20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 369145 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1005 på: 09. Jan. 2011, 23:43 »
Hva tror du skjer om Pardew f.eks. sier at Smith er en elendig spiller som vi vil ha vekk så fort som mulig og det så ikke kommer noe bud på ham? Hva tror du det gjør med lagmoralen?

Hvorfor sier du egentlig dette til meg? Har jeg sagt han skal være negativ til noen spillere i media? Selvsagt skal han ikke det. Jeg kommenterte at Pardew innrømmelig ønsket å beholde våre dårligste(/høyst betalte) spillere.

Hva signaliserer det om Pardew sier i media at han ikke vil beholde spillere da?

Igjen, det har ingenting med poenget mitt å gjøre.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1006 på: 09. Jan. 2011, 23:46 »
Hva er så poenget ditt? Hva er det du klager på?

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1007 på: 09. Jan. 2011, 23:49 »
Hva er så poenget ditt? Hva er det du klager på?

At Pardew ønsker å beholde våre dårligste/best betalte spillere.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1008 på: 10. Jan. 2011, 00:22 »
Tikker det inn et bud så skal man ikke være sikker på at det blir avslått. Det at han offentlig avkrefter at han vil selge f.eks. Smith kan like gjerne vær, som Geir påpeker, et trekk for å sikre den gode lagmoralen hvis han ikke skulle få et bud.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1009 på: 10. Jan. 2011, 01:08 »
Sant. Og Smith har nok en ganske viktig status innad i gruppen enda, så Pardew må bevege seg forsiktig der. Men dersom noen skulle komme med et bud på ham er jeg nok ganske sikker på at Pardew ikke blånekter.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1345601/Aston-Villa-offer-Reo-Coker-fresh-bid-land-Newcastle-midfielder-Barton.html?

Houllier skal visstnok ønske en byttehandel med litt cash og Reo-Coker for Joey Barton. Bare å styre fint unna. Står forøvrig i samme artikkel at Newcastle og Barton har startet forhandlinger om ny kontrakt! Ellers er vi fortsatt linka til Glen Whelan sammen med Wolves. Det rister ikke akkurat i pungen av det navnet, men bør det det?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1010 på: 10. Jan. 2011, 01:53 »
Aldri hørt om han. Hva burde jeg vite?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1011 på: 10. Jan. 2011, 01:55 »
Jeg veit ikke. Ser helst ikke Stoke-kamper da det er relativt bedriten underholdning. Eneste mann på midtbanen jeg tenker noe som kan tenkes å ha offensive kvaliteter derifra er Etherington i farta.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1012 på: 10. Jan. 2011, 08:11 »
Whelan? Han er sentral midtbane. Forholdsvis offensiv. Liker han litt faktisk. Spilte bra for Stoke i fjor. Har ikke sett så mye av de denne sesongen.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1013 på: 10. Jan. 2011, 09:49 »
Vil heller ha andre spillere enn Whelan!
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1014 på: 10. Jan. 2011, 10:56 »
Newcastle United have set their sights on SM Caen 's Youssef El Arabi , according to L'Equipe.

The 23-year-old Moroccan has scored 10 goals and set up two this season, and boasts an impressive efficiency ratio of a goal or assist every 134.3 minutes.

http://www.imscouting.com/global-news-article/Newcastle-target-Caens-Youssef-El-Arabi/12856/
Hadde sikkert vært spennende, men aldri hørt om han.
Noen som har peiling?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Simmi

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1015 på: 10. Jan. 2011, 10:57 »
Whelan? Han er sentral midtbane. Forholdsvis offensiv. Liker han litt faktisk. Spilte bra for Stoke i fjor. Har ikke sett så mye av de denne sesongen.

Onkel er Stoke-fan, og jeg er ofte hos han og ser Stokekamper. Whelan var egentlig veldig god i fjor. God teknikk og gode pasninger. I år derimot, har han ikke spilt så bra. Vært ganske varierende. Jeg vil ikke ha han. Vi har for mange sentral midtbanesspillere, og han vil ikke ta plassen fra Nolan, tror jeg.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1016 på: 10. Jan. 2011, 11:23 »
frykter 3 tap på rad nå uten tiote.... :\
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1017 på: 10. Jan. 2011, 11:27 »
Synes vi heller skal starte å gi Vuckic matchtrening fremfor å kjøpe Whelan. Jeg tror Vuckic kan ha en stor fremtid med oss, dersom vi gir han sjansen litt nå og da. Men jeg har ikke sett så mye av han i det siste(har vel vært skadet?) så vet ikke om han er klar for å få noen sjanser i PL, men jo fortere vi begynner å gi han matchtrening, jo fortere kommer han til å utvikle seg til en god spiller.

Simmi

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1018 på: 10. Jan. 2011, 11:56 »
Onkel er Stoke-fan, og jeg er ofte hos han og ser Stokekamper.
Du har ikkje tilfeldigvis sovna under ein Stoke kamp?  :P
Haha nei, men har ikke vært langt unna :P Skjønner virkelig ikke hvorfor han er Stoke-fan... Tidenes drittlag.

marius91

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 208
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1019 på: 10. Jan. 2011, 14:13 »
frykter 3 tap på rad nå uten tiote.... :\

var ikke det kortet i FA-cupen da? må han stå over ligakamper pga det?