20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 369107 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1815 på: 28. Jan. 2011, 13:25 »
Xisco fortjener å bli solgt! Blir jo nesten litt lei meg, når eg ser han sitte på tribunen hver eneste kamp..

Ser at det skjer småting rundt om i de andre klubbene, men ingenting hos oss?! Synes vi absolutt burde gitt Sunderland kamp om Sessegnon!
Hadde ikke sagt nei-takk til Oba heller, men helt greit at han ikke kommer hit..

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1816 på: 28. Jan. 2011, 13:46 »
Blir jo nesten litt lei meg, når eg ser han sitte på tribunen hver eneste kamp..


Blir enda mer lei meg når jeg tenker på hvor mye penger vi har brukt på han...

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1817 på: 28. Jan. 2011, 15:01 »
True!

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1818 på: 28. Jan. 2011, 15:33 »
Jeg tror faktisk nå rutinerte Martins (26) hadde vært en glimrende signering på lån! Det hadde gitt oss fart og trussel i bakrom og han hadde garantert vært mer enn motivert for å spille foran toon army nok en gang. Han er ikke verdens beste lagsspiller kanskje, men han er heller ikke den verste.  Merker jeg blir i litt dårlig humør av dette, for her skulle vi absolutt ha undersøkt mulighetene. hva hadde vi tapt på å gi han en sjanse på 6 mnd??? You better bring in something sweet Pards! But wo both know there aint gonna be no forward in this window, don't we!? æssssj

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1819 på: 28. Jan. 2011, 15:39 »
vil ikke ha martins, han stakk når vi rykket ned, medvinds-spillere kan dra seg bort.
litt i samme liga som larsson, han ville shoppe rundt etter bedre lønn... jeg vil ha spillere som VIL TIL NEWCASTLE
If it has tits or wheels, count on problems!

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1821 på: 28. Jan. 2011, 15:58 »
Han har jo rett i mye det han sier da: http://thenationonlineng.net/web2/articles/13498/1/Newcastle-is-in-shambles-Martins-/Page1.html

Rett kan godt hende, men han ville allikevel ikke være med å snu dette slik som Jonas, Coloccini, Enrique, Nolan, Smith, osv.

Jeg kan skjønne de som forlot klubben den sommeren, men jeg ønsker dem overhodet ikke tilbake.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1822 på: 28. Jan. 2011, 16:29 »
Tror ikke Martins var en av trøbbelmakerene i klubben. Hans største problem er hans stabilitet, som nevnt. Det vi trenger er spisser som er stabile og ikke Martins som scorte et av Castles flotteste mål gjennom tidene (skuddet borte mot Tham), men som også klarer å bomme på åpent mål.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1823 på: 28. Jan. 2011, 16:34 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11750_6706897,00.html


Southend United's Bilal Mohsni could be set for a move to the Premier League, skysports.com understands.


The giant central defender has wasted little time in making a huge impact with Paul Sturrock's side.

He has been watched closely in the past few months and now skysports.com understands that a bid had been lodged with Southend, from a Premier League club.

It is understood that Stoke, Newcastle, Birmingham, Blackpool, Wolves and Bolton have all checked on him in recent weeks.
----

Billig og spennende. Hvorfor ikke..

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1824 på: 28. Jan. 2011, 16:56 »
Enig i den parker. Billig og spennende. Hadde vært fantastisk med Woodgate tilbake også så lenge han signerer en pay as you play-kontrakt. Regner med at han blir sluppet fri i sommer. Woody er uten tvil den beste castlestopperen i moderne tid. Og uten skader ville han garantert vært englands kaptein. Bedre enn Terry og bedre enn Ferdinand: Leeds synte f.eks salget av Ferdinand ikke var noe krise fordi de mente Woody var bedre.  Det som skiller Ferdinand fra Woody er sistnevntes stoiske ro i stressede situasjoner, akkurat som Colo gjør i dag.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1825 på: 28. Jan. 2011, 18:15 »
Ikke bare i Egypt det tar av.
Liverpool skal ha fått tilslag på 26.5 mill euro for Ajax spilleren Suarez

Ikke sikker på om det er sant men går rykter om at Torres skal ha levere en transfer request??

Sky Sports understands that Fernando Torres has asked Liverpool to consider selling him to Chelsea after a bid was rejected in the early hours of Friday morning.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6706297,00.html

Kan bli et sinnsykt par med Torres og Drogba.
Eller så blir det sykt bra med Suarez+Torres og.
« Siste redigering: 28. Jan. 2011, 18:18 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1826 på: 28. Jan. 2011, 18:34 »
utrolig synd at vi ikke kastet oss inn i kampen om Martins. Men, men. Får gjensyn med han under det oppgjøret som ble utsatt i desember.

Andersen

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 38
  • Tsk tsk.
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1827 på: 28. Jan. 2011, 18:35 »
Hva er det som ikke er sant? At Annan er kvalm og ekkel? Eller at han driver og peller folk i ræva og biter de både her og der? Begge dela er veldig sant etter hva jeg har fått med meg ihvertfall.
Annan er overhodet ikke kvalm og ekkel. Hva gjør han kvalm og ekkel? At han er jævla god til å spille fotball? At han spiller tøft, men fair? Klypingen av Muri var tåpelig, men biting er nytt for meg. Har aldri fått med meg at Annan har bitt noen. Aarøy beskyldte han for det, men måtte fort trekke utsagnet sitt stille og rolig tilbake. Annan er en av verdens beste spillere i sin posisjon. Han spiller tøft, men stort sett alltid fair. Han har enkelte små episoder der han gjør merkelige ting, men det er svært, svært, svært, svært, svært lite av hva Anthony Annan står for.

ÉN enkelt episode hvor Annan har kløpet en medspiller, noe som langt ifra er uvanlig i Premier League, gjør ikke Annan til en stygg spiller. Selv ikke en stempling av en manns edlere deler får særlig oppmerksomhet i England. I Norge tar vi fullstendig av hvis man ikke står med lua i hånda og ønsker motstanderen hjertelig velkommen til å score mål.

Hva med I VM oppladningen der han stakk fingern langt inn i øyet på en motspiller med vilje? Evt da han klappa til Steinar Pedersen, og da mener jeg skikkelig knyttneve og ikke et puseklapp som han fikk etterpå av Kiko der han da datt og filma som den værste kvalme drittsekken?

Trønderbrilla dine burde du fjerne unge mann.

EDIT:
Fuglene i mitt hjerte: Lillestrøm SK og Newcastle United FC

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1828 på: 28. Jan. 2011, 18:40 »
Annan er det vi uten Rosenborg øyner ser på som kvalm og ekkel. Det er sånn andre supportere ser på Joey Barton.

svell

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 124
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1829 på: 28. Jan. 2011, 18:53 »
Annan er det vi uten Rosenborg øyner ser på som kvalm og ekkel. Det er sånn andre supportere ser på Joey Barton.

Annan er en spiller du elsker å ha på ditt lag, men hater å ha mot deg.
Men nå er Annan solgt til Tyskland...