20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 369143 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1305 på: 16. Jan. 2011, 20:35 »
Samme hvordan vi vrir og vender på det; Nolan har 10 mål fra midtbanen i år - da er han rett og slett god nok, selv om han har noen mangler.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1306 på: 16. Jan. 2011, 20:41 »
Noen har vel kommet som spiss eller bindeleddet mellom spiss og midtbane.
Dessuten så tror jeg laget kunne fungert like bra og vel så det om Carroll hadde hatt en god makker på topp og med en midtbane uten Nolan.

Vi kan jo også si at vi har "god" dekning på topp. Med Carroll, Ameobi, Best, Løvenkrands, Xisco og Ranger.
Men også her synbes jeg kvaliteten er svært varierende og at vi er avhengig av enkeltspillere. Ser gjerne noen utskiftninger her også.

Til sist vil jeg si at skal NUFC kjempe høyere oppe på tabellen må det byttes litt ut her og der i startellveren. Det handler om å gjøre laget bedre, da må man hente spillere som er bedre enn de vi allerede har. Og Nolan er langt ifra fredet i mine øyne.
« Siste redigering: 16. Jan. 2011, 21:12 av Frode »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1307 på: 16. Jan. 2011, 22:25 »
Vi har for mange like spillertyper, og vi trenger en kreativ midtbanespiller som holder et høyere tempo enn mange av dagens spillere. Barton er den eneste vi har av det slaget, men grunnet dårlig bredde på høyreving må han spille der. Nolan og Tiote er en meget god fightermidtbane, men veldig begrenset kreativitet der.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Simmi

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1308 på: 16. Jan. 2011, 22:27 »
Vi har for mange like spillertyper, og vi trenger en kreativ midtbanespiller som holder et høyere tempo enn mange av dagens spillere. Barton er den eneste vi har av det slaget, men grunnet dårlig bredde på høyreving må han spille der. Nolan og Tiote er en meget god fightermidtbane, men veldig begrenset kreativitet der.

Veldig enig, akkurat det jeg hadde tenkt til å skrive! :)

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1309 på: 16. Jan. 2011, 22:32 »
Ideelt sett vil jeg gjerne se denne oppstillingen dersom alle er skadefrie:
             
              Tiote
Ben Arfa      Barton   Jonas
         
     Nolan
                         Caroll

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1310 på: 16. Jan. 2011, 22:43 »
Vil nødig se Nolan som hengende. Ser heller:

Barton Nolan Tiote Ben Arfa
         
              Shola Carroll

Eller:

Barton Tiote Nolan Jonas
        Ben Arfa
                Carroll


Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1311 på: 16. Jan. 2011, 23:18 »
Ideelt sett vil jeg gjerne se denne oppstillingen dersom alle er skadefrie:
             
              Tiote
Ben Arfa      Barton   Jonas
         
     Nolan
                         Caroll

Dette er jo en transfertråd, og som jeg skrev lenger tilbake her må vi ha nye spillere om vi skal klatre på tabellen.

Er enig i laget bortsett fra Nolan. Enten må Ben Arfa frem i Nolan sin rolle og en ny ving handles, eller så må vi ha en ny spiss eller offensiv midtbane.
Dette betyr ikke at Nolan skal selges. Han vil fremdeles være viktig for laget, men få litt mindre spilletid og bli brukt mer fornuftig etter hvem motstanderne er.
Det at Pardew kunne hatt mer å velge i ville vært et sunnhetstegn for NUFC, og om Nolan, Jonas og/eller Gosling blir plassert på benken ville jo det bare vært et tegn på at vi har enda bedre spillere som starter. Det kunne vi jo isåfall ikke klaget på.

Skal Pardew hente spillere nå må han hente kvalitet, om ikke kan han spare pengene og vente til sommeren. Vi trenger ikke flere spillere i Smith, Guthrie, Ameobi og Perch klassen.
« Siste redigering: 16. Jan. 2011, 23:22 av Frode »

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1312 på: 16. Jan. 2011, 23:34 »
Er ganske enig i det du skriver her, Frode!
Men lever i håpet, om at det blir hentet inn 1-2 "kvalitetsspillere" nå i januar!  :)

sheaer1

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 183
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1313 på: 17. Jan. 2011, 00:11 »
Ideelt sett vil jeg gjerne se denne oppstillingen dersom alle er skadefrie:
             
              Tiote
Ben Arfa      Barton   Jonas
         
     Nolan
                         Caroll
Arfa må for alt i verden ikke spille kant, men offensiv midtbane !
Der han får flest ballberøringer å utnyttet kreativiteten best  ;)


Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1314 på: 17. Jan. 2011, 10:46 »
Jeg synes faktisk Nolan skal spille der fordi han scorer mål. Det er faktisk ekstremt vanskelig å finne midtbanespillere (eller spisser for den saks skyld) som putter så mye som Nolan. Han har ti mål denne sesongen og er med det nr.4 i hele PL. Jeg kan vedde alt jeg eier på at vi ikke kommer til å kjøpe noen spiller i dette vinduet som kommer til å være delaktig i flere mål enn Nolan.

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1315 på: 17. Jan. 2011, 12:31 »
Ideelt sett vil jeg gjerne se denne oppstillingen dersom alle er skadefrie:
             
              Tiote
Ben Arfa      Barton   Jonas
         
     Nolan
                         Caroll
Arfa må for alt i verden ikke spille kant, men offensiv midtbane !
Der han får flest ballberøringer å utnyttet kreativiteten best  ;)




Skal ben arfa spille ving må de bli på venstresida. Han bruker omtrent kun venstrefoten til å føre ball å drible med, så då kommer han til mangen flere innleggs sjangsa på venstre sia da han vil automatisk vandre mykje mer til venstre en han vil gjøre på høgre. og det e jo innlegg vi vil ha til carroll....

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1316 på: 17. Jan. 2011, 13:44 »
Sitat
Birmingham har blitt skremt av Robbie Keanes skyhøye lønnskrav. Keane skal ha krevd en høyere lønn i Birmingham enn det han tjener i Tottenham. Overgangen kan derfor gå i vasken.
  - TV2 Sporten

Haha. Er rimelig oprimistisk hvis han tror han kan øke lønna si i annen klubb nå. Hadde nok ikke vært musikk i Ashley sine ører, og viser også hvor langt unna vi faktisk var å få Robbie Keane. At Pardew uttalte seg positivt om å hente Keane tror jeg utelukkende var på grunn av hans kvaliteter, ikke totalpakka. Den ser det ut til å være stiv pris på.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1317 på: 17. Jan. 2011, 13:56 »
Å hente Keane på noe annet enn lån ville uansett vært uforsvarlig spør du meg. Han har mye å bevise før han fortjener noen permanent kontrakt i andre PL-klubber.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1318 på: 17. Jan. 2011, 14:21 »
Pardew skal vistnok bytte transfermål siden Ameobi og Best har spilt bra i det siste. Pardew skal ha rettet seg mot Adel Taarabt! Dette er en spiller som klart ville styrket laget vårt. Vi har savnet en kreativ midtbanespiller i mange år..
Tviler på at han forlater QPR.

But recent performances, including those of Shola Ameobi and Leon Best in yesterday's Wear-Tyne derby, have put a question mark in Pardew's mind as to whether the funds he has will be better spent elsewhere, with Queens Park Rangers midfielder Adel Taarabt reportedly a target.

QPR are also understood to be keen to take Wayne Routledge, also talked of as a makeweight in South Wales in United any move for Cardiff City striker Jay Bothroyd, back to Loftus Road.


Routledge mot Taarabt = Ja takk!

Alan was asked about his reported interest in Cardiff City striker Jay Bothroyd today, and this is what he said:

“It depends on other areas. We may look to strengthen there instead now.” “Leon Best under me has been very good indeed.”

“He got the hat-trick against West Ham and, although he found it tough at Stevenage, that was possibly a bridge too far for him because he had been out so long.”

“People say he was out of sorts, but I can only judge what I can see and I don’t know if I feel I want to change things.”
« Siste redigering: 17. Jan. 2011, 14:25 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1319 på: 17. Jan. 2011, 14:56 »
Kanskje bytte Rout mot Bent? Hehe. Nettavisen skriver at Bent har bedt om å bli solgt til Villa for 18 m pund