16:52 »
35 MILLIONER PUND?!

Selvfølgelig er ikke Andy Carroll verdt noe i nærheten av dette. Maks 20, spør du meg. De som mener Carroll er verdt mer enn David Villa bør virkelig gå i seg sjæl - han har vært god i 6 MND!

Det som er kjipt er selvsagt tidspunktet. Helt håpløst for oss.

Simmi

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2177 på: 31. Jan. 2011, 16:52 »
Liverpool fansen kan ikkje skrive navnet hans rett heller. Dette er for jævligt. Liverpool og Manchester United var dei to klubbane eg aldri vil sjå Carroll i.
og S'land vel.

svell

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 124
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2178 på: 31. Jan. 2011, 16:54 »
får satse på at Carroll blir arrestert for noe før han kommer til Liverpool

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2179 på: 31. Jan. 2011, 16:54 »
Sky Sports News' David Craig reports that Andy Carroll is on his way to the North-West with a view to completing a £35million move to Liverpool. More on this as I get it.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2180 på: 31. Jan. 2011, 16:54 »
Pengene betyr ikke en jævla ting. Irriterer meg at folk legger seg opp i summen. Faktum er at vi står igjen med Ameobi og Best, uten muligheter til å hente nye spillere. Det er faen meg utrolig.

Andi

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 251
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2181 på: 31. Jan. 2011, 16:54 »
Bare for å gjøre situasjonen enda verre; Tvilsomt om Barton og ihvertfall Enrique forlenger med ambisjonene Ashley viser her, måtte vi ta feil..

Føles som den verste dagen som Newcaslte Supporter siden nedrykket hvis dette går igjennom nå.. Topper til og med dagen Ashley sparket ut Hughton

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2182 på: 31. Jan. 2011, 16:54 »
"Dersom Andy Carroll flytter for 35 millioner pund, har han færre mål i karrieren enn antall millioner pund han blir kjøpt for. Smak på den.Mads Gudim Burheim" dagbladet

Hva hvis vi takker nei til Liverpool sitt bud og Carroll ryker i fengsel om 1 års tid for å jule opp en prostituert eller noe sånt?

Man kan alltids si "hva hvis" ditt eller datt skjer, men faktum er at £35 mill er et tilbud vi ikke kan avslå. Carroll er på ingen måte uerstattelig.

Poenget er jo at vi ikke rekker å erstatte han. Til sommeren kommer vi ikke til å se noe av de 35mill.. Carroll kan være forskjellen på om vi greier å holde oss oppe, eller europa for den saks skyld

Hvordan i alle dager vet du at vi ikke kommer til å se noe til de pengene? Det er ingenting som gir deg grunn til å tro det. Og du har ikke akkurat særlig tro på resten av laget hvis du mener at vi rykker ned hvis Carroll drar men når Europa hvis han blir...

For å si det sånn, hadde det ikke vært for Barton ville ikke Carroll blomstra så mye som han har gjort.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2183 på: 31. Jan. 2011, 16:54 »
mye penger å handle gode spillere for. problemet er at ingen gode spillere vil til oss.
tiote og ben arfa var et slumpetreff
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2184 på: 31. Jan. 2011, 16:55 »
Men dersom Carroll går, hvem faens ska inn og erstatte han!?! det er det jeg sitter og lurer på nå, skulle GJERNE vært flue på veggen hos Ashley, Pardew og co akk nå!
MEn for all del 35m pund er insane mye penger!

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2185 på: 31. Jan. 2011, 16:55 »
Ireland failed medical
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2186 på: 31. Jan. 2011, 16:55 »
Har ein avtale som gjer at eg ikkje får fulgt med framfor pc-en store delar av den resterande kvelden. Er det nokon som tek på seg å oppdatere meg på SMS? Altså, kun om overgangen for Carroll går gjennom/evt. ikkje går gjennom, og evt. andre ut/inn av SJP.

Kan vel det!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2187 på: 31. Jan. 2011, 16:55 »
Vi kom inn i transfervinduet og trengte en spiss.
Nå går vi ut og har kvittet oss med to... fint
If it has tits or wheels, count on problems!

Simmi

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2188 på: 31. Jan. 2011, 16:56 »
Ireland har tydeligvis ikke bestått medical


Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2189 på: 31. Jan. 2011, 16:56 »
If it has tits or wheels, count on problems!