20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 369016 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1575 på: 21. Jan. 2011, 19:42 »
Tranquillo Barnetta. Hadde han värt noe?  ::) Må si jeg vet lite om mannen. 25 år, grei alder.


http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6685040,00.html

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1576 på: 21. Jan. 2011, 19:42 »
MsiDouglas Mark Douglas
Routledge completes his switch to QPR but there is "nothing imminent" on the incomings for #nufc.



Tviler på denne. Tror ikke Routledge blir klar før vi  har fått inn en erstatter.

Siden det ikke var nok med spilleren selv:) :

http://www.nufc.co.uk/articles/20110121/wayne-heads-rout-on-loan_2281670_2273034?

Offisielt - På lån ut sesongen.

Hah, der hadde du flaks ;)  Som allerede nevnt må dette være et tegn på at kun formaliteter gjenstår før vi signerer en erstatter.

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1577 på: 21. Jan. 2011, 20:58 »
Kanskje det er noe i Barnettasnakket da?

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1578 på: 21. Jan. 2011, 21:57 »
Reo-Coker nei takk!

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1579 på: 21. Jan. 2011, 22:15 »
Reo-Coker nei takk!

Haha hvor den kom fra? 8)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Spekki

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 224
    • Vis profil
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll


Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1582 på: 22. Jan. 2011, 09:30 »
Newcastle have made an enquiry for Swiss midfielder Tranquillo Barnetta - although the 25-year-old may not be fully fit for another four weeks.
Manager Alan Pardew is a huge fan of the Bayer Leverkusen player and wanted to sign him while manager of West Ham
Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1349434/Newcastle-boss-Alan-Pardew-poised-make-fresh-bid-Swiss-midfielder-Tranquillo-Barnetta.html#ixzz1BkbnGXTG

Ja, skadet i 4 uker til? Er kansje derfor vi kan få han litt billigere vist vi i det hele tatt kan det. Vi skal være forsiktige med å kjøpe skada spillere, å er ikke meningen med å kjøpe spillere det at de kan spille kamper og forsterke oss, ikke forsterke fysioklubben.
Uansett er jeg positiv til kjøp av han, alltid likt Barnetta.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1583 på: 22. Jan. 2011, 09:34 »
Kansje vi skulle lagt inn et bud på Dani Alves som ikke kommer til enighet om ny kontrakt med Barcelona.

Tottenham striker Giovanni dos Santos is close to a loan move to Italian side Sampdoria. (Daily Mirror)
Hvorfor, hvorfor er ikke vi med i kampen om han?
« Siste redigering: 22. Jan. 2011, 09:40 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1584 på: 22. Jan. 2011, 09:48 »
Kansje vi skulle lagt inn et bud på Dani Alves som ikke kommer til enighet om ny kontrakt med Barcelona.
?

Ja vi lønner garantert Alves bedre enn hva Barca gjør :) Dessuten har jeg ikke tro på ham. Greit han spiller for Barca, men forsvarsspillerne i det laget slipper mye lettere unna sine defensive oppgaver fordi det beste offensive laget i verden. Flesteparten av lagene som møter Barca legger seg mao bakpå. I tillegg er det ikke sikker han mestrer tempoet og fysikken i PL. Van Bronckhorst var f.eks ikke god nok for Arse, men spilte deretter fast for Barca over flere sesonger. Har ikke vært kompetent for det nederlandske landslaget ved flere anledninger. Men et annet spørsmål er hvorfor jeg i det hele tatt diskuterer dette. Alves til Castle er så hypotetisk som det går an å bli :)

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1585 på: 22. Jan. 2011, 09:51 »
http://www.teamtalk.com/news/2483/6692226/Redknapp-ready-to-sell-Kranjcar

Hans favorittposisjon er venstre kant. Perfekt for oss hvis vi skal spille med Arfa som offensiv midtbane.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1586 på: 22. Jan. 2011, 10:11 »
Kansje vi skulle lagt inn et bud på Dani Alves som ikke kommer til enighet om ny kontrakt med Barcelona.


Ja, kanskje det du. Tror du vi får han??
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1587 på: 22. Jan. 2011, 10:42 »
Kansje vi skulle lagt inn et bud på Dani Alves som ikke kommer til enighet om ny kontrakt med Barcelona.


Ja, kanskje det du. Tror du vi får han??

Nei, det tror jeg ikke.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1588 på: 22. Jan. 2011, 12:33 »
Newcastle United boss Alan Pardew has been seeking a loan deal for Chelsea defender Jeffrey Bruma. Chelsea manager Carlo Ancelotti has revealed he is keen for his younger players to go out on loan to other Premier League clubs, if it means more game time and an opportunity to play and improve.
http://www.caughtoffside.com/2011/01/22/newcastle-boss-wants-chelsea-defender/
Meget seriøs kilde :D
Men ikke akkurat der vi trenger forsterkninger. Vist lån, kansje med en slags utkjøpsklausul? Hva mener dere om han?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1589 på: 22. Jan. 2011, 12:46 »
Newcastle United boss Alan Pardew has been seeking a loan deal for Chelsea defender Jeffrey Bruma. Chelsea manager Carlo Ancelotti has revealed he is keen for his younger players to go out on loan to other Premier League clubs, if it means more game time and an opportunity to play and improve.
http://www.caughtoffside.com/2011/01/22/newcastle-boss-wants-chelsea-defender/
Meget seriøs kilde :D
Men ikke akkurat der vi trenger forsterkninger. Vist lån, kansje med en slags utkjøpsklausul? Hva mener dere om han?

Jeg mener ingenting om han. Har kun sett han sitte på benken for Chelsea og det blir man jo ikke så veldig mye klokere av. Er han stopper, høyre- eller venstreback? Regner nesten med det siste så han er tiltenkt en backup-rolle for José Enrique?

Derimot så mener jeg dette er litt bortkastet. Kan ikke se for meg at Bruma forsterker oss nevneverdig og i såfall er det feil spiller til feil tid. Vi trenger noen som kan forsterke laget nå først og fremst, en backup-spiller bør komme i andre rekke.