20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 368690 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1710 på: 25. Jan. 2011, 19:28 »
Ameobi er liksom definisjonen på newcastle, trolig derfor han er så godt likt også. makan til opp og nedturer med den gutten der. Han er liksom en kulthelt, ein blir som regel aldri så glad som når han scorer et latterlig mål ut av ingenting (samtidig så er han kanskje den spilleren på bana som du minst forventer det av) og i neste kamp kan han vere den spilleren på laget ein irriterer seg så sjukt over at en får lyst å smadre tv skjermen.
- carry on!

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1711 på: 25. Jan. 2011, 20:05 »
Han bør være i Newcastle ut karrieren, siden han er den han er. En kulthelt som du nevner, som nå er vår beste skadefrie spiss.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1712 på: 25. Jan. 2011, 20:16 »
Ameobi er liksom definisjonen på newcastle, trolig derfor han er så godt likt også. makan til opp og nedturer med den gutten der. Han er liksom en kulthelt, ein blir som regel aldri så glad som når han scorer et latterlig mål ut av ingenting (samtidig så er han kanskje den spilleren på bana som du minst forventer det av) og i neste kamp kan han vere den spilleren på laget ein irriterer seg så sjukt over at en får lyst å smadre tv skjermen.

The one and only Sholadinho.  :D

Samtidig skal det sies til Ameobis forsvar at det har blitt lengre enn før mellomde  "får-lyst-til-å-knuse-skjermen-kampene" hans som du så fint beskriver det.

Oki, jeg innrømmer at jeg er skap-medlem i Sholadinhos fanklubb! ;)

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1713 på: 25. Jan. 2011, 20:25 »
Ameobi har høy sentimental verdi :D et bud på 200 bør være et minimum ;)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1714 på: 25. Jan. 2011, 20:27 »
Hva er det som ikke er sant? At Annan er kvalm og ekkel? Eller at han driver og peller folk i ræva og biter de både her og der? Begge dela er veldig sant etter hva jeg har fått med meg ihvertfall.
Annan er overhodet ikke kvalm og ekkel. Hva gjør han kvalm og ekkel? At han er jævla god til å spille fotball? At han spiller tøft, men fair? Klypingen av Muri var tåpelig, men biting er nytt for meg. Har aldri fått med meg at Annan har bitt noen. Aarøy beskyldte han for det, men måtte fort trekke utsagnet sitt stille og rolig tilbake. Annan er en av verdens beste spillere i sin posisjon. Han spiller tøft, men stort sett alltid fair. Han har enkelte små episoder der han gjør merkelige ting, men det er svært, svært, svært, svært, svært lite av hva Anthony Annan står for.

ÉN enkelt episode hvor Annan har kløpet en medspiller, noe som langt ifra er uvanlig i Premier League, gjør ikke Annan til en stygg spiller. Selv ikke en stempling av en manns edlere deler får særlig oppmerksomhet i England. I Norge tar vi fullstendig av hvis man ikke står med lua i hånda og ønsker motstanderen hjertelig velkommen til å score mål.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1715 på: 25. Jan. 2011, 20:53 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6701405,00.html
Manchester City youngster John Guidetti wants assurances over his future before he will sign a new deal at the club.
Noen som vet hvor god denne spilleren er?
Skulle vi kansje prøvd oss på han?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1716 på: 25. Jan. 2011, 21:08 »
Aldri hørt om han før, men etter det jeg kan finne så virker han meget spennende. Spesielt med tanke på at City har tilbudt ham en 3-årskontrakt på førstelaget.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1717 på: 25. Jan. 2011, 22:44 »
Tror ikke vi ville merka så mye til Annans utakter i PL for oss. Dessuten har vi jo et midtbaneanker som er knallbra, men som tidvis er sandblåst i gjerningsøyeblikket.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1718 på: 25. Jan. 2011, 22:44 »
Annan er en av verdens beste spillere i sin posisjon.
:)

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1719 på: 25. Jan. 2011, 23:03 »
Annan er en av verdens beste spillere i sin posisjon.
:)

Ja, han er faktisk det. Selv om det er vanskelig å sette spillere fra Tippeligaen i den båsen. Bare se på hva mannen gjorde i VM, der en av SkySports gjestene hadde han med seg på All Star laget. Da er det vanskelig å si at han ikke er en av de beste i sin posisjon i verden.

Kommer du opp med noen, i verden som er bedre, som ikke var i VM, kan du godt komme med eksempler.

Tror uansett at Annan hadde blitt backup i Newcastle, men herregud for en backup han hadde vært.

Drømmesignering mener nå jeg!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1720 på: 25. Jan. 2011, 23:09 »
Med Annan og Tiote kunne vi kjørt 4-2-3-1. Annan og Tiote defensiv midt, Jonas, Ben-Arfa-Barton på midten og Carroll på topp.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1721 på: 25. Jan. 2011, 23:11 »
Tiote er nok bedre enn Annan i øyeblikket, men Annan er så god at han kan gå rett inn på omtrent hvilket som helst lag i PL og forsterke dem betraktelig.

I Newcastle ville han nok blitt backup ja, men det er klasseforskjell på Guthrie/Smith og Annan.
I favør ghaneseren naturligvis. Derfor er det litt merkelig at det har vært så stille rundt han.

4-2-3-1 kunne vært en mulighet, men jeg ville kanskje hatt en mer løpssterk spiller ved siden av Tiote. Tiote og Annan er veldig like som spillertyper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1722 på: 25. Jan. 2011, 23:15 »
Tiote blir den løpssterke:) han har mye å bidra med offensivt også. Annan ville vell overtatt den rene renske rollen som tiote har idag. Kunne blitt bra 8)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Spekki

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 224
    • Vis profil
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1724 på: 25. Jan. 2011, 23:48 »
18 juli 2010 var den artikkelen publisert. Gratulerer! ::)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/