20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 369036 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1485 på: 20. Jan. 2011, 10:30 »
Newcastle United attacker Peter Lovenkrands is interesting Birmingham City.
The Daily Mail says Brum boss Alex McLeish is keen to snap up the Dane.
Lovenkrands has complained this season about the lack of first team action he's seen and has invited the interest of former club FC Copenhagen.
McLeish knows Lovenkrands from his time at Rangers.
Hadde ikke sagt nei, vist vi fikk inn en spiss med samme kompetanse.

Hibs are eyeing Newcastle United striker Phil Airey.
The teen is well known to Hibs boss Colin Calderwood, who worked with Airey at Newcastle.
Airey made his first team debut earlier this season.
The Evening Chronicle says Hibs may seek a loan deal for the striker nearer the end of the January market.
Hadde hatt godt av et opphold der tror jeg.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1486 på: 20. Jan. 2011, 10:31 »
Ny spiller nær ved å signere montro?

The Journal skriver idag om SWP igjen, og skriver:

"With Wayne Routledge set to clinch a season-long loan move to former club QPR today, United are confident of brokering a second January signing before Saturday’s game against Spurs."

Hele saken kan leses her:
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2011/01/19/shaun-wright-phillips-is-possible-nufc-signing-61634-28011794/

Det er Mark Douglas som skriver, uten at jeg skal mene så mye om akkurat hvor vel-informert han er.

Spekuleres i at SWP skal ha £70 000 i uka og at det bestemmer hvem han går på utlån til. Vi konkurrerer vistnok med Fullham om signaturen hans.
Kan aldri se for meg at Mike (C)Ashley går med på £70 000 i uka til en spiller, og der er jeg vel egentlig enig med tjukken, dog spørs det om Fullham har råd til det, eller om noen andre vil det.

Et lån av SWP ut sesongen til en "fornuftig pris" kan være greitt nok det, men akkurat "fornuftig pris" blir vel hindrignen her.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1487 på: 20. Jan. 2011, 10:41 »
Sett litt til Gradel, ja takk.
Men hva med Leeds Johnson, meget god spiller vistnok? Har storebror som er Leeds fan.
Hva vet dere om han? Noe for oss?

Sier igjen SWP = NEI
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1488 på: 20. Jan. 2011, 10:41 »
Ja, tror kansje Barton er tiltenkt en rolle der på kanten, iallefall når enn ser hvor bra han spiller offensivt og ikke minst defensivt. Han springer og opp og ned den siden i 90 min, så det er faktisk en god løsning. Litt alla Beckham med sine innlegg?
Kansje derfor det vil komme en sentral god spiller som Ireland, selv om jeg har likt han og han er god, synes jeg vi burde få en som er litt mere teknisk inn sentralt.
Men kansje derfor gjøres slik at HBA for en ganske fri rolle over på venstre siden der han kan vandre fritt omkring.

Barton - Tiote - Ireland - HBA
      Nolan
               Carroll
Ikke vet jeg.

Det var vel ca noe sånn jeg også tenkte, og derfor jeg også trakk parallellen til Beckham som høyrekant i sin tid i MænJu, og som du også sier: det har jo fungert bra.

Dog blir det jo mange til å konkurrere om plassene med en gang Ben Arfa er tilbake fra skade, det er jo også verdt å ta med i vurderingene her mener jeg. Er også litt spent på hvordan Pardew tenker å bruke Jonas når HBA er tilbake. Med en tilnærmet skadefri tropp begynner vi å få en del valgalternativer og skal kunne slå brukbart ifra oss.

Ireland virker på ingen måte som en ideell signering etter min mening, men kanskje ikke den dummeste heller...

Liker forresten ryktene om Airey og dansken også. Unggutten har helt klart godt av et låneopphold hvor han kan skaffe seg erfaring, Løvenkrands ser jeg ikke for meg vil kunne få den rollen i laget vårt som han egentlig ønsker seg. Da er det like greitt at han søker lykken andre steder. All den tid Ranger ikke er utlånt, har vi egentlig nok spisser, og særlig spisser av samme (for lave) kvalitet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1489 på: 20. Jan. 2011, 10:46 »
Sett litt til Gradel, ja takk.
Men hva med Leeds Johnson, meget god spiller vistnok? Har storebror som er Leeds fan.
Hva vet dere om han? Noe for oss?

Sier igjen SWP = NEI

Ser helst ikke SWP inn portene på St.James Park jeg heller, men ryktene nekter liksom å gå bort da. Får håpe det er det "vanlige agentsnakket".

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1490 på: 20. Jan. 2011, 11:23 »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1491 på: 20. Jan. 2011, 11:47 »
Ireland har jo vært helt patetisk dårlig denne sesongen, rett og slett grusom. Å velge mellom han og SWP er jo nesten som å velge mellom pest eller kolera, jo...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1492 på: 20. Jan. 2011, 12:01 »
Her kommer bosman lista fra de store ligaene i Europa.
Bare velge og vrake ;)
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2011/01/19/2312686/2010-11-end-of-season-bosman-list-all-the-players-available

Ja takk: Mexes, N'Guemo, Trochowski, Rakitic, Emanuelson, Jozefzoon, Marcus Berg, Wendt.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1493 på: 20. Jan. 2011, 12:27 »
Vedder mor mi på at vi ikke henter SWP. For det første er vi ikke interesserte i å hente ham permanent og for det andre er vi ikke desperate nok, i motsetning til Fulham som nok er villige til å gamble i håp om at SWP skal redde PL-plassen. Og for det tredje bryter han med vår transferpolitikk: gammel, godt lønnet med 0 videresalgsverdi.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1494 på: 20. Jan. 2011, 15:00 »
Newcastle:
Også Newcastle har en japaner i søkelyset. Keisuke Hondas agent bekrefter at flere klubber i Premier League er interessert i CSKA Moskva-spilleren - inkludert Newcastle. Men både Arsenal og Liverpool skal være interessert i spilleren, og gi Newcastle kamp om underskriften.

Ifølge TV 2
Pålitelige TV2 ja...

Keisuke hadde vært interessant spør du meg. Park har jo gjort sine saker bra i MænJu, og maken til arbeidsinnsats! Dog blir han vel dyr hvis han spiller i russisk Premier League, og er "Big Guns'ene" interessert så har vel vi lite å stille opp med. Men hadde vært spennende, ble imponert av ham i VM ifjor sommer.

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1495 på: 20. Jan. 2011, 15:19 »
Jesssda !!
Mexes - Pirlo & honda inn ? ;)

Harper
Simp - Mexes - Colo - Enrique
Barton - Pirlo - Tiote - HBA
           Carroll - Honda

Mmmmm... Pirlo + carroll = mål
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1496 på: 20. Jan. 2011, 15:35 »
Spilt Fm før du logga på eller?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1497 på: 20. Jan. 2011, 15:58 »
Både Honda og Rakitic er utrolig spennende spillere. Ville gått rett inn og hevet vår stall betraktelig. Desverre vil nok opptil flere storklubber vise interesse.  Jeg tror allikevel dette er spillere vi hadde hatt en viss mulighet på hvis vi klarer europa-plass i år. Vi er antagelig nødt til å være tidlig ute og love de at at de skal satses på i NUFC.

In the meantime. Stemmer det at Yannick Djalo er skadet og derfor ikke aktuell for overgang i januar?

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1498 på: 20. Jan. 2011, 15:59 »
Jeg har mast om Keisuke Honda i lang, lang tid nå, så det hadde jo vært helt topp om det stemte. Har selvfølgelig ingen tro på akkurat det, men OM det stemmer hadde jeg blitt sendt til himmels rimelig fort.

Herlig spiller og herlig fyr.
Nei.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1499 på: 20. Jan. 2011, 16:17 »
Bayern Munich coach Louis van Gaal is keen on Newcastle United left-back Jose Enrique.

After being knocked back by Everton defender Leighton Baines and going cold on Chelsea's Jose Bosingwa, Bayern are now weighing up a bid for Enrique.

Toon boss Alan Pardew is aware of Bayern's interest and has spoken about opening new contract talks with the Spaniard.

Bayern had a scout track Enrique's form during the festive programme in England and delivered glowing reports to Van Gaal.
Fingrene av fatet. Ny kontrakt ønskes.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.