20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 368938 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1320 på: 17. Jan. 2011, 15:43 »
Kansje vi kunne lagt inn et bud på Agbonlahor da? :)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1321 på: 17. Jan. 2011, 15:50 »
Haha! Er nok Carew som ryker skal du se! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1322 på: 17. Jan. 2011, 15:52 »
Anglabanglahor sier jeg ja takk. Men det er dessverre urealistisk. Har akkurat signert ny kontrakt. I tillegg er Villa kjent for å være generøse med lønna siden 80% av alle klubbens inntekter går til nettopp lønnsutbetalinger (klura Carew tjener jo rundt £60 000 i uka). Ergo kommer Anglabanglahor til å sprenge vårt lønnstak, noe MA ikke er interessert i. Pluss at han blir alt for dyr. Men vi kan jo håpe på at Villa rykker ned.

Forøvrig har Sholadinhio har jo vært klasse i alle kampene han har stilt skadefri. Tarabt mot Routledge er en no-brainer. Førstnevnte kan vel også bekle flere posisjoner, hvilket passer oss utmerket.

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1323 på: 17. Jan. 2011, 15:53 »
seriøst, Darren Bent hadde vært den perfekte makker til Carroll, kjapp spiller som alltid søker bakrom og en klinisk avslutter. 18 mill er vel litt drøyt forsåvidt, og mannen har spilt for Scum.

Synes fortsatt at vi skal legge inn et bud, om det ikke allerede er for sent!!

Passer vel ikke akkurat inn i vår lønnspolitikk heller, desverre!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1324 på: 17. Jan. 2011, 16:07 »
Hva skal vi med Bent? Bent er ikke verdt 24 mill. Han er veldig avhengig av å spille på rett lag. Han passet ikke inn i Tham f.eks. Har meget god statistikk selvsagt, men som Nolan trenger korrekte typer rundt seg. Det som er skummelt er at Villa nå går all in. Mislykkes Bent, vil klubben ligge med brukket rygg i mange år fremover. Og den risikoen vil jeg ikke at Castle skal ta.
« Siste redigering: 17. Jan. 2011, 16:11 av InspectorC »

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1325 på: 17. Jan. 2011, 16:45 »
Steve Bruce har bekrefta at Bent forsvinn.

svell

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 124
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1326 på: 17. Jan. 2011, 16:56 »
Så lenge Carrol, eller andre nøkkelspillere ikke blir solgt er jeg egentlig fornøyd med vinduet.
Hadde selvfølgelig vært fint å få inn forsterkninger, det er det jo alltid. Men for meg er det viktigste at vi beholder nøkkelspillerne og heller bruker tid på å finne de rette spillertypene som kan gå inn og forsterke laget.

Det som bør være spørsmålet er hva man ønsker med sesongen. Pr. dags dato ser ikke e-cup spill helt usansynlig ut. England ligger jo høyt på fair-play statistikken også. I mine øyne er det forskjellige spillere som hentes om man skal berge plassen vs. gå for Europa. (Ja, jeg vet veien nedover ikke er så lang, men lenge siden mulighetene har vært så gode for Europa.) Heldigvis ikke opp til meg å ta disse avgjørelsene...

Venter i spenning på hva som skjer. Men vil heller se null spillere inn portene på St.James' enn enda flere middelmådigheter.


Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1327 på: 17. Jan. 2011, 17:13 »
Vi må ikke glemme at vi allerede har fått in to relativt gode forsterkninger på midtbanen, i Gosling og Ben Arfa!

Jeg er fornøyd hvis vi får inn én til, jeg! Så lenge vedkommende kan tilføre laget noe!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1328 på: 17. Jan. 2011, 17:14 »
Hva skal vi med Bent? Er ikke det åpenbart? :P
Forøvrig er det jo uansett summer utenfor vår rekkevidde, og dessuten fra en klubb som ikke vil selge en slik spiller til oss før vi sikkert blar opp 40 mill, så det er jo et ikke-tema!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1329 på: 17. Jan. 2011, 17:28 »
Ny langtidskontrakt på Enrique og Barton og jeg er fornøyd uansett. Inn med Tarabt og ut med Routledge og jeg er veldig, veldig fornøyd.

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1330 på: 17. Jan. 2011, 18:46 »
Er det rykte om at vi ska kjøpe tarabt elr e det bare ønsketenking???:). finner ikje noke rykte på nette om det.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1331 på: 17. Jan. 2011, 18:50 »
Kan etter mi meining ikke bytte Rout mot Taraabt. Rout er en fin fyr å ha på benken, og selger vi han er det bare Jonas igjen med antydninger til ving-egenskaper.

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1332 på: 17. Jan. 2011, 18:57 »
Ny langtidskontrakt på Enrique og Barton og jeg er fornøyd uansett.

Støtter denne. Pluss Ben Arfa inn samt ingen ut holder for min del.

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1333 på: 17. Jan. 2011, 18:58 »
Kan etter mi meining ikke bytte Rout mot Taraabt. Rout er en fin fyr å ha på benken, og selger vi han er det bare Jonas igjen med antydninger til ving-egenskaper.


Tildels enig. ser at folk meiner rout er for dårlig grunnet pasningene hans in i boksen. Synst ikje rout har vert så fryktelig dårlig. Jonas på venstre sida har ikje noke bedre innlegg en rout, til tider har han faktisk dårligere kamper/innlegg en rout. Rout er en fin spiller å ha i stallen. han har gode kamper av og til, i likhet med jonas.

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1334 på: 17. Jan. 2011, 19:57 »
Kan etter mi meining ikke bytte Rout mot Taraabt. Rout er en fin fyr å ha på benken, og selger vi han er det bare Jonas igjen med antydninger til ving-egenskaper.


Tildels enig. ser at folk meiner rout er for dårlig grunnet pasningene hans in i boksen. Synst ikje rout har vert så fryktelig dårlig. Jonas på venstre sida har ikje noke bedre innlegg en rout, til tider har han faktisk dårligere kamper/innlegg en rout. Rout er en fin spiller å ha i stallen. han har gode kamper av og til, i likhet med jonas.

veldig enig i det her, men desverre sier det bare at vi har to vinger som ikke kan legge innlegg, føler jonas bidrar mer enn Rout, men det er knepen seier for Jonas. Begge suger på innlegg, og da hjelper det fint lite at vi har ligaens beste hodespiller i boksen!!

Ny vibg, og en spiss ala Bent hadde vært perfekt!! Samt Enrique og Barton med livstidskontrakter!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!