20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spillere å se opp for  (Lest 2245 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Spillere å se opp for
« på: 05. Aug. 2015, 07:00 »
Hvilke spillere syns dere vi skal se opp for denne kommende sesongen?
Jeg vil si:
Cillesen(ser ut som De Gea er på vei til Real igjen,,,, og da er Cillesen førstemann på lista til Van Gaal)
Bellerin-Stones-Van Dijk(om han ender i PL)
Zouma-Bentaleb
Ibe-Roberto Firmino-De Bruyne(ender nok i City mest sansynlig)-Coutinho-Bolasie-Aarons
Akpom-Berahino


Bellerin tror jeg kan bli en verdensklasse høyreback allerede denne sesongen om han satses på... Knuste oss alene nesten, og vært enormt god når jeg har sett han, uavhengig av alder fantastisk god, og vil bare bli bedre...

Stones er nok kommende klassestopper, og er vel 5050 om han ender i Chelsea som en langsiktig erstatning for Chaill/Terry eller blir i  Everton, så spørs det hvor mye spilletid han eventuelt får i City, kan være et greit alternativ på høyrebacken deres ved skader og.. Van Dijk er linket med en haug PL klubber og vært solid i Celtic, ikke passert 25 om jeg tar feil, og hører hjemme i i fast plass en av utfordrerlagene til top 6...

Cillesen ble prioritert fremfor Krul i VM. Virket som en dårlig straffetaker, men generelt meget god keeper.

Zouma er bare tidsspørsmål før får fast plass som stopper eller deffensiv midtbane. Et fysisk monster, og ung. På sikt soleklar plass på stopperplass om de ikke vil skyve Fabregas opp og satse på Matic-Zouma...

Ibe gjør nok at Liverpool savner Sterling langt mindre.. Allerede vært en av deres beste spillere seneste tiden, til tross for at han er yngre enn Sterling, og blir nok en verdensklasseving... Tror han vil markere seg stort i PL allerede denne sesongen...Roberto Firmino er jeg meget spent på, og tror han kan overraske mange. Hazard hadde hypen da han kom, men her tror jeg Liverpool har gjort et kupp og fått en spiller som vil være en av de dominerende i PL i mange år...

Coutinho er kanskje ikke riktig navn for en slik liste, men jeg tror han kan ta flere steg, og bli en spiller i alle øverste verdensklasse. Vi har sett hans enorme potensiale når han til tider har strødd pasninger presise og med et blikk jeg ikke har sett maken til...

Bolasie har en sinnsyk teknikk, og med riktig innstilling og taktiske valg og litt mer stabilt spill, kan bli en helt sinnsyk spiller for en litt større klubb..

Aarons vet vi allerede om, og tror han kan være vår beste spiller om han holder seg skadefri. Har ikke sett han mange kampene, men det jeg har sett har vært såpass høyt nivå at jeg spår en ny Sterling om skadene ikke fortsetter...

Akpom har vært strålende i pre-season for Arsenal og scoret en del mål... Vært på utlån mange steder og kan fort komme ut av intet i år, og være en overaskelse. Berahino viste til tider ifjor da han var i form og scoret hver kamp hvilket enormt talent han er. Allerede en enorm hurtighet fysikk teknikk, må bare være mer stabil når det kommer til scoringer, men vi har sett potensiale der han har vært i form og hatt rekke med kamper med scoringer, og dette kommer nok med alderen. Ender nok i Tottenham..

Noen dere er uenige i? Savner?