20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 369044 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

svell

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 124
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1560 på: 21. Jan. 2011, 14:35 »
Veldig lett å si at man ønsker seg Ireland, så lenge han kommer tilbake til den formen han hadde i City. Men spørsmålet er jo om han gjør det? Kan vi tørre å håpe på at våre erfarne spillere klarer å hjelpe han tilbake til den formen? For en Ireland i topp slag er en veldig god fotballspiller. Personlig er jeg villig til å ta den sjansen. For jeg tror det er veien Newcastle må gå for å få veldige gode fotballspillere til klubben pr.dags dato. Dessuten velger jeg også å tro at spillerne får et sterkere forhold til en klubb som har hjulpet dem både karrieremessig og personlig, og derfor lettere signerer ny kontrakt når den dagen kommer.
Nå er det jo kun snakk om et lån med opsjon på kjøp, så dermed er risken minimal, og ikke noe å bekymre seg over. Presterer han bra, kjøper vi, hvis ikke kan han få bli i villa.

Ja, jeg fikk kanskje ikke fram poenget mitt klart nok. Men jeg ønsker Ireland velkommen med åpne armer. Så lenge lønna er innenfor klubbens lønnspolitikk og vi i tillegg henter han på lån med oppsjon på kjøp, så ser jeg ikke noen klare grunner til å ikke satse på han.

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1561 på: 21. Jan. 2011, 14:45 »
Jeg tror at Ireland kan gli godt inn i gruppa. Han vil nok passe bra ilag med Barton og Nolan :) Problemet med han er jo at han egentlig er ute av form. Han har jo fått minimalt med tillitt i Aston Villa... Jeg håper jo han tar tak i seg selv og virkelig begynner å jobbe for drakta.

Kritikken han har fått i Villa er at han er for dårlig på trening. Derfor får han ikke spille. Jeg bommer kanskje på at det er på trening, men det er ihvertfall Workraten som er for dårlig.

Fordelen er jo at mannen er ung og passer i transfer politikken vår :)
Han kom, ble mett og dett var dett....

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1562 på: 21. Jan. 2011, 14:47 »
Er bare 2 år siden han var en av de beste offensive spillerne i PL. Er kun 24 år. Er vel litt sensitiv og trenger å komme til en klubb som kan gi ham litt TLC. Får vi ham på lån med opsjon er jeg veldig fornøyd. Men kjøp med en gang vil jeg ikke være med på.

Problemet med Ireland er at han virker å ha null vilje eller hjerte for spillet. En typisk spiller som ikke kunne brydd seg mindre om fotballen, og kun tenker penger. Selvsagt tenker alle/de aller fleste på penger, men det finnes grader osv.


Snarere det motsatte. Etter overgangen til Villa, slaktet Ireland de nyrike unge spillerne i City som kun brydde seg om penger uten å ha oppnådd så mye på banen. Mao. er det ikke pengene Ireland bryr seg om. Tror heller han er oversensitiv fordi han ikke akkurat representerer  den stereotype engelske fotballspilleren (piker, vin og sang).  Jeg tror rett og slett det er noe på hans personlige plan som gjør at han er fjern på banen (mistrives i klubben, følelsesproblemer etc), penger er ikke hans motiv. Det  han trenger er omsorg, akkurat som Ben Arfa.

Det motsatte? Et kjapt søk hadde nok ikke gjort noe, Inspector. Tomme ord fra Ireland, i grunn.

http://www.mirrorfootball.co.uk/opinion/blogs/football-banter/Football-s-Top-10-bling-kings-Stephen-Ireland-s-shark-tank-Gary-Neville-s-underground-house-Djibril-Cisse-s-title-El-Hadji-Diouf-s-gold-car-and-more-article402881.html

http://cdn.faniq.com/images/blog/Stephen%20Ireland%20Range%20Rover.jpg

http://images.mirror.co.uk/upl/m4/jan2009/2/1/18EBB230-D81D-43E6-51ED3CC2FA549CB8.jpg


I tillegg har han løyet om bestemorens død for å slippe internasjonale kamper. Ikke spesielt profesjonelt.



Men for all del, på sitt beste en meget god spiller som vi hadde hatt bruk for nå. Et lån trenger ikke være dumt, men et kjøp er jeg svært negativ til.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1563 på: 21. Jan. 2011, 15:51 »
Friday brought no transfer breakthrough for Newcastle, who have so far been unable to strike deals for three targets: Sebastien Larsson (Birmingham City), Shaun Wright-Phillips (Manchester City) and Stephen Ireland (Aston Villa).

From what we can gather, possible deals for the trio all stalled over the unwillingness of the owning club to pay a percentage of wages for a loan - and the player to take a pay cut to allow for a permanent move to go through.
 
All three players continue to be linked in the press with moves elsewhere but the ongoing game of brinkmanship looks set to continue until Midnight on Monday week - January 31st - when this transfer window closes.

- nufc.com

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1564 på: 21. Jan. 2011, 16:25 »
Newcastle United have made an enquiry for Swiss star Tranquillo Barnetta, skysports.com understands.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6685040,00.html

Spennende!

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1565 på: 21. Jan. 2011, 16:31 »
Newcastle United have made an enquiry for Swiss star Tranquillo Barnetta, skysports.com understands.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6685040,00.html

Spennende!

Han er helt klart en meget spennende spiller, håper det er noe i de ryktene!

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1566 på: 21. Jan. 2011, 16:45 »
Er for en gangs skyld enig med Inspector her, og er meget positiv til en låneavtale for Ireland. Tipper Barton og Nolan får planta beina hans på bakken.

Men tror dere Villa lar oss legge inn en opsjon, da?

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1567 på: 21. Jan. 2011, 16:56 »
Friday brought no transfer breakthrough for Newcastle, who have so far been unable to strike deals for three targets: Sebastien Larsson (Birmingham City), Shaun Wright-Phillips (Manchester City) and Stephen Ireland (Aston Villa).

From what we can gather, possible deals for the trio all stalled over the unwillingness of the owning club to pay a percentage of wages for a loan - and the player to take a pay cut to allow for a permanent move to go through. [b/]
 

Bra at klubben er kald her. Hvis de ikke er villige til å gå ned i lønn for å spille 1. lagsfotball, så kan de ha det så godt. Prester først, få betalt etterpå er et uttrykk disse gutta tydeligvis ikke forstår. Men har en liten følelse av at Ireland likevel kommer til å signere. Villa finner vel ut rett før vinduet stenger at det er bedre at de betaler noe i stedet for hele lønna på en spiller som de mener likevel ikke er god nok for 1. laget.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1568 på: 21. Jan. 2011, 17:06 »
WayneRoutledge Wayne Routledge
Its done...


Sannsynligvis ut på lån da vel. Eller er det permanent?

Edit:

MsiDouglas Mark Douglas
Routledge completes his switch to QPR but there is "nothing imminent" on the incomings for #nufc.
« Siste redigering: 21. Jan. 2011, 17:08 av 17Parker »

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1569 på: 21. Jan. 2011, 17:25 »
MsiDouglas Mark Douglas
Routledge completes his switch to QPR but there is "nothing imminent" on the incomings for #nufc.

Tviler på denne. Tror ikke Routledge blir klar før vi  har fått inn en erstatter.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1570 på: 21. Jan. 2011, 17:29 »
MsiDouglas Mark Douglas
Routledge completes his switch to QPR but there is "nothing imminent" on the incomings for #nufc.

Tviler på denne. Tror ikke Routledge blir klar før vi  har fått inn en erstatter.

Han har nettopp skrevet "It´s done" på sin twitterprofil..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1571 på: 21. Jan. 2011, 18:40 »
MsiDouglas Mark Douglas
Routledge completes his switch to QPR but there is "nothing imminent" on the incomings for #nufc.

Tviler på denne. Tror ikke Routledge blir klar før vi  har fått inn en erstatter.

Siden det ikke var nok med spilleren selv:) :

http://www.nufc.co.uk/articles/20110121/wayne-heads-rout-on-loan_2281670_2273034?

Offisielt - På lån ut sesongen.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1572 på: 21. Jan. 2011, 18:42 »
Merkelig trekk må eg si...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1573 på: 21. Jan. 2011, 18:46 »
Både og. Virker ganske klart at han ikke er endel av Pardews planer, og han har har sikkert selv mer lyst til å spille fast for opprykksjagende QPR enn å slite benk for oss resten av sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1574 på: 21. Jan. 2011, 18:47 »
da regner jeg med at noen er så godt som klar for oss, ellers er det veldig merkelig å sende vekk en spiller, når skadesituasjonen er som den er.