20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 369146 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1380 på: 18. Jan. 2011, 16:52 »
Vi kan ikke selge en ving hvis vi ikke henter en ny en.

Er jo ikke noen nytte i å ha en spiller som ikke er god nok.
Er enig i at vi trenger en ny ving, men det hadde vi trengt uansett.
At Routledge nå forsvinner ser jeg på som et tegn på at klubben nærmer seg en signering. Håper på ving først og fremst, men skal Barton fortsette på høyrekant trenger vi en sentral midtbanespiller også......

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1381 på: 18. Jan. 2011, 16:53 »
Nummer 10 er hvert fall ledig så det er lov å håpe. Routledge har ikke fått spille all verden og med Gosling tilbake og forhåpentligivis Ben Arfa etter hvert blir veien enda lengre. Når han da får muligheten til å hjelpe QPR til opprykk er det ikke så rart at han drar.

Jeg tror ikke Tarabt kommer av den enkle grunn at QPR ikke selger sin beste spiller når de har en å god mulighet til å rykke opp. I tillegg virker det som vi ikke har mye å betale med.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1382 på: 18. Jan. 2011, 16:53 »
milesstarforth Miles Starforth
Routledge loan deal to #qpr not confirmed by #nufc as yet, but expected to go through later this week

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1383 på: 18. Jan. 2011, 16:56 »
Jepp, enig i det, men det var jo også Barton. Og Ben Arfa er jo vanskelig. Det viktige er at vi nå har folk i klubben som kan håndtere slike vanskeligheter og prenter sunne holdninger i dem. I tillegg har vi en sammensveiset spillergruppe med ledere som Smith, Barton og Nolan som passer på de yngre og sørger for at de oppfører seg. Dette er nettopp en av årsakene til at jeg vil at Smith blir i klubben (med redusert lønn). Jeg er evig takknemmelig for Smiths bidrag i Wanker på og utenfor banen. Uten ham og Nolan kunne alt sett verre ut i Wanker.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1384 på: 18. Jan. 2011, 17:27 »
Skulle ønske vi prøvde oss på Annan jeg. Han og Tiote hadde jo knust alt.
Ikke sikkert at dette hadde fungert, men kun vært spennede å sett. Hadde i hvertfall vært veldig solide defensivt, og de 3 foran Annan og Tiote kunne jo nesten vært så offensive de bare vil.

                                  Harper
           S.Taylor-Williamson-Coloccini-Enrique
                              Annan-Tiote
                       Barton-Nolan-Ben Arfa
                                  Carroll
                       
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1385 på: 18. Jan. 2011, 17:28 »
Skulle ønske vi prøvde oss på Annan jeg. Han og Tiote hadde jo knust alt.
Ikke sikkert at dette hadde fungert, men kun vært spennede å sett. Hadde i hvertfall vært veldig solide defensivt, og de 3 foran Annan og Tiote kunne jo nesten vært så offensive de bare vil.

                                  Harper
           S.Taylor-Williamson-Coloccini-Enrique
                              Annan-Tiote
                       Barton-Nolan-Ben Arfa
                                  Carroll
                       
Annan blir jævelig dyr, men Henriksen kunne jeg godt tenkt meg!  :)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Simmi

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1386 på: 18. Jan. 2011, 17:28 »
Tror at Henriksen nesten blir like dyr som Annan..

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1387 på: 18. Jan. 2011, 17:30 »
Tipper SWP er på vei inn eg. Ville vert et steg opp i forhold til Rout, selv om han er mye i samme gata

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1388 på: 18. Jan. 2011, 17:30 »
Tror at Henriksen nesten blir like dyr som Annan..
Det er sant, men han kan spille både sentralt og på kanten!
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Simmi

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1389 på: 18. Jan. 2011, 17:32 »
Føler også at vi ikke trenger Annan.. Men vi trenger ikke Henriksen heller. Han er ikke god nok for PL per dags dato, men jeg tror han kan bli det, hvis han fortsetter utviklingen.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1390 på: 18. Jan. 2011, 17:36 »
Hvor deilig ville det ikke vært og hatt Annan på benken dersom noe skulle hende med Tiote? Jeg mener han er bedre enn Smith, pluss at han er 6 år yngre samt at han sikkert ikke hadde fått halvparten av det Smith tjener engang. Hvor mye tjener han i Rosenborg? 3-4 millioner i året, maks.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1391 på: 18. Jan. 2011, 17:44 »
Tror at Henriksen nesten blir like dyr som Annan..
Det er sant, men han kan spille både sentralt og på kanten!

Henriksen er ikkje spesielt kjapp i TL-samanheng ein gong, så eg ser for meg at han ville hatt alvorlege tempoproblem i PL.

Annan tener berre eit par millionar i året, og etter det eg såg på TV2 Sporten i går kveld skal priskravet ligge rundt det same som Tiote. Spelemessig kan det godt vere at han er god nok, men det er mange eg heller ville ha hatt inn enn han. Ikkje minst i andre posisjonar.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1392 på: 18. Jan. 2011, 17:49 »
Tror at Henriksen nesten blir like dyr som Annan..
Det er sant, men han kan spille både sentralt og på kanten!

Henriksen er ikkje spesielt kjapp i TL-samanheng ein gong, så eg ser for meg at han ville hatt alvorlege tempoproblem i PL.

Annan tener berre eit par millionar i året, og etter det eg såg på TV2 Sporten i går kveld skal priskravet ligge rundt det same som Tiote. Spelemessig kan det godt vere at han er god nok, men det er mange eg heller ville ha hatt inn enn han. Ikkje minst i andre posisjonar.

Det er mange jeg også ville hatt før Annan, men når man kan få en så god spiller så billig, så hvorfor ikke? I tillegg er det ikke umulig at vi mister Tiote etter hvert.
Jeg leste at Rosenborg vil ha 2 millioner pund for han. Det er veldig lite penger i dagens fotball.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1393 på: 18. Jan. 2011, 17:54 »
Iflg TV2 Sporten i går kveld hadde Sevilla bydd 15 mill NOK, mens RBK har krevd over det dobbelte. Altså kanskje rundt 35-40 mill NOK. Men det kan hende eg har høyrt feil.

svell

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 124
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1394 på: 18. Jan. 2011, 17:59 »
Hva gjelder Annan tipper jeg Rosenborg selger han for litt i overkant av 20 mill NOK. Etter dette vinduet er han så godt som verdiløs i kroner og øre for dem, og det vet også andre klubber. Derfor tror jeg Rosenborg vil se seg fornøyd med 20 mill NOK +.
Om han er en spiller Newcastle trenger er en annen sak. Men han skal ha det, han bidro mer offensivt etter Eggens inntog.