20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 369120 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1635 på: 23. Jan. 2011, 13:06 »
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/01/22/wide-man-is-transfer-priority-for-alan-pardew-72703-28035239/

Håper det er noe i ryktene om Legear. Spennende spiller som uten tvil "fits the profile". At klubben avviser ryktene trenger heller ikke være noe negativt.

Likte Barnetta-linken, han også passer vel inn i klubbens blueprint, og spiller "out wide".

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1636 på: 23. Jan. 2011, 14:53 »
Chikenman:
I linken fra deg stod det nederst at vi fulgte Jones fra Wolves? Noen som vet noe om han og hvor god han er, står bare han er tidligere united spiller og kan spille sentralt og ut til venstre.

Legear?
Hva er han? Positive og negative sider, aldri sett han spille, bare hørt navnet.

Barnetta, ja han har jeg sett spille og likt han over lengere tid. Hadde vært utroilg bra kjøp til rette pris.

Kranjcar? Enig at prisen er litt i overkant. Men når man ser på hva han har prestert og hvor god han var for noen sesonger siden, så er det ikke allverdens. Ja takk for £4mill.

Ireland, vist vi for lønna under det som er lønnstaket vårt og først lån for evt kjøpe til sommer? Ja, vist prisen er riktig og lønnen lav nok(med tanke på kjøp og gjort det bra på lån).
Men heller valgt Barnetta eller Kranjcar.
« Siste redigering: 23. Jan. 2011, 14:55 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1637 på: 23. Jan. 2011, 15:14 »
Nå skal de nevnes at Kranjcar var god da han kom til spurs forrige sesong så det er ikke slik at det er lenge siden han har prestert i PL. Vil vist helst spille på venstre og det er jo ikke helt ideelt for oss.

Jones er en bra Championship-spiller, men sliter med å spille for Wolves nå og kan ikke se at han har noe særlig å gjøre hos oss. Best i den offensive delen av spillet og farlig på frispark. Vil bli overasket om han kommer.

Har heller ikke sett mye av Legear, men er vist en driblesterk ving. 23-åring med landskamper for Belgia så slikt sett virker han å passe oss. Everton har også vært linket.


Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1638 på: 23. Jan. 2011, 15:15 »
Njaaa, Barnetta har ikke bevist noe i PL da... Safere med Kranjcar.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1639 på: 23. Jan. 2011, 15:51 »
Chikenman:
I linken fra deg stod det nederst at vi fulgte Jones fra Wolves? Noen som vet noe om han og hvor god han er, står bare han er tidligere united spiller og kan spille sentralt og ut til venstre.

Legear?
Hva er han? Positive og negative sider, aldri sett han spille, bare hørt navnet.

Barnetta, ja han har jeg sett spille og likt han over lengere tid. Hadde vært utroilg bra kjøp til rette pris.

Kranjcar? Enig at prisen er litt i overkant. Men når man ser på hva han har prestert og hvor god han var for noen sesonger siden, så er det ikke allverdens. Ja takk for £4mill.

Ireland, vist vi for lønna under det som er lønnstaket vårt og først lån for evt kjøpe til sommer? Ja, vist prisen er riktig og lønnen lav nok(med tanke på kjøp og gjort det bra på lån).
Men heller valgt Barnetta eller Kranjcar.

Legear er en 23 år gammel ving med 99 kamper og 14 mål for Anderlecht siden 2004. To landskamper for Belgia. Har etter det jeg ha fått med meg brukbart tempo, og en god fot både for innlegg og skudd. En liten smakebit;


chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1640 på: 23. Jan. 2011, 15:52 »
Chikenman:
I linken fra deg stod det nederst at vi fulgte Jones fra Wolves? Noen som vet noe om han og hvor god han er, står bare han er tidligere united spiller og kan spille sentralt og ut til venstre.

Vel, jeg er ikke noen Wolves ekspert, og det var også derfor jeg IKKE kommenterte den Dave Jones-linken, men som Sunday Sun skriver:
Wolves ligger langt lenger ned på tabellen enn vårs, og han sliter med å spille seg inn på laget der. Det sier vel egentlig sitt...  :P

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1641 på: 23. Jan. 2011, 16:15 »
On Sunday 23rd January 2011, @msidouglas said:

Also told yday there's no #nufc interest in Tranquillo Barnetta at this point. And anyone telling you Ireland is 'done deal' is wrong. Miles apart on terms.
----

Synd med Barnetta. Kan være det er skaden som gjør at det ikke er "interest at this point", og at vi kanskje også kommer til å prøve oss i sommer.

Angående Ireland - som forventet. Har ikke noe tro på at vi kommer til enighet egentlig.


Dave Jones, benkesliteren på Wolves, ser jeg forøvrig helst at vi unngår.
« Siste redigering: 23. Jan. 2011, 16:17 av 17Parker »

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1642 på: 23. Jan. 2011, 16:39 »
Var det ikke David Jones som scora med den "start-vipp"-varianten på frispark tidlig i sesongen? I så fall burde vi jo kjøpe han, for å score på skudd fra frispark ser ut til å være helt umulig for de vi har i troppen i dag.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1643 på: 23. Jan. 2011, 16:43 »
Alan Pardew: “We are very close to securing another key player”

Mark Douglas: And anyone telling you Ireland is 'done deal' is wrong. Miles apart on terms."


Kan vi ha med en "ukjent" spiller å gjøre? Jeg lever i håpet.



Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1644 på: 23. Jan. 2011, 16:44 »
Alan Pardew: “We are very close to securing another key player”

Mark Douglas: And anyone telling you Ireland is 'done deal' is wrong. Miles apart on terms."


Kan vi ha med en "ukjent" spiller å gjøre? Jeg lever i håpet.



Pardew snakker jo om at han er nære å signere en av våre spillere på ny kontrakt.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1645 på: 23. Jan. 2011, 16:55 »
Alan Pardew: “We are very close to securing another key player”

Mark Douglas: And anyone telling you Ireland is 'done deal' is wrong. Miles apart on terms."


Kan vi ha med en "ukjent" spiller å gjøre? Jeg lever i håpet.



Pardew snakker jo om at han er nære å signere en av våre spillere på ny kontrakt.

Huff, selvsagt.

Leste bare innledningen til denne http://www.nufcblog.org/2011/01/alan-pardew-we-are-very-close-to-securing-another-key-player/? litt for raskt...

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1646 på: 23. Jan. 2011, 18:55 »
Var det ikke David Jones som scora med den "start-vipp"-varianten på frispark tidlig i sesongen? I så fall burde vi jo kjøpe han, for å score på skudd fra frispark ser ut til å være helt umulig for de vi har i troppen i dag.

Guthrie hadde eit par fine i fjor, ikkje minst det i 2-2-matchen mot WBA. Når han er tilbake i toppform kan han vere ein god kandidat. HBA har vel også eit par fine frisparkvideoar liggande ute på YT.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1647 på: 23. Jan. 2011, 20:52 »
Jeg håper Carroll får prøve seg på frispark snart. Han tar vell den gode gamle metoden og hamrer løs slik Shearer somregel gjorde med stort hell. Carroll treffer ikke alltid rent, men når har treffer sier det bang.
Ellers er jeg spent på HBA sin frisparkfot :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1648 på: 23. Jan. 2011, 21:25 »
Jeg har ventet lenge på at Enrique skal få prøve seg 8)
Han har et hardt skudd og et følsomt bein, er og den eneste som bruker venstre i vårt lag faktisk. (carroll å da)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1649 på: 23. Jan. 2011, 22:01 »
HBA bruker i alle fall konsekvent venstra, til og med når han fører ballen. Høgrefoten er nesten berre til pynt.