20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 369088 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andi

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 251
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #885 på: 07. Jan. 2011, 08:01 »
Jeg i motsetning til mange andre her stemmer for Larsson fremfor Bentley, egentlig uavhengig av pris, så er det bonus at vi eventuelt får Larsson for 1.5m £. Larsson har imponert meg flere ganger med gode innlegg, frispart og har og decent fart til å passere backen sin. Bentley fremstår for meg mer som en primadonna.

Får vi Larsson billig kan vi sannsynlig forsterke helt fremme også, eventuelt få dekning for Enrique..

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #886 på: 07. Jan. 2011, 08:25 »
Er enig i det Kyrre sier lenge oppe her. Larsson er i mine øyne en ny Ryan Taylor. Gode dødballer og pasninger, men der stopper det også. Ikke spesielt rask, ingen spesielt god teknikk. Hadde håpa på en ving med mer fart.

Det som overrasker meg er at Pardew snakka så mye om at vi trenger mer fart i laget, også er Bentley og Larsson de to vingene vi virker å være interessert i.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #887 på: 07. Jan. 2011, 08:43 »
Er enig i det. Synes ikke at £1.5 mill for Larsson nødvendigvis er en bedre handel enn Bentley for £5-6 mill. Skal klubben videre er det ikke nok å hente nye back-up spillere. Routledge er da mer enn bra nok som backup på høyrekanten. Ryan Taylor like så. Bentley har, etter min mening, en mye bedre mulighet til å forsterke laget enn Seb. Men det er ikke en handel uten risiko, han er avhengig av å finne tilbake til Blackburn-formen.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #888 på: 07. Jan. 2011, 09:06 »
Er redd Larsson ikke vil vise seg å være noe mer enn "en Ryan Taylor". Middels spiller med et godt bein. Et stykke unna Bentley i kvalitet etter min mening..
Helt enig kø1
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #889 på: 07. Jan. 2011, 09:38 »
Vi trenger en kvalitetsspiller på midten, som kan gå inn å være like avgjørende offensivt som Nolan og Barton. Uten en av de, eller i værste fall begge så har vi ikke erstattere som holder mål. Når Ben Arfa enda ikke er å regne med, så er det ihvertfall tynt. Likevel spørs det om vi ikke er mest sårbare på topp. Shola, Best, Løvenkrands og Ranger er ikke krutt i Premier League.

Forøvrig helt enig i at vi må forsterke første 11´ern. Ellers er det ikke noe poeng i å bruke penger i Januar, med mindre det er snakk om stortalenter.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andi

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 251
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #890 på: 07. Jan. 2011, 09:46 »
Enda en spiller vi blir linket til, Freddie Sears fra West Ham. Kan umulig tro at det er noe hold i dette, men så er det og The SUN som melder dette..
http://www.teamtalk.com/papertalk/6639265

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #891 på: 07. Jan. 2011, 09:52 »
Enda en spiller vi blir linket til, Freddie Sears fra West Ham. Kan umulig tro at det er noe hold i dette, men så er det og The SUN som melder dette..
http://www.teamtalk.com/papertalk/6639265

Mr. 2 ligamål på 70 kamper kan få bli der han er.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #892 på: 07. Jan. 2011, 10:11 »
Jeg tror Larsson er bedre enn Raylor. Han var god i fjor og i år for Bham. Mer enn hva vi kan si om Raylor. Vi får gode innlegg, vanvittig gode frispark for nesten ingenting. Han slår like godt som Bentley. Forskjellen er at Seb faktisk gjør dette jevnlig, mens Bentley ikke har slått et godt innlegg siden sine Burndager. Sistnevnte er bedre teknisk og har bedre fart, men jeg tror dette kan kompenseres ved at høyrebacken kommer på overlapp og dermed gir Larsson flere alternativer.  Mao. synes dette er et smart kjøp. Forøvrig vil Larsson koste en brøkdel av Bentley, i tillegg vil han ikke være så godt lønnet.
« Siste redigering: 07. Jan. 2011, 10:49 av InspectorC »

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #893 på: 07. Jan. 2011, 12:41 »
Visston Per Ciljan Skjeldbred også: https://twitter.com/nufcfans/status/23330247176880128

Men jeg vet ikke helt hvem denne @KevinandAndy er..

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #894 på: 07. Jan. 2011, 12:43 »
Samboerparet Kevin Nolan og Andy Carroll sikkert ;)

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #895 på: 07. Jan. 2011, 12:48 »
Hehe.. Ipswich har nettopp sparket Keane. Er Connor Wickham mulig å få se i svart og hvitt?

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #896 på: 07. Jan. 2011, 12:51 »
Det sikreste tegnet på at det er et åpent transfervindu er i alle fall at Skjelbred blir linket hit. Jeg håper nesten at han faktisk kommer, gutten trenger definitivt en miljøforandring, og om jeg må se ham i en annen klubb enn Rosenborg skal det være Newcastle.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #897 på: 07. Jan. 2011, 12:56 »
Det sikreste tegnet på at det er et åpent transfervindu er i alle fall at Skjelbred blir linket hit. Jeg håper nesten at han faktisk kommer, gutten trenger definitivt en miljøforandring, og om jeg må se ham i en annen klubb enn Rosenborg skal det være Newcastle.
Det var jo også en grunn for å ønske ham hit... men er det den rette ? ;-)

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #898 på: 07. Jan. 2011, 13:14 »
Visston Per Ciljan Skjeldbred også: https://twitter.com/nufcfans/status/23330247176880128

Men jeg vet ikke helt hvem denne @KevinandAndy er..
Den er fake...

Så klart er det ikke Kevin Nolan og Andy Carroll sin felles twitterkonto, men at det er en Newcastle-fan med litt peiling kan godt være :)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #899 på: 07. Jan. 2011, 13:24 »
Skjønte at det ikke var Nolan og Carroll.. Er nok en helt ordinær blogger..