20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 369276 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1830 på: 28. Jan. 2011, 18:55 »
Haha, håper virkelig Suarez går til Liverpool. Han kommer til å floppe fullstendig. I følge enkelte kommentatorer er årsaken til Suarez sin gode statistikk at han scorer bøttevis mot de dårligste lagene. Samtidig scorer han få mot de beste. Og det er mange lag i Pl som er bedre enn de dårligste i Nederland. Det Pool trenger er spillere som er i stand til å avgjøre mot de bedre lagene. De vinner jo normalt med de svakeste lagene uansett, takket være god defensiv organisering og et par meget gode offensive spillere. Med Suarez kommer de kanskje til å vinne sikrere mot de dårligste lagene, men likevel tror jeg at hans inntreden ikke vil ha betydning for lagene på øverste halvdel. Og det er disse Pool må vinne mot om de skal ha håp om CL igjen.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1831 på: 28. Jan. 2011, 18:56 »
Annan er det vi uten Rosenborg øyner ser på som kvalm og ekkel. Det er sånn andre supportere ser på Joey Barton.

Annan er en spiller du elsker å ha på ditt lag, men hater å ha mot deg.
Men nå er Annan solgt til Tyskland...

Var det snakk om rundt 20mil.? Det vil i såfall si rundt £2 mil, for det hadde vært verdt å ta sjansen på Annan til den summen...

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1832 på: 28. Jan. 2011, 19:05 »
Vet ikke om det er blitt nevnt her fra før, men Martins er klar for b'ham. Jeg har alltid hatt sansen for martins, og kunne egentlig gjerne sett han tilbake i newcastle, dersom lønnen ikke er helt hinsides.
For Martins ønsket seg vel egentlig ikke vekk da vi rykket ned, det gikk vel mer på at vi trengte penge fra et salg, og ikke hadde råd til å betale lønnen hans.

Andersen

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 38
  • Tsk tsk.
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1833 på: 28. Jan. 2011, 19:24 »
Annan er det vi uten Rosenborg øyner ser på som kvalm og ekkel. Det er sånn andre supportere ser på Joey Barton.

Annan er en spiller du elsker å ha på ditt lag, men hater å ha mot deg.
Men nå er Annan solgt til Tyskland...

Nåja, jeg ville ikke elsket en så ufordragelig fyr uansett om han hadde kommet til oss. Har ikke noe imot røffe spillere, men folk som er røffe for å så legge seg ned å filme (jeg ser på deg Tiote) er bare kvalmende, spesielt når han driver på med skikkelige tjuvtriks. Har ikke noe i dagens fotball å gjøre.

On topic: Martins kommer til å floppe i Birmingham også. Han var aldri noe særlig god hos oss, utenom enkeltkamper. Og han gjore det utrolig dårlig i Tyskland og Russland. Så er ikke akkurat redd for å se han igjen.
Fuglene i mitt hjerte: Lillestrøm SK og Newcastle United FC

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1834 på: 28. Jan. 2011, 19:50 »
frykter ikke liverpool egentlig, de har bare torres som er god, gerrard har mistet seg selv litt...
Suarez blir en ny babel.. :p
If it has tits or wheels, count on problems!

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1835 på: 28. Jan. 2011, 21:22 »
Begynner å få en rar følese at det kommer en overraskelse eller 2 snart ::)
Håper disse følesene for engangs skyld stemmer når det gjelder Newcastle?

Vist WBA snapper opp Vela på lån ut sesongen blir jeg litt irritert. Iallefall vist det viser seg at Newcastle ikke har vist interesse for han.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Shearer9

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 169
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1836 på: 28. Jan. 2011, 21:42 »
Sorry gutta tror faktisk det ikke skjer en dam shit for oss dette transfer vinduet for å være ærlig. Hadde en liten forhåpning om at det skulle skje noe, men guess not! Får sjokk om vi får til oss noen som helst de siste dagene... Satser heller hardt på sommermarkedet? :p
« Siste redigering: 28. Jan. 2011, 21:44 av Shearer9 »

Glad jeg var der!

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1837 på: 28. Jan. 2011, 22:01 »
Januarvinduet er alltid vanskelig, og jeg hadde egentlig ikke forventet at vi skulle få til så veldig mye. Har man ikke funnet den rette spillern, så er det greit at vi forholder oss rolig og ikke foretar noen panikkjøp.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1838 på: 28. Jan. 2011, 22:05 »
mange rette spillere der ute for oss, synes det bare er bullshitprat av pardew når han sier at han leter etter den rette.
"Mike Ashley wont give me any fucking funds" hadde vært et ærligere svar!

Og dette med at best/shola har levert så bra at han revurderer spiss-behovet. Give me a f-u-c-k-i-n.g break... de to gutta der treffer ikke en låvedør fra 3 meter engang ..
If it has tits or wheels, count on problems!

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1839 på: 28. Jan. 2011, 22:54 »
mange rette spillere der ute for oss, synes det bare er bullshitprat av pardew når han sier at han leter etter den rette.

Selvsagt finnes det en haug med spillere som hadde passet oss. Du tror det er barneskirenn å bare hente dem?? Det er mye som skal stemme, og januar er et vanskelig tidspunkt å hente spillere fordi klubbene er svært forsiktige med å kvitte seg med spillere.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1840 på: 28. Jan. 2011, 22:58 »
Ingen hemmelighet at vi har lite midler å handle for, nå har vi atpåtil punga ut for Ben Arfa. Så vi visste på forhånd at det kunne bli et tøft vindu. Vil påstå at en har vært veldig optimistisk dersom en forventa noen flere inn. Tar det som en bonus dersom vi får inn en virkelig forsterkning utover Ben Arfa.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1841 på: 28. Jan. 2011, 23:04 »
Ikke har vi mistet noen heller, det får vi også ta med oss.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1842 på: 28. Jan. 2011, 23:07 »
Mista Rout da på lån ut sesongen, men han er tydeligvis ikke med i planene til Pardew, så det får vi rett og slett godta.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1843 på: 28. Jan. 2011, 23:19 »
Mista Rout da på lån ut sesongen, men han er tydeligvis ikke med i planene til Pardew, så det får vi rett og slett godta.
Må jo nesten anta at Pardew og co er rimmelige trygge på at de klarer å hente én spiller til ettersom de slapp Routledge ut på lån? Ellers ville ikke det lånet gitt noen mening etter at Pardew har klaget på en for tynn stall?

Når det kommer til midtbanen er jeg allikevel ikke sikker på at dybden i stallen er problemet. Vi skal huske på at vi har vært maks uheldige som har manglet Tioté nå samtidig som Ben Arfa har vært skadet, og da presterer også Smith å skade seg og miste resten av sesongen. I tillegg virker det som man hadde regnet med Gosling på dette tidspunktet, og han fikk jo et setback også. Jeg har mast om det før, riktignok for lenge siden, men jeg mener fortsatt vi bør bli langt bedre på skadeforebygging. I mine øyne er det ingen tvil om at det bør prioriteres hvis vi skal klare å stabilisere oss på øvre halvdel av tabellen. På topp har vi altfor dårlige spillere bak Carroll dessverre, men hadde vi hatt mindere skader nå hadde vi ikke hatt de samme problemene på midtbanen.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1844 på: 29. Jan. 2011, 00:03 »
Vi skal vist ha kommet med et nytt bud på Larsson og gitt han et bra tilbud;

Toon to make new £1m Larsson bid
Newcastle boss Alan Pardew is making a new £1million move for ­Birmingham’s contract rebel Sebastian Larsson.

Pardew has kick-started his attempt to land the Swede despite Blues claiming he was not for sale and still in their plans

The Toon chief is willing to pay more than rivals Blackburn Rovers for ­Larsson’s signature.

Read more: http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Transfer-news-Newcastle-to-launch-new-1m-bid-for-Birmingham-contract-rebel-Sebastian-Larsson-article684279.html#ixzz1CNHK7QEk

« Siste redigering: 29. Jan. 2011, 00:10 av fredd »