20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 369144 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1860 på: 29. Jan. 2011, 11:42 »
Angående Xisco så må vi prøve å få han solgt så fort som mulig;

Meanwhile, Pardew admitted forward Xisco has lost his way at the club and revealed they have contacted a number of their Spanish teams about taking him on loan.

There is also interest from Middlesbrough for the 24- year-old’s services but his reported £60,000-a-week wages could be a stumbling block.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1861 på: 29. Jan. 2011, 11:44 »
Fra N-O om Carroll;
We have rejected the bid according to SSN. We have descibed the bid as poultry or something.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1862 på: 29. Jan. 2011, 11:56 »
Litt overoptimstisk ja Torfinn :) Du har et poeng om bredden, men vårt 1. lag kan neste sesong vært fullt på høyde. Barton er jo høyt oppe på karakterbørsen og har vært nest sist eller 3. sist på mye vi har skapt. Det er mere enn hva vi kan si om Lennon.  Jeg synes Modric er brukbar, men ikke så god som mange skal ha det til. Vi har spilt mot dem 2 kamper nå, med skader på nøkkelspillere i begge kamper. Modric var ikke dominerende, og da spilte han mot en midtbane bestående av Nolan/Guthrie og Nolan/Perch.  På keeperplass er de ikke så gode som du skal ha det til. Blekkspruten gjør noen redninger, men han tabber seg også ut. Jeg tror potensiale i Krul og Fraser er stort. En av de vil blomstre neste sesng.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1863 på: 29. Jan. 2011, 12:03 »

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1864 på: 29. Jan. 2011, 12:09 »
Problemet mht til Bent er at han er som en svamp mht til antall mål laget scorer.
Ja, han bøtter inn, men han fungerer bare om han er eneste oppspillspunkt, og når et helt lag bare pøser på pasninger til èn mann i 90 minutter, er det ganske innlysende at det blir noen scoringer per sesong.. leste en artikkel om det der det sto at de lagene bent spilte for, scoret få mål til tross for at han scoret mange... han fungerer bare med èn spillestil, som oppspillspunkt.

If it has tits or wheels, count on problems!

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1865 på: 29. Jan. 2011, 13:02 »
Skaper gode føleser det, men jeg regnet med dette.
Carroll er nok mere verdt enn det, kan være snakk og holde seg eller og rykke ned, det gir og økt verdi påp klubben.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1866 på: 29. Jan. 2011, 13:16 »
Hva har Suarez gjort deg Joakim siden du hater han så jævlig?
Som Nordin sier har det ett og annet å gjøre med en viss kvartfinale i et visst VM-sluttspill å gjøre.

Det har svært lite med Anthony Annan personlig å gjøre, men det har veldig mye med rettferdighet å gjøre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1867 på: 29. Jan. 2011, 13:43 »
Regner med du hater Steven Taylor noe helt intenst også da?
Akkurat det samme:


Eller er det bare fordi Gyan bomma på straffen du hater Souarez? Det kan han ikke gjøre så veldig mye med.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1868 på: 29. Jan. 2011, 14:16 »
Regner med du hater Steven Taylor noe helt intenst også da?
Akkurat det samme:


Eller er det bare fordi Gyan bomma på straffen du hater Souarez? Det kan han ikke gjøre så veldig mye med.

Haha, det er så herlig hvordan han tar seg til brystet etterpå der :P

Dessuten synes jeg ikke det er noen grunn til å hate suarez pga hva han gjorde i kvartfinalen. Han ofret seg for laget sitt, og gjorde et taktisk VELDIG smart valg i kampens hete.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1869 på: 29. Jan. 2011, 14:18 »
"Elegant" hvordan han faller, etter å ha redda med hånda!  :P Skal alltid ha det til at ballen treffer han i brystet/magen, når han redder med hånden.. Vittig!

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1870 på: 29. Jan. 2011, 14:20 »
Tveit kom meg i forkjøpet! hehe..

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1871 på: 29. Jan. 2011, 14:43 »
Modric var jo Spurs sin beste spiller sammen med Lennon mot oss. Modric holder i mine øyne høy klasse, skulle nesten ikke forundre meg om Sir Alex skulle gjøre fremstøt mtp Modric som Scholes-erstatter. Ellers er det vanskelig å skulle stemple Ben Arfa som like god som Bale, all den tid Ben Arfa først må bevise seg i PL. Som torfinn nevnte, Spurs bugner over av gode midtbanespillere. Selv om en spiss som Defoe ikke har kommet i gang denne sesongen så langt, ligger der også mye kapasitet i ham.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1872 på: 29. Jan. 2011, 15:15 »
Modric var brukbar mot oss ja. Men vi hadde en midtbane som passet han perfekt. Tiote og Barton inn hadde gjort livet til Modric mye vanskeligere. Bale var jo ikke noe god mot oss i det hele tatt. Problemet til Bale er at han sliter mot etablert forsvar. Men han er sinnsykt god hvis motstanderen er i ubalanse. Hans mål mot Inter kom jo nettopp fordi de var i ubalanse.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1873 på: 29. Jan. 2011, 15:19 »
Poenget mitt er at det er litt tidlig å avskrive Bale som dårligere enn Ben Arfa som først må bevise seg i PL først ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1874 på: 29. Jan. 2011, 15:57 »
Hva har Suarez gjort deg Joakim siden du hater han så jævlig?

Som Nordin sier har det ett og annet å gjøre med en viss kvartfinale i et visst VM-sluttspill å gjøre.

Det har svært lite med Anthony Annan personlig å gjøre, men det har veldig mye med rettferdighet å gjøre.

Men hva skulle han gjort da? Norge kommer aldri til noen VM kvartfinale, og i såfall kommer aldri jeg til å spille med flagget på brystet. Men rent hypotetisk tenkt: i samme situasjon som Suarez så hadde jeg gjort akkurat det samme!

Da syns jeg ærlig talt det spillere Nigel de Jong holder på med, er mange ganger verre!