20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Nolan  (Lest 71485 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

  • Gjest
Kevin Nolan
« på: 30. Jan. 2009, 13:32 »
Kevin Nolan


Da er det berre å ønske Nolan lykke til i Newcastle! :D

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Kevin Nolan
« Svar #1 på: 30. Jan. 2009, 13:49 »
Jeg er nå en meget fornøyd mann. Endelig blir det brukt penger på spiller, kansje til å med spillere.
En spiller som vil forsterke oss ja. Det er det ikke tvil om, å vi trenger slike spillere i Newcastle. Gleder meg til å se han i aksjon allerede kommende kamp, så håper han scorer et mål, å vips blir han en liten helt.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Kevin Nolan
« Svar #2 på: 30. Jan. 2009, 14:02 »
Dette er jo konge. Nolan er utvilsomt en forsterkning for castle. Det var jo en haug med klubber som lå flate for ham da han var på sitt beste. Men godeste sammy lee satt en stopper for den fremgangen. Håper han får den tilbake i castle fordi da har vi en jævlig god midtbanespiller som vi fikk for en billig penge.

Vegard9

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 681
    • Vis profil
Sv: Kevin Nolan
« Svar #3 på: 30. Jan. 2009, 14:19 »
Herlig! Nolan er en solid midtbanespiller, og vil forsterke oss! Gleder meg til å se han i kampen på søndag!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Kevin Nolan
« Svar #4 på: 30. Jan. 2009, 14:37 »
Perfekt kamp å debutera i :) Tippar han enten scorar på håve eller med eit skot. Begge deler ein stor mangelvare hjå oss.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Kevin Nolan
« Svar #5 på: 30. Jan. 2009, 14:42 »
Satsa på at han putta i debuten ;D
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Kevin Nolan
« Svar #6 på: 30. Jan. 2009, 14:47 »
Perfekt kamp å debutera i :) Tippar han enten scorar på håve eller med eit skot. Begge deler ein stor mangelvare hjå oss.

Man kan sikkert score med magen og noen andre kroppsdeler, men om han scorer, så er sannsynligheten for at det blir på ett skudd eller på en heading rimlig stor  ;)

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Kevin Nolan
« Svar #7 på: 30. Jan. 2009, 14:49 »
Men jeg ser at vi mangler både hode og føtter. Kan det være årsaken til at vi ligger så jævlig til på tabellen ???

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Kevin Nolan
« Svar #8 på: 30. Jan. 2009, 15:08 »
Perfekt kamp å debutera i :) Tippar han enten scorar på håve eller med eit skot. Begge deler ein stor mangelvare hjå oss.

Man kan sikkert score med magen og noen andre kroppsdeler, men om han scorer, så er sannsynligheten for at det blir på ett skudd eller på en heading rimlig stor  ;)

 :P

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Kevin Nolan
« Svar #9 på: 30. Jan. 2009, 16:08 »
Glimrende, bra tilvekst. Håper han kommer opp på det nivået han hadde under Big Sam!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Kevin Nolan
« Svar #10 på: 30. Jan. 2009, 16:16 »
Velkommen skal han være, og gratulere folkens med den første (Håper ikke det blir den eneste) "skikkelige" signeringen i 2009. Løvendkrans anser jeg ikke som en forsterking av laget, heller en backup for å få mer dybde.

Uansett gleder jeg meg til å se Nolan i NUFC trøya på søndag.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Kevin Nolan
« Svar #11 på: 30. Jan. 2009, 16:23 »
Nolan er en ok signerering med tanke på den posisjonen vi er i nå. Men helt optimalt er det på ingen måte. Jeg ønsker å sikte høyere enn Kevin Nolan. God Premier League-standard, men ikke mer enn akkurat det.
I og med at vi har en prekær mangel på folk, så vil han bli en solid tilvekst. Men jeg hopper på ingen måte i taket og jubler høyt.
Men senker han Sunderland, så kan situasjonen fort forandre seg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Kevin Nolan
« Svar #12 på: 30. Jan. 2009, 16:27 »
For min del, med de forventninger jeg hadde til hva slags ymse kvalitet vi kom til å hente, og hva vi skulle legge i av penger - så er jeg faktisk meget fornøyd jo! Kevin Nolan i form er en mer enn godkjent midtbane i Premier League. Forhåpentligvis tilfører han også litt sårt ettertrengt matchvinneregenskaper fra midtbanen, for som noen tidligere sa her (Frode, tror jeg), så trenger vi å kunne stole på at andre enn kun Oba og Owen skal kunne avgjøre kampene for vårs.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

IamFreddie

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 102
    • Vis profil
Sv: Kevin Nolan
« Svar #13 på: 30. Jan. 2009, 16:40 »
Har ikke fått med mej at NuFc van inntressert i han en gang.

Et knall kjøp, håper han kommer seg opp til sitt beste, men det er typisk at han blir skadet i 1.kampen og blir lenge ute.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Kevin Nolan
« Svar #14 på: 30. Jan. 2009, 16:51 »