20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 369246 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1470 på: 19. Jan. 2011, 23:38 »
Smith ut, Reo-Coker inn ville vært en forsterkning.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1471 på: 20. Jan. 2011, 01:59 »
Max Gradel gjorde nok en god kamp i kveld mot Arsenal. Skulle gjerne sett ham svart og hvitt, selv om jeg vet at Leeds har benektet at det er aktuelt å selge ham.

Har sagt det før, at vi burde ha prøvd oss på han! Men som du sier, så vil nok ikke Leeds slippe han med det første..

Chrols87

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 132
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1472 på: 20. Jan. 2011, 02:07 »

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1473 på: 20. Jan. 2011, 02:49 »
Ingen tvil om at Bendtner er en god spiller, så hvis det er muligheter for å hente han så gir han oss hvertfall en god sportslig løsning i forhold til hva vi har av spisser i stallen. Ankepunktet mot Bendtner er egoet og personligheten. Har etter hva jeg har fått med meg aldri vært spesielt godt likt innad bland Arsenal spillerene. Fyren tenker veldig høyt om seg selv, og vil sannsynligvis slå seg vrang ved første anledning hvis han jobber under Pardew som er langt mindre respektert og profilert som Wenger.

Blir veldig lik Carroll, men jeg har egentlig ikke noe imot å spille med to store spisser som har styrken i lufta. Om vi bygger suksess på hodestyrke i boksen med innlegg fra kant, og ikke minst dødballer, så er det godt nok for meg.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1474 på: 20. Jan. 2011, 08:02 »
Smith ut, Reo-Coker inn ville vært en forsterkning.

Er du gal?? Rio-Cocker er en ubrukelig spiller.. Dårlige pasninger, og miste ballen i farlige posisjoner..

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1475 på: 20. Jan. 2011, 08:18 »
Smith ut, Reo-Coker inn ville vært en forsterkning.

Er du gal?? Rio-Cocker er en ubrukelig spiller.. Dårlige pasninger, og miste ballen i farlige posisjoner..
Men Smith gjør ikke dette mener du? Reo-Coker hadde selvfølgelig vært en forsterkning i forhold til Smith.

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1476 på: 20. Jan. 2011, 08:24 »
Bendtner hadde uten tvil blitt en forsterkning for vårt lag. Han er sterk, god i lufta og det virker som han har lært mye av Wenger, da han er god langs bakken også.

Problemet er vel at han er mye skadet og at en overgang til oss kanskje blir som et steg ned for han. Ser også for meg at han ikke blir billig.

Men at han er en meget god spiller er det ingen tvil om.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1477 på: 20. Jan. 2011, 08:29 »
Smith ut, Reo-Coker inn ville vært en forsterkning.

Er du gal?? Rio-Cocker er en ubrukelig spiller.. Dårlige pasninger, og miste ballen i farlige posisjoner..
Men Smith gjør ikke dette mener du? Reo-Coker hadde selvfølgelig vært en forsterkning i forhold til Smith.

Nei, Smith spiller i det minste ikke over sine evner.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1478 på: 20. Jan. 2011, 09:31 »
Bendtner hadde uten tvil blitt en forsterkning for vårt lag. Han er sterk, god i lufta og det virker som han har lært mye av Wenger, da han er god langs bakken også.

Problemet er vel at han er mye skadet og at en overgang til oss kanskje blir som et steg ned for han. Ser også for meg at han ikke blir billig.

Men at han er en meget god spiller er det ingen tvil om.

Avsnitt to her oppsummerer hvorfor Bendtner langt ifra er noe ideelt kjøp. Kanskje av de bedre vi kan få, men til hvilken pris? I tillegg er han, som Are sier, skadeplaget.

Reo Cooker kan vel fortsatt bli en bra spiller, men enten så har han vært veldig overhypet tidligere eller så har han stangnert noe voldsomt de siste sesongene, uten at jeg vet akkurat hvorfor. Men ser for meg at han fort blir dyr i forhold til hva han tilfører laget.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1479 på: 20. Jan. 2011, 09:50 »
Newcastle boss Alan Pardew is making a shock move to sign Stephen Ireland on loan from Aston Villa.

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Transfer-news-Aston-Villa-are-ready-to-let-unwanted-midfielder-Stephen-Ireland-join-Newcastle-on-loan-and-are-preparing-a-third-bid-for-Blackpool-playmaker-Charlie-Adam-having-had-offers-of-2-5m-and-3-5m-rejected-over-the-past-fortnight-article677019.html#ixzz1BYyeBqpt

"Nicko" som kommer med denne infoen og han har jo hatt rett i noe av det han har kommet med så ikke umulig at det ligger noe i det. Ireland i City form ville vært en strålende spiller å fått inn, men begynner jo å bli en stund siden. Hvis vi får til et lån uten å måtte betale for mye kan det være en spennende

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1480 på: 20. Jan. 2011, 10:05 »
Ingen Coleman på free transfers:

SSN: Everton players Victor Anichebe and Seamus Coleman have both signed new
four-and-a-half year deals at the club. We'll bring you more shortly.

Bra for Everton, og ikke veldig overraskende.

Ireland til over 4 mp er forøvrig upris. Vil egentlig ikke ha ham uansett.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1481 på: 20. Jan. 2011, 10:13 »
Newcastle boss Alan Pardew is making a shock move to sign Stephen Ireland on loan from Aston Villa.

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Transfer-news-Aston-Villa-are-ready-to-let-unwanted-midfielder-Stephen-Ireland-join-Newcastle-on-loan-and-are-preparing-a-third-bid-for-Blackpool-playmaker-Charlie-Adam-having-had-offers-of-2-5m-and-3-5m-rejected-over-the-past-fortnight-article677019.html#ixzz1BYyeBqpt

"Nicko" som kommer med denne infoen og han har jo hatt rett i noe av det han har kommet med så ikke umulig at det ligger noe i det. Ireland i City form ville vært en strålende spiller å fått inn, men begynner jo å bli en stund siden. Hvis vi får til et lån uten å måtte betale for mye kan det være en spennende

Å fy da! Her har Pardew fått tykk tykk brun saus på dømmekraften.

Enten det, eller så er tanken å frigjøre Barton fra den sentrale midtbanen så han kan fortsette å spille på høyrekanten. Det faktum at Barton spilte på høyre mot mackems, selv med Tioté ute, tyder jo kanskje på at Barton er tiltenkt høyresiden. Det vil gi oss en litt skjev midtbane med Jonas på venstre og Barton på høyre, men det har jo funert brukbart tidligere så jeg ser ikke noe problem med det så lenge vi har gode nok spillere sentralt (IKKE Smith, i tvil om Guthrie også). Sånn sett er Ireland et interessant alternativ, men alt har selvfølgelig sin pris, og med Irelands utvikling de to siste sesongene så bør vi ikke betale veldig mye for han.

Barton på høyresiden vår blir vel litt på samme måte som Beckham tok høyrekanten i MænJu i glansdagene. Ingen typisk ving egentlig, men flink til å utnytte styrkene sine fra høyrekant-posisjon og samtidig flink til å involvere seg i spillet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1482 på: 20. Jan. 2011, 10:14 »
Ingen Coleman på free transfers:

SSN: Everton players Victor Anichebe and Seamus Coleman have both signed new
four-and-a-half year deals at the club. We'll bring you more shortly.

Ingen overraskelse det der egentlig, de blå i Liverpool har vel lært litt fra måten Gosling forlot klubben på...  ;)

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1483 på: 20. Jan. 2011, 10:22 »
Hvis vi henter Victor Anichebe så skal jeg bære han tilbake til Goodison. Fryktelig spiller!!
Det hadde vært verdt det kun for å se den avis-overskriften! :)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1484 på: 20. Jan. 2011, 10:25 »
Ja, tror kansje Barton er tiltenkt en rolle der på kanten, iallefall når enn ser hvor bra han spiller offensivt og ikke minst defensivt. Han springer og opp og ned den siden i 90 min, så det er faktisk en god løsning. Litt alla Beckham med sine innlegg?
Kansje derfor det vil komme en sentral god spiller som Ireland, selv om jeg har likt han og han er god, synes jeg vi burde få en som er litt mere teknisk inn sentralt.
Men kansje derfor gjøres slik at HBA for en ganske fri rolle over på venstre siden der han kan vandre fritt omkring.

Barton - Tiote - Ireland - HBA
      Nolan
               Carroll
Ikke vet jeg.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.