20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 369223 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Simmi

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2100 på: 31. Jan. 2011, 15:05 »
Trenger ikke, fant ut at vi hadde SS News allikevel ;D Nest siste kanal :P

Ipt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 518
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2101 på: 31. Jan. 2011, 15:05 »
Ipt, jeg streamer - fra livesport!

Finner antakeligvis stream på myp2p.eu tenker jeg.

Men livesport har jeg;) Ty :)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2102 på: 31. Jan. 2011, 15:06 »
SKY melder NÅ at gode Chelski-kilder melder at Torres ventes i helikopter i løpet av nær fremtid.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2103 på: 31. Jan. 2011, 15:09 »
SKY melder NÅ at gode Chelski-kilder melder at Torres ventes i helikopter i løpet av nær fremtid.

Regner med at Pool kommer tilbake. £40 mill hadde vært helt nå til sommer. Men ikke i dette vinduet. Vi trenger Carroll for å overleve, og for å komme ut i Europa, hvilket vi kan klare denne sesongen. Og da tjener vi inn igjen pengene..

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2104 på: 31. Jan. 2011, 15:10 »
Fyfaen - dette er for jævlig spennende.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7628
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2105 på: 31. Jan. 2011, 15:20 »
ikke vondt ment, men håper ikke du får ansvar for salg av Newcastle spillere i fremtiden  :P

Hehe, denne var til meg eller? Jeg er økonom vet du, så ser alltid på det økonomiske aspektet, ikke bare det sportslige på kort sikt. 15M pund er vel sånn omtrent det prisnivået de beste backene ligger på, altså en pris som vil være ganske riktig.

Jeg ser helst at vi beholder ham, men skulle vi motta et bud i denne størrelsen etter at han har signert ny kontrakt, er det nok en ganske riktig pris å selge for. Forøvrig har jeg vel hørt snakk om at både Real og Barca har vært linket til nye venstrebacker, og synes det er rart ingen av dem har prøvd seg på José. Skulle han forlate oss etterhvert, ser jeg selv helst at det blir Barca!

Vi spøker bare litt fordi du skrev 5 og 10 istedenfor 5 mill og 10 mill, og tosifret istedenfor åttesifret. :)

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2106 på: 31. Jan. 2011, 15:20 »
Forjævlig hvis Carroll stryker til Liverpool. Og mildt sagt dårlig timing etter at jeg, i mild beruselse, gikk inn et heftig veddemål med en pool-supporter på lørdag, angående hvem som ender øverst på tabellen etter 38 kamper. Liverpool med Suarez og Carroll er et hakk bedre enn Ameobi og Best.

Simmi

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2107 på: 31. Jan. 2011, 15:24 »
Liverpool med Suarez og Carroll er et hakk bedre enn Ameobi og Best.
Sikker?

Grievous

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 59
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2108 på: 31. Jan. 2011, 15:27 »
Torres så å si klar for Chelsea ifølge Skysports, ikke et lyspunkt med tanke på Carroll til liverpool.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2109 på: 31. Jan. 2011, 15:29 »
Ifølge skysports skal Liverpool komme med et forbedret bud utover ettermidagen.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2110 på: 31. Jan. 2011, 15:30 »
Pressekonferansen til Pards er nå AVLYST.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2111 på: 31. Jan. 2011, 15:30 »
Liverpool med Suarez og Carroll er et hakk bedre enn Ameobi og Best.
Sikker?
Ingenting er sikkert, men alt skulle tilsi det :P

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2112 på: 31. Jan. 2011, 15:31 »
I følge Skysports forventer Castle et nytt bud fra Pool i løpet av dagen.. Men vi må huske på at Sky er interessert i å "prate mest mulig" for å holde saken levende.  For at MA skal takke ja tror jeg faktisk et latterlig godt tilbud må komme, dvs nærmere 50. Tror ikke han sier nei til 30 for å si ja til 35, en økning "bare" på 5. MA trenger  mer for at risikoen for å selge Carroll skal lønne seg. Vi får garantert ikke europa i år med han vekke, og vi får heller ikke tid til å hente inn erstatter. Mao ser jeg helt ingen grunn til at MA selger  ham så fremt ikke et sinnsykt godt tilbud foreligger..

Pressekonferansen med Pardew er avlyst..Smart nok det..Gi Pool minst mulig å forholde seg til..

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2113 på: 31. Jan. 2011, 15:34 »
I følge Skysports forventer Castle et nytt bud fra Pool i løpet av dagen.. Men vi må huske på at Sky er interessert i å "prate mest mulig" for å holde saken levende.  For at MA skal takke ja tror jeg faktisk et latterlig godt tilbud må komme, dvs nærmere 50. Tror ikke han sier nei til 30 for å si ja til 35, en økning "bare" på 5. MA trenger  mer for at risikoen for å selge Carroll skal lønne seg. Vi får garantert ikke europa i år med han vekke, og vi får heller ikke tid til å hente inn erstatter. Mao ser jeg helt ingen grunn til at MA selger  ham så fremt ikke et sinnsykt godt tilbud foreligger..

Pressekonferansen med Pardew er avlyst..Smart nok det..Gi Pool minst mulig å forholde seg til..

Liker det du skriver, Inspector, men vet ikke helt om jeg tørr å tro på det. Jeg mener alt under £50M bør avslås, nettopp på grunn av all risikoen rundt salget. Jævlig bittert om Carroll skulle skyte Liverpool til ligagull og være en målscorende bauta for LFC og England til han er 35.

Kniksen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 149
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2114 på: 31. Jan. 2011, 15:35 »
Hvor leser dere om pressekonferansen?