20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - mackems 31. Oktober kl.14.30  (Lest 38258 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Newcastle - mackems 31. Oktober kl.14.30
« Svar #225 på: 31. Okt. 2010, 22:56 »
Om vi er så heldige at verken Fabregas eller Walcott spiller, så tror eg heilt seriøst vi vinner ! :)
Haha, vi spilte fantastisk idag, men er redd vi blir satt ned på jorda av arseanal. Men West Brom har bevist at hvem som helst kan vinne på Emirates

Holmen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 80
    • Vis profil
Sv: Newcastle - mackems 31. Oktober kl.14.30
« Svar #226 på: 31. Okt. 2010, 23:02 »
Var bortreist idag. Så satte kampen på opptak og prøvde å unngå og høre resultatet. Det gikk jo fint, men begynte å ane at det ville bli en spesiell kamp ettersom jeg fikk 6-7 meldinger fra venner som jeg ikke leste.
HELT VANVITTIG KAMP! SYKT! Beste kampen i år, uten tvil. Moro at Bramble ble utvist. Litt synd med det baklengsmålet på slutten, men.
Alle var klasse idag, men Nolan var best og får en 10er. Nå er det ihvertfall ingen tvil om hvor viktig den mannen er for oss. Jobber og sliter, og er iskald. Selv 2 meter foran eget mål. Herlig å se!
Arsenal borte neste. Ikke umulig, men blir tøft.

Howay the lads! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Could have been worse, I could have been born a Mackem.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Newcastle - mackems 31. Oktober kl.14.30
« Svar #227 på: 31. Okt. 2010, 23:16 »
Så har du kampene mot Stoke, Blackpool, Wigan i den andre enden :P

Wolves også vel?

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Newcastle - mackems 31. Oktober kl.14.30
« Svar #228 på: 31. Okt. 2010, 23:28 »
Tror dessverre det er 0 sjanse for seier mot Arsenal, og ikke stor sjanse for poeng. Hvor mange ganger har ikke vi tapt etter en slik sterk seier? Blir nok 2-0/3-0 til Arsenal, forhåpentligvis ikke mer. Slik er det med Newcastle, opp og ned hele veien. Vinner aldri mot topplagene i serien. Dere må bare slutte å tenke CL med en gang vi vinner sterkt, og nedrykk med en gang vi taper svakt. :p Kjipt å møte Arsenal nå som vi er i siget, men hadde nok tapt uansett hvilket lag vi møtte etter en så stor seier. Obligadorisk det.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Newcastle - mackems 31. Oktober kl.14.30
« Svar #229 på: 31. Okt. 2010, 23:36 »
Om vi er så heldige at verken Fabregas eller Walcott spiller, så tror eg heilt seriøst vi vinner ! :)
Haha, vi spilte fantastisk idag, men er redd vi blir satt ned på jorda av arseanal. Men West Brom har bevist at hvem som helst kan vinne på Emirates

Uten Fabregas og Walcott har etter min mening Arsenal ikkje et stort arsenal å spille på for å si det sånn. Ikkje serlig med verken fart eller kraft... Sett det mot både WBA og West Ham i år. Har hvertfall langt større tro på poeng derfra enn fra OT, brua f.eks

gardek

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 532
    • Vis profil
Sv: Newcastle - mackems 31. Oktober kl.14.30
« Svar #230 på: 01. Nov. 2010, 00:10 »
http://bildr.no/view/749554

Digger ansiktsutrykket til Dowd når han gir Mensah gult. Han er bare så sykt lei fyrn
Toon till I die.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Newcastle - mackems 31. Oktober kl.14.30
« Svar #231 på: 01. Nov. 2010, 00:20 »
Så har du kampene mot Stoke, Blackpool, Wigan i den andre enden :P

Wolves også vel?

Mot Wolves spilte vi jo faktisk veldig bra, og hadde fortjent seieren om et lag skulle vinne kampen... I de tre andre kampene derimot, var det ikke så mye å skryte av. En ok første omgang mot Stoke, vi skapte mange sjanser mot Blackpool, men slet med uttellingen, mens vi visste bra fightervilje på slutten mot Wigan.

Litt opp og ned i år, vi har tapt kamper vi absolutt burde vunnet, men vi har også vunnet vanskelige kamper på en svært overbevisende måte. Det er helt klart at laget spiller best når vi ikke har for høye forventninger til oss, kamper hvor vi ikke må føre kampen

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Newcastle - mackems 31. Oktober kl.14.30
« Svar #232 på: 01. Nov. 2010, 00:22 »
Jeg vet det er et lokaloppgjør, men jeg forstår likevel ikke prioriteringen. Er jo bare å se på hva skysports har valgt å sende på deres kanal "1"...

Uansett. Preview til kampen ligger ute nå, for de som er interessert i å lese seg opp litt før kampen :) http://newutd.no/preview-newcastle-sunderland/

Kampen skulle egentlig gå klokka 17.00 eller noe sånt, men så ble den flyttet av politiet av sikkerhetsmessige årsaker. Dermed var det for seint for Sky å skifte hovedkamp

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Newcastle - mackems 31. Oktober kl.14.30
« Svar #233 på: 01. Nov. 2010, 00:27 »
Jeg vet det er et lokaloppgjør, men jeg forstår likevel ikke prioriteringen. Er jo bare å se på hva skysports har valgt å sende på deres kanal "1"...

Uansett. Preview til kampen ligger ute nå, for de som er interessert i å lese seg opp litt før kampen :) http://newutd.no/preview-newcastle-sunderland/

Kampen skulle egentlig gå klokka 17.00 eller noe sånt, men så ble den flyttet av politiet av sikkerhetsmessige årsaker. Dermed var det for seint for Sky å skifte hovedkamp

Rart at Skysports sendte den på sin hovedkanal skysports HD1 da??
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Newcastle - mackems 31. Oktober kl.14.30
« Svar #234 på: 01. Nov. 2010, 00:48 »
Jepp. Kanskje jeg som har misforstått da

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - mackems 31. Oktober kl.14.30
« Svar #235 på: 01. Nov. 2010, 00:52 »
De sendte ikke bare 2. omgang på kanal 1 da? TV2 HD1 sendte ivaffal 2. omgangen da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle - mackems 31. Oktober kl.14.30
« Svar #236 på: 01. Nov. 2010, 09:09 »
Ikke bli for fotballkåte nå da gutter. 20 (!!) minutters videosnutt  med høydepunkter fra kampen og påfølgende matchanalyse.

Passende passord for anledningen: Nolan

http://www.megaupload.com/?d=C8FI0CYE
« Siste redigering: 01. Nov. 2010, 09:11 av InspectorC »

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Sv: Newcastle - mackems 31. Oktober kl.14.30
« Svar #237 på: 01. Nov. 2010, 10:28 »
Puh. Utmattende med en så stor seier. Stemmen har dratt på ferie, og kroppen er tom. Satan så deilig! Gratulerer!
Fikk meld fra min bror som var der. Og det var visst den største fotballopplevelsen i hans liv. Stemningen på St. James var sinnsyk. Det kan også reisefølget hans bekrefte som er Manu fans. De hadde ALDRI opplevd maken. Tror de ble litt sort/hvite i går gitt ;D
Who else...... Alan Shearer

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle - mackems 31. Oktober kl.14.30
« Svar #238 på: 01. Nov. 2010, 10:38 »
Herlig NUFC-frank. Du får pleie kompisene hans godt, uten å være for nedlatende :) Kan jo hende de da skifter lag. Det er jo nettopp slike dager som dette man virkelig er stolte av å være castlefans og at man har en følelse av at Castle virkelig er en representasjon av engelsk fotball... Stemningen var helt vanvittig, og det for en som så kampen i stua. Er litt forskjell fra Old Trafford hvor det var dørgenes stille mot Tham og fansen begynte å gå 10 min før slutt, og da ledet de 2-0 mot et av PLs beste lag. Regned med at de var på Thamkampen da?
« Siste redigering: 01. Nov. 2010, 10:39 av InspectorC »

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - mackems 31. Oktober kl.14.30
« Svar #239 på: 01. Nov. 2010, 11:34 »
Noen observasjoner:
- Med denne hjemmeseieren har vi faktisk hentet like mange poeng hjemme som borte (7 av 15 mulige hjemme og 7 av 15 mulige borte). Ett snitt på 47%.
- Sunderland kampen ble den nest mest "kort-rike" kampen til nå med 6 gule og ett rødt til Sunderland og 3 gule til oss. Øverst kommer Wolves-kampen med 7 gule til dem og 5 gule til oss.
- Totalt sett (med Cup-målene) er det følgende top tre målscorere i NUFC: Nolan(7), Ameobi (6) og Carroll (5).
- Top tre med kort er: Perch (5), Barton (4) og delt 3dje for Tiote og Carroll (3).
- Williamson har mest spilletid totalt da han har vært involvert i samtlige kamper i år, også Cupen. Totalt 1116 spilleminutter.
- I snitt er det 82 minutter mellom hver gang vi scorer på skudd og 164 minutter mellom hver gang vi scorer på heading (Liga-tall. Snittet går ned til 75 for skudd og opp til 183 for heading hvis man tar med cupen). Kan også sies som at vi i snitt scorer 1,2 mål på skudd og 0,6 mål på heading pr kamp.

PS: Kan noen huske hvilken side vi startet på for hjemmekampene i år? Gallowgate/Leazes? (Ser ut som de har sluttet med match-reports på NUFC hjemmesiden og de som er der er det ikke alltid like lett og finne ut av. Var noen som ønsket statestikk basert på det i fjor og jeg har alt klart for det, men mangler infoen som trengs)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!