20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 670418 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1170 på: 10. Mai 2008, 18:31 »
Synes ikke vi bør selge så alt for mange spillere, hvis vi skulle klare å hente de spillerne som er nevnt over. Skal Newcastle få det til neste sesong, ja da er det viktig med en bred stall. Hvis f.eks et par spillere blir skadet,  så har vi folk på benken som kan erstatte de. Dette kan også skape en del konkurranse om plassene, dette tror jeg også vil gange laget.

vi har så mangen som tjener fett og forventer a-lagspill at det kommer til å bli trøbbel om vi ikkje kvitter oss med en del spillere.. men det betyr at vi heller skal satse på unge lovende som allerede er i klubben plus at det sikkert kommer til å bli en del fleire unge ettersom wise og gjengen sikkert har en del å tilføre den unge garden dei henta i januar
- carry on!

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1171 på: 10. Mai 2008, 19:14 »
Det Daily Mirror skriver er jo minst like mye bullshit som ryktene om Modric og Veloso.

veloso kan eg vere ening i, men keegan har vel sjøl sagt at modric valgte å gå til tottenham sjøl om vi tilbydde meir..

Det samme har stryreformann Mort også sagt!

"Over the summer we will look to strengthen the squad further. In addition to making any immediate fixes that may be required, as with everything else we have done since Mike acquired the club, we will want to acquire players that can help make Newcastle United a top team for the medium and long-term, not just for the next season or two. That is why we put a substantial offer in for Luka Modric, who is aged 22. It is frustrating that Modric, like Woodgate before him, should take less money than we offered to move to the bright lights of London, and European football with Tottenham next season, but these are the sorts of difficulties that should get easier to address once we build a squad that competes at the right end of the table."

LINK

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1172 på: 10. Mai 2008, 19:31 »
Med fare for å hive bensin på bålet av spekulasjoner og med fare for å få pepper for å slenge ut ting uten link til en webside for referanse :

- Jeg var på butikken tidligere i dag og møtte ei fransktalende dame med 3 små jenter som lekte litt med min nest yngste. Jeg snakket litt med henne (dårlig engelsk men perfekt fransk) og de var her for å se på hus pga at de kanskje skulle flytte hit ifm mannens jobb. Jeg (hadde på meg fotballdrakten) spurte hva mannen hennes drev med. Svaret jeg fikk var "Well..you like football, so.." og sa så ikke noe mer.

Er det noen franskmenn i kikkerten til KK?

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1173 på: 10. Mai 2008, 19:39 »
Denne Sessegnon vi har blitt linket til har jo spilt i Frankrike i flere år ihvertfall...

Du skulle jo ikke gitt deg der, Radar! :)

Forresten; Var det hvite unger, mørke unger eller midt i mellom? :P
« Siste redigering: 10. Mai 2008, 19:40 av danield »

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1174 på: 10. Mai 2008, 20:01 »
Hvite alle sammen.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1175 på: 10. Mai 2008, 20:10 »
Med fare for å hive bensin på bålet av spekulasjoner og med fare for å få pepper for å slenge ut ting uten link til en webside for referanse :

- Jeg var på butikken tidligere i dag og møtte ei fransktalende dame med 3 små jenter som lekte litt med min nest yngste. Jeg snakket litt med henne (dårlig engelsk men perfekt fransk) og de var her for å se på hus pga at de kanskje skulle flytte hit ifm mannens jobb. Jeg (hadde på meg fotballdrakten) spurte hva mannen hennes drev med. Svaret jeg fikk var "Well..you like football, so.." og sa så ikke noe mer.

Er det noen franskmenn i kikkerten til KK?

En fransktalende spiller med 3 små unger!? Det må da være en rutinert herremann isåfall.

Alle hvite....... da blir det værre. Tenkte på Vieira en stund der...

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1176 på: 10. Mai 2008, 20:14 »
Man kan da fint være 25-28år å ha 3 unger... ;)
« Siste redigering: 10. Mai 2008, 20:17 av danield »

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1177 på: 10. Mai 2008, 20:22 »
Ja, men du foreslo Sessegnon litt lenger her oppe danield. Han er 23 år, om han har 3 unger da har han kjørt hardt!  :P
Men han er i tillegg svart så han er utelukket...........

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1178 på: 10. Mai 2008, 20:26 »
Hehe, den kan jeg være enig i! :P Tenkte ikke over disse ungene når jeg nevnte Sessegnon! :)

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1179 på: 10. Mai 2008, 21:56 »
Med fare for å hive bensin på bålet av spekulasjoner og med fare for å få pepper for å slenge ut ting uten link til en webside for referanse :

- Jeg var på butikken tidligere i dag og møtte ei fransktalende dame med 3 små jenter som lekte litt med min nest yngste. Jeg snakket litt med henne (dårlig engelsk men perfekt fransk) og de var her for å se på hus pga at de kanskje skulle flytte hit ifm mannens jobb. Jeg (hadde på meg fotballdrakten) spurte hva mannen hennes drev med. Svaret jeg fikk var "Well..you like football, so.." og sa så ikke noe mer.

Er det noen franskmenn i kikkerten til KK?

Hvor gammel tror du damen var, radar?

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1180 på: 10. Mai 2008, 22:03 »
Er vel også en del fransktalende land rundt omkring i verden, så at mennesket var fransk er vel langt fra sikkert eller hva?

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1181 på: 10. Mai 2008, 22:16 »
Når barna var hvite er vel sjansen størst for at det er en fransk spiller.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1182 på: 10. Mai 2008, 22:20 »
Haha, slike innlegg som Radar kom med der er konge! :D Elsker slike spekulasjoner! :P

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1183 på: 10. Mai 2008, 22:22 »
einaste eg klare å tenke på er ribery :P
- carry on!

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1184 på: 10. Mai 2008, 22:25 »
Står at barna var hvite Human  :P