20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 369027 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1185 på: 14. Jan. 2011, 00:12 »
On Thursday 13th January 2011, @msidouglas said:

Long old day on the #nufc beat. Nothing imminent transfer-wise, it seems although a new(ish) name was chucked at me. Doubt it but it's in Jnl tomorrow.

MsiDouglas Mark Douglas @
@TheMightySteve Come on Faz, we're trying to boost circulation - I couldn't reveal it on Twitter! Pardew press conf at 2:may know more then.


Spennende.
Hva er spennende med dette? Først sier han at han har fått nyss om et nytt navn, men at han tviler på at det skjer. Så sier han at han kanskje vet mer i morra siden da er det den ukentlige pressekonferansen... :P

Det - at det faktisk kan være noe. Er ikke veldig oppspilt, men det er alltid spennende med slike ting.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1186 på: 14. Jan. 2011, 00:12 »
Jeg tar en råsjans på at Pardew sier noe slikt som at jakten fortsetter og at han er håpfull på å ha noe klart i nær fremtid! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1187 på: 14. Jan. 2011, 00:14 »
Jeg tar en råsjans på at Pardew sier noe slikt som at jakten fortsetter og at han er håpfull på å ha noe klart i nær fremtid! :P

Hehe, kan vanskelig sies å være en råsjans ;)

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1188 på: 14. Jan. 2011, 00:16 »
Caulkin sier at vi har vært i samtaler med Cardiff ang. Jan Bothroyd... Hjelpes meg.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1189 på: 14. Jan. 2011, 00:17 »
CaulkinTheTimes George Caulkin
#NUFC transfer update: talks held with Cardiff over Jay Bothroyd. More planned for after derby this w/e.


Da er det vel kanskje han det er snakk om. Huff. Får, som Mark Douglas mente, håpe at det ikke ligger noe i det. Langt ifra den typen spiss vi trenger. Føyer seg inn i rekken av middelmådigheter i grunn.

Caulkin virket skummelt sikker her dog.
« Siste redigering: 14. Jan. 2011, 00:20 av 17Parker »

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1190 på: 14. Jan. 2011, 00:28 »
Newcastle launch bid for Bothroyd

Published 23:00 13/01/11 By Simon Bird and John Cross

England striker Jay Bothroyd is in talks with Newcastle over a January switch.

The 28-year-old Cardiff star is one of Alan Pardew's top targets and the Geordies want to offer him another crack at the Premier League.

Bothroyd is out of contract in the summer and attracting a host of clubs, including Everton, but Newcastle believe they have a strong chance of luring him to the north-east.

The player is holding all the aces as he could land a bumper deal as a free transfer in the summer, so only a top offer will tempt him to quit Cardiff in mid-season.

But Newcastle have made their move and hope to resume negotiations after this weekend's derby clash with Sunderland.

Bothroyd, who is currently paid around £10,000 a week, will hope to triple his wages with his next move and there is a battle on for his signature.

He was called into the England squad for the friendly against France in November appearing as a second half substitute - ironically coming on for Newcastle No9 Andy Carroll.

The arrival of Bothroyd will intensify speculation about Carroll's future - especially if Spurs step up their £22million pursuit of the Geordie.

Carroll did a light session at Newcastle's training ground yesterday after returning from a week in Dubai, where he rested his injured thigh.

He is extremely doubtful to face Sunderland but fitness tests today, when the full squad return to training, will determine whether his leads the charge at the Stadium of Light.




Plis. Nei...

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1191 på: 14. Jan. 2011, 07:35 »
Parker: Anal Oliver er et kjent navn her på forumet. Tror det er få som har eller iallefall hadde bedre kontakter innad i klubben. Hvor mange av ryktene hans tror du stemte? Tror du det var større eller mindre sannhetsgehalt i hans rykter enn i skysports sine???

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1192 på: 14. Jan. 2011, 09:26 »
Hvis vi henter Bothroyd så klikker jeg i vinkel! Snakk om bortkastede penger! Han går ikke inn under Ashleys plan om å hente unge spillere!
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1193 på: 14. Jan. 2011, 09:29 »
Bothroyd er ikke en dårlig spiss. Og at Caroll drar fordi han hentes inn er jo bare tull. Bothroyd ligner egentlig litt på Les Ferdinan: begrenset teknikk, men sterk og rask. Flink til å sentre til rett tidspunkt og en god avslutter. Det er inntrykket jeg fikk etter å ha sett  ham mot Leeds. Men jeg synes han er for gammel.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1194 på: 14. Jan. 2011, 09:34 »
Parker: Anal Oliver er et kjent navn her på forumet. Tror det er få som har eller iallefall hadde bedre kontakter innad i klubben. Hvor mange av ryktene hans tror du stemte? Tror du det var større eller mindre sannhetsgehalt i hans rykter enn i skysports sine???

Sier bare at lokalavisene som regel har bedre kontroll på klubbene i nærområdet. Viss du har følgt med i januar har også Skysports hatt mye tull i år. Blant annet var de ganske bastante på at en spiller, som jeg ikke husker navnet på nå, var i samtaler med Newcastle. Per nå er det ingenting som skulle hatt tilsi noe slik. Alan Oliver kalles også Anal Oliver for en grunn. Han er nok litt arrogant og har litt mindre dømmegrad enn andre.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1195 på: 14. Jan. 2011, 09:35 »
Bothroyd er ikke en dårlig spiss.

Nei, han er en middelmådig spiss. På linje med Ameobi og Best. Absolutt ikke det vi burde være etter.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1196 på: 14. Jan. 2011, 09:39 »
Det er der faren ligger: En spiller som tar Wanker med storm, kan falle helt i gjennom i PL (Routledge). Jeg er redd for at grunnteknikken til Bothroyd ikke holder mål.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1197 på: 14. Jan. 2011, 10:12 »
Begynner å bli mer og mer sikker på at vi kommer til å hente inn flere spillere nå i januar. Men er veldig usikker til Bothroyd, men det er fordi jeg ikke har sett han spille.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1198 på: 14. Jan. 2011, 10:15 »
Bothroyd er en type spiss som jeg tror kommer til å score hvis han får servert de rette ballene. Problemet vårt er at vi har en midtbane som ikke har vært helt patent til tider. Dessuten har vi nok spillere med spisskompetanse jfr Carroll og Løven. Jeg ser helst at vi får inn en litt mindre spiss, med ekstrem hurtighet og i stand til å gjøre noe på egenhånd. De vi har på topp nå, er for svake mann mot mann. Det tror jeg også Bothroyd er.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1199 på: 14. Jan. 2011, 11:11 »
Hjelvete..Hoffenheims Ba er på medical hos Stoke.
« Siste redigering: 14. Jan. 2011, 11:29 av InspectorC »