20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sydentur  (Lest 17563 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #30 på: 17. Mars 2011, 13:05 »
Ah, hadde lett dratt tilbake til Magga :D
Gi den sponsorturen til meg da pleb!!

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #31 på: 17. Mars 2011, 22:43 »
Haha, greien er at det blir mer jobb enn festing.. det skal liksom kombineres. Så da må du i så fall skrive masse artikler og ta bilder (ork!).

 Får se, men det frister faktisk en del.. snart er jeg for gammel for det greiene der :P

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #32 på: 17. Mars 2011, 23:05 »
Alanya i 2 uker her  ;)
Hvordan var Alanya? Jeg og et par kamerater har bestilt tur dit i to uker i sommer.

Noen som har noe spesielt å anbefale der bort?

Var ganske bra der. Perfekt temperatur, bra uteliv osv. Nattklubber som Robin Hood (svær bygning med inndelt i flere klubber, sinnsykt høylytt musikk), Havana(stor kapasitet, men litt for mange tyrkere), The Doors (mange skandinavere), James Dean (også mange skandinavere). Alt ligger ved havnen og kleopatrastranden. Det tar helt av her om kvelden og natten, et folkehav. Det er også mange bra restauranter i nærheten av havnen. Vi bodde i Atatürk Street på Grand Okan Hotel. Ganske bra hotell, litt små rom (maks 2 stk.), men ellers bra.

Hvorfor har dere bestilt så tidlig? Hvor bestilte dere? Ser ikke bort fra at man også drar til Alanya neste sommer...

Billigere å bestille så tidlig. To av de jeg reiser med bestilte i forrige uke og betalte ca 5700. Jeg og han andre bestilte på lørdag og betalte 6700 for to uker. Bestilte fra Ving. Vi skal bo på Sunpark Marina og Sunpark Beach.
Link: http://www.ving.no/book/bookMatrix.aspx?&categoryid=1&resortid=9311&hotelid=9519&moreinfo=true

Hørt mye bra om The Doors og Robin Hood. Var du på Auditorium? Synes det ser bra ut :)

hepp hepp skal selv 2 uker på  Sunpark Beach. i sommer :P
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

vampish

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 305
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #33 på: 07. April 2011, 09:43 »
Vi er en gjeng som skal på ferie i sommer, men vi har ikke helt bestemt oss for om vi skal på roadtrip (sverige, danmark.. Ikke noe fancy :P), eller om vi skal ta oss en uke i syden. Tips?  :)

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #34 på: 07. April 2011, 10:13 »
Trenger du tips for å bestemme mellom Danmark eller syden? Hehe

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #35 på: 07. April 2011, 11:28 »
Ville tatt danmark/Køben anyday framfor chartertur til syden ::)
Er man litt heldig med været, så får man nok sydenfølelse på Amager Strandpark 8)
sunt pueri pueri puerilia tractant

vampish

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 305
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #36 på: 07. April 2011, 13:06 »
Hehe.. Sydentur er vel det som virker mest aktuelt akkurat nå, da vi er god gjeng som skal på tur, og derfor vanskelig å få fri samtidig. (Og så tar en roadtrip gjerne litt lengre tid en en uke i syden.)

Men har forsåvidt kjempelyst på roadtrip da førerkortet mitt kommer tilbake til sin rettmessige plass, nemlig i lommeboka mi i juni  ::) :P
Og med tips så tenkte jeg på hvor vi burde dra til i Danmark/Sverige, og evt hvor i syden. Har vært i Hersonnissos og Aya Napa, kunne tenkt meg å sjekke ut andre plasser.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #37 på: 07. April 2011, 13:23 »
Blir sykt mange som skal til Magaluf i år... just saying. Om det står mellom Magaluf og København, så ville jeg helt klart valg det første. Men spørs hvor gamle dere er. :P

vampish

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 305
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #38 på: 07. April 2011, 13:54 »
Har hørt mye bra om Magaluf. Vi er mellom 17-22. Tror begge deler kan bli dritbra, men de jeg skal reise med ser ikke ut til å ville planlegge noe særlig, så regner med det blir en uke i varmere strøk.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #39 på: 07. April 2011, 16:16 »
Burde vært påbudt for festeglad ungdom å unne seg en til til Magaluf før man fyller 25! Bare pass på å ha noen dager fri når man kommer hjem =)

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #40 på: 07. April 2011, 16:48 »
Haha, jeg blir bare mer og mer sikker på at jeg ikke klarer å holde meg i sommer, så blir det sånn restplasstur med noen av gutta.

Det her kan få deg i stemning: Bilder fra Magaluf-partyferie.com  ;)

vampish

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 305
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #41 på: 07. April 2011, 22:47 »
Fikk lyst til å dra til Magaluf nå ihvertfall  :P
Hvor bruker dere å bestille da? Som sunnmøring er jeg jo interessert i å få mest mulig til minst mulig penger ;D Hotellanbefalinger?

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #42 på: 08. April 2011, 09:44 »
Solfaktor.no feks
De fleste ungdommer bestiller på Vista Sol hotellet

Godt mulig det blir en restplass på oss og pleb, men skal en tur til Mexico eller Thailand i okt og New York i sept, så må sette av litt spenn :P
Har ettpar uker fri i slutten av juli hvor jeg ikke har noen planer enda, så blir evt da!

vampish

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 305
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #43 på: 08. April 2011, 09:57 »
Jeg har vært innom litt forskjellige sider, og søkt litt.. Og enten så har folk hatt det kjempebra på Vista Sol, eller så hatet de det. Noen sier servicen var bra, mens andre sier de knapt ryddet og at det var generelt dårlig. Noen her som har vært der?

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #44 på: 08. April 2011, 10:24 »
Jeg var der, og det er jo ett av de finere hotellene som er litt utenfor partygryta. Servicen var vel helt ok, men nå vet jeg ikke hva du forventer i syden? Kan ikke si jeg brukte personellet til så mye annet enn å få nye nøkkelkort :P De er også litt nazi på høy musikk på natta (noe som er bra, tro meg).