20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 671526 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #165 på: 16. Feb. 2008, 23:24 »
Jeg er sikker på at Dirk Kuyt kunne gjort det bedre med en annen spillestil

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #166 på: 17. Feb. 2008, 02:26 »
Vi linkes for tiden av flere medier til 3 Engelske spillere. Jeg kunne gjerne tenkt meg de 3 iallefall..
Manchester United defender Wes Brown, Chelsea left-back Wayne Bridge and West Ham striker Dean Ashton are on Newcastle boss Kevin Keegan summer transfer wish-list. (The Sun)
Ashton har jeg ALLTID likt. Brown gratis, jaudå.. Å Bridge, hadde ikke sagt nei takk til han heller..
Da mangler vi bare Carrick, å en høyre ving.
Å på toppen av det hele er det flere medier, men kansje litt useriøse da.. Som sier vi vil få 50 mill pund til spillerkjøp.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #167 på: 18. Feb. 2008, 13:54 »
Skal man brenne av litt tid så setter man opp en drømmeliste:) Robson har kommet med en teori om at Keegan kommer til å prioritere fart og magi, derfor er min liste litt basert på dette.

Here goes:

Inn: David Odonkor, Andres D'allesandro,Wes Brown,Goran Pandev, Stephen Appiah og årets overraskelse: Nani blir vårt store stjernekjøp etter at han har slitt litt med å tilpasse seg i United ;) I tillegg bør vi kanskje hente Bridge på venstre, samt et talent på høyre-back.

Ut: Michael Owen (drar altfor stor lønn i forhold til hva han leverer. Har ikke samme fart lenger og bør selges til City) Stephen Carr (you're just sheit),David Rozenahl (pussy),Shola Ameobi (vagle har fått sine sjanser) Joey Barton (katastrofe waiting to happen!) I tillegg er jeg på vippen når det gjelder Alan Smith, men han bidrar med innsats og profesjonalitet så han skal få en sesong til.

La tankene flomme...

kico

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 107
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #168 på: 18. Feb. 2008, 14:17 »
Odonkor spiller i Tyskland..? Husker han vel bare fra VM hvor han hadde noen gode innhopp for vertsnasjonen. Ellers er jeg virkelig hypp på å få Appiah til klubben. Tror han kunne gitt midtbaneleddet den tyngden og kreativiteten som trengs, og han har et fantastisk overblikk samt en god pasningsfot.
Owen og Joey mener jeg fortjener å få bevise mer før de plasseres på transferlista. Vet at begge ønsker å bevise sitt talent for klubben, og jeg tror de kan bli nøkkelspillere neste sesong.
Walking in a Keegan wonderland!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #169 på: 18. Feb. 2008, 14:22 »
Odonkor ja, slik jeg husker han fra Tyskland en meget god ving, som kan utfylle Milner godt, da han er en mye hurtigere vingtype.
Jeg syns vi bør holde fast på Owen så lenge han fortsetter å holde seg skadefri. Jeg betviler ihvertfall ikke hans egenskaper fremfor kassa.
Barton vil jeg også enda beholde. Veit han kan, og nå har han fått en siste sjanse til å holde seg i skinnet. Får vi han i gang blir han som kico sier også en nøkkelspiller for vårs.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #170 på: 18. Feb. 2008, 15:05 »
Odonkor spelar i Real Betis. Lynving.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #171 på: 19. Feb. 2008, 10:22 »
Odonkor er hyper-rask høyreving som ble kjøpt inn som erstatter til Joaquin i Betis. Har hatt en skade som har holdt han ute en stund. Han hadde utvilsomt vært et spennende kjøp på vår høyre. Arshavin er et annet spennende navn.

Men hva synes folket om Alessandro? Han er ute i kulden i Real Zaragoza og har tidligere bevist at han mestrer PL i Portsmouth. Er riktignok en eksentrisk personlighet, men jeg tror han er noe av det beste vi kan få tak i på den kreative siden. Han er en utrolig god spiller på sitt beste!

Nikolaien

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 565
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #172 på: 19. Feb. 2008, 10:58 »
Ikkje Alessandro. Skaper bare splid der han er. Ikkje rart han er ute i kulden i Zaragoza

HughieG

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 140
  • 174 kamper/143 mål
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #173 på: 20. Feb. 2008, 00:57 »
En spiller jeg hadde elsket å sett i Newcastledrakta er Kim Källström. Tidligere Häcken/Djurgården/Rennes og nå Lyon-spiller. Han holder høyt tempo, vanvittig kreativ og sykt skuddbein, har vært gjemt bort alt for lenge i fransk serie. Føler meg sikker på at han kunne blitt en hit i Premier League. Spørsmålet er om han er villig til å forlate Lyon til fordel for Newcastle, men man kan jo håpe at Premier League-spill lokker mer enn Champions League... ;) Han er en av få (aktuelle) playmakere med enorm arbeidsinnsats defensivt såvel som offensivt.

Alessandro må jeg nok takke nei til pga. spillermentaliteten. Vi trenger spillere for klubben, ikke for seg selv.

Med det i tankene hadde Brown vært en drømmesigning i mine øyne. Godeste Sir Alex Ferguson betegnet ham som den mest naturlig komplette forsvareren han noensinne har trent. Tror han kunne vært rette mannen å ha bak der sammen med vår egen "local lad".

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #174 på: 20. Feb. 2008, 13:04 »
Källström er en kandidat ja.Han har lenge hatt ett enormt potensiale og det virker som att han tilpasser seg veldig bra i de klubbene han kommer til. Dessuten så blir han bare bedre og bedre jo höyere nivå han spiller på. Det eneste jg kanskje kan utsette på Källström er att han kanskje er liit for treig for tempoet i England og att han til tider blir litt for "snill" på banen...Men for all del, hans passningskvaliteter, kreativitet og skuddstyrke gjör att han er ett hot for motstanderen i hver kamp han spiller.
Når det gjelder Wes Brown så er jg litt mer usikker, han er ok å hente inn hvis vi får inn en virkelig kvalitetsstopper med lederegenskaper også. Brown kan spille både höyreback og midtstopper, så han kan väre bra å ha. Tror mer på han som en rein midtstopper, for det er hans beste posisjon i mine öyne.
Om vi får inn både Brown og Van Buyten eller Metzelder så skulle jg hoppe av lykke=) Metzelder helst, for han er en naturlig leder i forsvaret og en enormt dyktig allround stopper.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #175 på: 20. Feb. 2008, 20:07 »
Odonkor er en spennende spiller, sykt rask i allefall. Han spiller vel høyre ving hvis jeg ikke tar helt feil, og der trenger Milner litt konkurranse.
Kunne gjerne tenkt med det store talentet Matias Fernandez fra Villareal, han er en spennende spiller med godt overblikk og vanvittig teknikk.

Ut: Butt, Rozenhal, Ameobi, Carr.
Usikker: Smith må bevisse hva han er god for, Viduka begynner å bli litt gammel, Barton må begynne å tenkte på fotball istede for alt annet.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #176 på: 20. Feb. 2008, 20:18 »
Matias Fèrnandez


Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #178 på: 23. Feb. 2008, 13:27 »
ojoj!

Så han i kampen mot Barcelona på onsdag. Slettes ikke ille! Men, betyr det at Owen, Viduka eller Martins er planlagt bort fra sommeren??

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #179 på: 23. Feb. 2008, 16:23 »
Og det er ikke Owen, hvis Keegan får det som han vil...