20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 8/3: Liverpool - Newcastle [C+ Sport 2 kl. 16.00]  (Lest 40274 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: 8/3: Liverpool - Newcastle [C+ Sport 2 kl. 16.00]
« Svar #30 på: 06. Mars 2008, 09:39 »
Ha tru på uavgjort. Heldigvis er det stor sjanse for at alle botnlaga taper sine kampa denne runden. Og då er eg kjempeglad for 1 poeng! ;)

2-2 (Owen og Martins)

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: 8/3: Liverpool - Newcastle [C+ Sport 2 kl. 16.00]
« Svar #31 på: 06. Mars 2008, 09:41 »
Jeg tipper både Gerrard og Torres blir spart mot oss, siden de spilte i går. Uansett har Liverpool en mye sterke lagoppstilling enn oss og vi må ha enormt med flaks for å få noe ut av denne kampen.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: 8/3: Liverpool - Newcastle [C+ Sport 2 kl. 16.00]
« Svar #32 på: 06. Mars 2008, 14:15 »
Men hvem er det egentlig som scorer for Liverpool annet enn Torres og Gerrard, nesten alle målene jeg har sett Liverpool score i år har de vært sterkt involvert. Jeg tror vi har en ørliten sjanse hvis ingen av de spiller. Hvis de spiller har vi ingen sjanse.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: 8/3: Liverpool - Newcastle [C+ Sport 2 kl. 16.00]
« Svar #33 på: 06. Mars 2008, 17:52 »
Jeg velger å tro at vi er på gang, at vi begynner å bli bedre, og at spillerne på lørdag vil vise at Blackburn ikke var et blaff, at det faktisk var et prov om hva de duger til, og hva som skal komme. Hvis vi har nok tro på oss selv, så greier vi alltids å skape trøbbel for Liverpool. De er ikke SÅ vanvittig gode. Hvorvidt det er nok til at vi får noe som helst resultatmessig ut av kampen, er jeg mer usikker på.

Nå ser jeg på det som en stor fordel at Torres og Gerrard spilte hele kampen i går, det betyr sannsynligvis at de spiller minimalt mot oss. Tipper de starter på benken og kastes bare innpå dersom Liverpool sliter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: 8/3: Liverpool - Newcastle [C+ Sport 2 kl. 16.00]
« Svar #34 på: 06. Mars 2008, 18:19 »
Det har vist seg ved flere anledninger at Liverpool ikke klarer å snu kampen om de kommer inn etter 60-70 minutter.

Helt ærlig så håper jeg og tror at Newcastle vinner selv om Liverpool har gjort det bra i det siste. De kommer til å fokusere på tirsdagens kamp mot Inter for der er den eneste sjansen de har til å vinne et trofé denne sesongen. Greit at Liverpool kjemper for en CL-kvalifiseringsplass men Newcastle trenger de 3 poengene sårt mer enn Liverpool. Dersom Newcastle skulle rykke ned så vil det være en tragedie for laget og byen.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: 8/3: Liverpool - Newcastle [C+ Sport 2 kl. 16.00]
« Svar #35 på: 06. Mars 2008, 18:47 »
Vi har alltid eg sjangs, selv om jeg er skeptisk.. Hvis vi kommer under 1-0 er er vi ganske sikkert tapere når 90 min er spilt.

Håper allikevell at vi klarer å holde 0 en såpass lenge i kampen at vi bygger opp litt selvtillit. Samme for meg hvem som spiller, eneste er at Smith har brukt opp kvota, og nå må Carroll, Viduka, Martins ( er han skadefri?) starte ved siden av owen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: 8/3: Liverpool - Newcastle [C+ Sport 2 kl. 16.00]
« Svar #36 på: 06. Mars 2008, 19:28 »
Det er på en måte litt synd at vi har Liverpool nå etter sist kamp. Vi har jo spillt bra mot Blackburn, og har noe å bygge videre på. Da er det litt synd hvis Liverpool skal få komme å ødelegge dette...


Men jeg satser på seier som hver helg.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: 8/3: Liverpool - Newcastle [C+ Sport 2 kl. 16.00]
« Svar #37 på: 06. Mars 2008, 20:43 »
Håper allikevell at vi klarer å holde 0 en såpass lenge i kampen at vi bygger opp litt selvtillit. Samme for meg hvem som spiller, eneste er at Smith har brukt opp kvota, og nå må Carroll, Viduka, Martins ( er han skadefri?) starte ved siden av owen.

Martins er rapportert skadefri og Viduka er rapportert klar til helgen.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: 8/3: Liverpool - Newcastle [C+ Sport 2 kl. 16.00]
« Svar #38 på: 06. Mars 2008, 21:00 »
Vi har alltid eg sjangs, selv om jeg er skeptisk.. Hvis vi kommer under 1-0 er er vi ganske sikkert tapere når 90 min er spilt.

Håper allikevell at vi klarer å holde 0 en såpass lenge i kampen at vi bygger opp litt selvtillit. Samme for meg hvem som spiller, eneste er at Smith har brukt opp kvota, og nå må Carroll, Viduka, Martins ( er han skadefri?) starte ved siden av owen.
Vi er selvfølgelig avhengige av å score først.

Men for å gjenta det jeg sa før Villa-kampen. Scorer de først, så taper vi GARANTERT kampen. Scorer vi først, kan absolutt alt skje. Vi kan likevel tape med enorme siffer, men vi kan også være troende til å vinne kampen. Overlever vi de første 60-70 minuttene av kampen, uten å slippe inn mål, så er vi sannsynligvis sikret et "brukbart" resultat. Da kan vi ha en liten sjanse på uavgjort eller seier. Men jeg tror vi er avhengig av å gå inn i de siste 10 minuttene av kampen med ledelse, hvis vi skal få med oss poeng.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: 8/3: Liverpool - Newcastle [C+ Sport 2 kl. 16.00]
« Svar #39 på: 06. Mars 2008, 21:12 »
Sånn tenkte jeg mot ManU også, Joakim. "Bare vi holder til pause, så får det ikke blitt så ille!!" Hehe...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: 8/3: Liverpool - Newcastle [C+ Sport 2 kl. 16.00]
« Svar #40 på: 06. Mars 2008, 21:21 »
Joda, men tatt i betraktning at Liverpool ikke er i noen desperat poengnød, og at de trolig tenker mer på Inter til uka, enn på "stakkars" Newcastle, gjør at jeg tror det vil være lettere for oss å "berge" oss i havn med ikke for ydmykende sifre hvis vi bare holder nullen til det gjenstår en halvtime/20 minutter.

Men så lenge Newcastle spiller kamp, så kan absolutt alt skje. Absolutt alt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Are..........

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 148
    • Vis profil
Sv: 8/3: Liverpool - Newcastle [C+ Sport 2 kl. 16.00]
« Svar #41 på: 06. Mars 2008, 22:07 »
newcastle begynner å lide samme skjebne som jimmywhite i snookerligaen. han er den spillern alle ønsker å slå, og slik ser det ut som de andre klubbene også ønsker. nei kampen på lørdag er det bare å komme seg gjennom kjappest mulig, og videre satse på at lagene under oss taper eller avgir poeng.

Er også ganske sikker på at det står slik til med Newcastle. Til tross for tabellsituasjonen så var vi jo veldig god en periode for en stund siden i tillegg til at vi er en veldigg stor og rik klubb, som de fleste har kanksje litt ekstra lyst til å slå. Geordier er vel også kjent for litt større stolthet ovenfor klubben sin i forhold til andre lag, slik at det å slå oss blir ekstra viktig. Vet ikke, men har en følelse av at det er litt slik.

Tjodalf

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 136
    • Vis profil
Sv: 8/3: Liverpool - Newcastle [C+ Sport 2 kl. 16.00]
« Svar #42 på: 07. Mars 2008, 15:02 »
Håper allikevell at vi klarer å holde 0 en såpass lenge i kampen at vi bygger opp litt selvtillit. Samme for meg hvem som spiller, eneste er at Smith har brukt opp kvota, og nå må Carroll, Viduka, Martins ( er han skadefri?) starte ved siden av owen.

Martins er rapportert skadefri og Viduka er rapportert klar til helgen.

Viduka blir i Newcastle sammen men Emre og Carr. Det betyr vel Smith/Owen/Martins...men Barton er ikke tilgjengelig, Emre er ikke tilgjengelig..håper på midtbanen: Milner - Butt - N'Zogbia - Duff. Men Smith får muligens muligheten der...Tipper Martins starter og at Carroll får sjansen i andre omgang.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: 8/3: Liverpool - Newcastle [C+ Sport 2 kl. 16.00]
« Svar #43 på: 07. Mars 2008, 15:55 »
Denne er nesten tapt allerede. Tipper at Liverpool drar i land en 4-0-seier.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: 8/3: Liverpool - Newcastle [C+ Sport 2 kl. 16.00]
« Svar #44 på: 07. Mars 2008, 18:55 »
Håper på:

Harper

Beye - Faye - Taylor - Enrique

Milner - N'Zogbia - Butt - Duff

Owen - Martins

Virker som en bra kamp mot Blckburn sist og da syntes jeg vi bør fortsette med mange av dem som endelig fikk det til å stemme. Tror de fleste er enig i at Butt har spilt for mye i år, men det er et faktum at vi ikke har mange gode kandidater til jobben som deffensiv midt. Han var vist også god mot Blackburn og fikk enn 7er av skysports og vi trenger folk som akn løpe mye. En annen ting vi trenger i denne kampen er spillere som kan gjøre ting på egen hånd for det er liverpool som kommer til å ha ballen mest. Zog er en slik spiller og han har også noe kreativtet. Nå vi enten kommer til å spille med Butt eller Smith (håper for all del vi ikke starter med beggge sentralt på midten) på midten trenger vi spillere som kan finne løsninger. På topp må vi ha spillere som kommer til sjanser og velger derfor Martins og Owen.