20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 369026 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #975 på: 09. Jan. 2011, 11:58 »
NEWCASTLE UNITED have appointed controversial Iranian businessman Kia Joorabchian as their football advisor
http://www.people.co.uk/sport/football/news/2011/01/09/football-advisor-kia-drives-into-toon-102039-22835574/
Hva i granskogen.

Var vel denne mannen som i sin tid hentet Mascherano og Tevez til West Ham. Husker det vanskelige etternavnet....

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #976 på: 09. Jan. 2011, 11:58 »
Southampton midfielder Adam Lallana has signed a new four-and-a-half year contract with the League One high-fliers.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11700_6641441,00.html
Regner ikke med han kommer denne veien da.
FLOTT! League One spillere har vi ikke bruk for.  :)

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #977 på: 09. Jan. 2011, 12:00 »
SSN: @SkySportsJamesP:
Sol Campbell could be set for an incredible third spell at Arsenal as manager Arsene Wenger searches for defensive reinforcements, according to the Sunday Express. Alan Pardew is understood to be willing to let him leave for free.

Få han bort!
SPENNENDE! Her har vi muligheten til å gjøre en kjempehandel. De kan FÅ Sol Campbell av oss, vi skal faktisk betale flybilletten hans også, bare de lover å ta med James Pearch også. Vi betaler flybilletten hans også.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #978 på: 09. Jan. 2011, 12:14 »
http://www.sundaysun.co.uk/sport/newcastle-united/nufc-news/2011/01/09/transfer-frenzy-is-off-limits-says-pardew-79310-27953639/

Én spiller i dette vinduet, maks to, iflg Pardew:

- Pardew’s pursuit of Birmingham winger Seb Larsson is proving a slow burner with the Swede reluctant to call time on his Blues career.

- And with finance complicating moves for David Bentley and Shaun Wright-Phillips, Pardew may have to look elsewhere for the wide man he wants to bring in.
Dette syns jeg egentlig er helt greitt. Syns det luktet litt "Ny Duff" av både SWP og Bentley egentlig...

- Pardew admitted to interest in Roque Santa Cruz but says that it is unlikely a deal will be thrashed out in this window. That will not discourage him from trying to land Manchester City players, though.

“I think (Santa Cruz) is a good player but I don’t know if the circumstances and the timing is right for us on that one,” he said.

Og så de gode nyhetene helt til slutt:

- Pardew says there will be no January exit for Alan Smith – who is interesting Leeds – or James Perch, who has been pushed down the pecking order by the return of Danny Simpson to full fitness.

“I wouldn’t want someone like James (Perch) to leave. I think he’s a good character and his Newcastle career has really only just begun.”

Her har Pardew fått brun saus på dømmekraften. Stevenage er et lag som skulle få Smith til å se ut som Xavi, og Pearch til å se ut som Maicon, men vi så jo alle hvordan det gikk.

Nå som Gosling sakte men sikkert retunerer til "full action" så blir Smith "surplus to requirements", og med den lønna han hever så har vi ikke råd til det.

Pearch kan jeg forstå, som cover backene, men ikke noe mer enn det. Jeg er langt ifra like spent på å se fortsettelsen på Pearch sin karriere som det Pardew tydligvis er.

Alt i alt lite å juble for iflg denne artikelen, annet enn at jeg er glad vi holder oss unna SWP og Bentley.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #979 på: 09. Jan. 2011, 12:47 »
Synes Smith kom dårligere ut av gårsdagen enn det Perch gjorde. Smith spilte i sin vanlige posisjon, mens Perch måtte spille venstreback. Som backup på høgrebacken er han grei for et lag som oss, mens Smith med si lønn aldri burde få vere backup på oss.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #980 på: 09. Jan. 2011, 14:41 »
Er Anal Oliver som skriver for The People vel..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #981 på: 09. Jan. 2011, 17:53 »
Er Larsson venstre eller høyre ving?  ::)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #982 på: 09. Jan. 2011, 17:55 »
Høyreving.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #983 på: 09. Jan. 2011, 18:05 »
Høyreving.

I så fall sier jeg ja! Synes Barton burde få være sentralt. Vi trenger jo høyre ving. Synes vi da burde spille 4-4-1-1 med Nolan som hengende. Jeg kunne tenkt meg Larsson og en evt høyreback inn, så er jeg fornøyd. Simpson ville vært en god backup for en bra høyreback.
« Siste redigering: 09. Jan. 2011, 18:39 av thomashaer »

Chris_Waddle

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 184
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #984 på: 09. Jan. 2011, 18:22 »
Høyreving.

I så fall sier jeg ja! Synes Barton burde få være sentralt. Vi trenger jo høyre ving. Synes vi da burde spille 4-4-1 med Nolan som hengende. Jeg kunne tenkt meg Larsson og en evt høyreback inn, så er jeg fornøyd. Simpson ville vært en god backup for en bra høyreback.
Vi er nok ikke sååå gode enda at vi trenger å starte kampene med en mindre spilt:)! Synes Barton godt kan spille sentralt, men skulle hatt spillere med mer tempo i pasningsspillet sitt. Blir ltt for tregt mot dårlige lag...
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #985 på: 09. Jan. 2011, 18:37 »
Høyreving.

I så fall sier jeg ja! Synes Barton burde få være sentralt. Vi trenger jo høyre ving. Synes vi da burde spille 4-4-1 med Nolan som hengende. Jeg kunne tenkt meg Larsson og en evt høyreback inn, så er jeg fornøyd. Simpson ville vært en god backup for en bra høyreback.

Tykkjer Simpson er god nok eg no. Tvilar på at mi finn nokre betre no i dette transfervindauga.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #986 på: 09. Jan. 2011, 18:39 »
Simpson er god nok. Det er verre dersom han blir skadd og vi må ta til takke med Perch på høyreback - for han har jeg på mange måter gitt opp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #987 på: 09. Jan. 2011, 18:40 »
Simpson er god nok. Det er verre dersom han blir skadd og vi må ta til takke med Perch på høyreback - for han har jeg på mange måter gitt opp.

Akkurat det jeg skulle til å skrive. Vi kunne ihvertfall fått inn en ung, lovende høyreback som backup.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #988 på: 09. Jan. 2011, 18:41 »
Høyreving.

I så fall sier jeg ja! Synes Barton burde få være sentralt. Vi trenger jo høyre ving. Synes vi da burde spille 4-4-1 med Nolan som hengende. Jeg kunne tenkt meg Larsson og en evt høyreback inn, så er jeg fornøyd. Simpson ville vært en god backup for en bra høyreback.
Vi er nok ikke sååå gode enda at vi trenger å starte kampene med en mindre spilt:)!

Hehe edited. :P

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #989 på: 09. Jan. 2011, 19:26 »
Høyreving.

I så fall sier jeg ja! Synes Barton burde få være sentralt. Vi trenger jo høyre ving. Synes vi da burde spille 4-4-1-1 med Nolan som hengende. Jeg kunne tenkt meg Larsson og en evt høyreback inn, så er jeg fornøyd. Simpson ville vært en god backup for en bra høyreback.

Når vi snakker om spillere vi håper å få inn, synes eg ikke vi skal bygge oss rundt Nolan som hengende spiss. Fungerer langt bedre sentralt. Når det gjelder Simpson synes eg han er mer en god nok for oss.