20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 369107 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

morgan303

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 610
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1065 på: 11. Jan. 2011, 15:38 »
blir det ikke noe med Larsson da eller?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1067 på: 11. Jan. 2011, 16:21 »
Får inderlig håpe at det er bare pisspreik. Hvis ikke er vi inne i en rekonstruksjon av det som skjedde for et par år siden. I rollen som Dennis Wise: Kia Joorabchian.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1068 på: 11. Jan. 2011, 16:35 »
Noe av problemet med at Larsson ikke treffer er vel kanskje fordi han ikke har noen å treffe når Zigic ikke er på banen.

Beckham har ikke lov å spille for SPurs pga noen forsikringstull mtp skader, så han er på medical der for å trene med de disse månedene.

Vet lite om denne Marokanske spilleren, men han virker spennende.

Angående Dan Gosling spilte han høreback for Everton i slutten av fjorårssesongen og gjorde sakene sine meget godt. Ellers er han vel betraktet som en type box-box-spiller ala Gravesen. Han er vel den spilleren som evt. kunne tettet savnet at Tiote best.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1069 på: 11. Jan. 2011, 20:13 »
Deal off i følge Radio Newcastle. Spilleren og klubb blir visstnok ikke enige om lønn. Larsson starter også for Birmingham i kveld.

Chrols87

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 132
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1070 på: 11. Jan. 2011, 20:14 »
Sa visstnok på Radio Newcastle tidligere i dag at det ikke ble noe av avtalen med Larrson, fordi han og Newcastle ikke kunne bli enige om ''personal terms''.

Hvis dette stemmer blir jeg engstelig for vinduet, da han tjener 10000£ i uken hos Birmingham. Han skal visst kreve det dobbelte i Newcastle, men 20000£ i uken er vel fortsatt ikke så mye i forhold til resten av Newcastle-stallen?

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1071 på: 11. Jan. 2011, 20:23 »
Synes det er helt greit jeg. Larsson er ikke noen verdensklassespiller, og det er flott at klubben tar et standpunkt og ikke lar seg utpresse. Tidligere har vi hatt en tendens til å gå med på alle slags krav.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1072 på: 11. Jan. 2011, 20:24 »
Det er selvfølgelig "småpenger". Men om jeg blir grusomt trist dersom vi ender opp med å ikke kjøpe ham, det er en annen sak. Ser helst at vi får inn spillere som vi veit vil gå inn å heve kvaliteten i førsteelleveren.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1073 på: 11. Jan. 2011, 20:25 »
Joa, men £20.000 for en erfaren PL-spiller er vel ikke akkurat all verden. Hvis de tror de skal få inn noen til lavere lønn enn det, så lykke til.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1074 på: 11. Jan. 2011, 20:31 »
Larsson er ikke akkurat en spiller som hever kvaliteten, som du nevner Kristoffer. Han gir oss bredde, og er kanskje litt bedre enn Guthrie og lignende spillere. Derfor blir det også feil å gi en spiller £20 000. Han har ikke akkurat bevist at han er verdt beløpet han krever. Det er nødvendig å ha en lønsskille mellom nøkkelspillere og stallfyll. Hvis vi skal begynne å lønne spillere av Larsons kaliber for godt, kan dette binde opp kapital som hindrer at vi kan handle hvis vi får muligheten til å kjøpe et virkelig hett prospekt.

Forøvrig kortsiktig tenkt av Larsson. Han vet at stallen vår er tynn. Nå har han en gylden mulighet til å spille seg inn på laget. Hadde han grepet anledningen og prestert godt, ville han på sikt fått en bedre kontrakt.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1075 på: 11. Jan. 2011, 20:33 »
Helt greit.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1076 på: 11. Jan. 2011, 20:37 »
Jepp, la oss satse på å ikke få inn noen i steden! Gleder meg til å se Routledge på kant på søndag, eller Smith sentralt.

Må ærlig innrømme at jeg begynner å se mørkt på dette overgangsvinduet nå, selv om jeg vet at det er lenge igjen! :)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1077 på: 11. Jan. 2011, 20:39 »
Jeg syns ikke 20 000 pund er en uforsvarlig lønn for en spiller som tross alt har bevist at han holder greit PL-nivå. Han er en etablert PL-spiller, og da er ikke 20 000 noen forferdelig lønn overhodet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1078 på: 11. Jan. 2011, 20:42 »
Jeg syns ikke 20 000 pund er en uforsvarlig lønn for en spiller som tross alt har bevist at han holder greit PL-nivå. Han er en etablert PL-spiller, og da er ikke 20 000 noen forferdelig lønn overhodet.
Akkurat. £20.000 er i dagens marked er jo ingenting, spesielt ikke for en etablert PL-spiller som fortsatt er i en meget attraktiv alder.

Men nå er jo dette med £20.000 kun spekulasjoner. Jeg har vel en liten mistanke om at han har forlangt enda mer også.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1079 på: 11. Jan. 2011, 20:44 »
Jeg håper da det, ellers blir vi til å slite med å signere noe som helst i januar!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida