20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle Laurdag 24.09.16 (18.30 der du ser fotball)  (Lest 9491 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Spørsmålet her må jo være om Shelvey også barberer innsiden av hodet. Der er han heldig...

Jaa! Heia selvmål!
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Ø.L

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 310
    • Vis profil
Pent av Shelvey. Burde nok vært utvist IMO.

Kan fort få rødt på den ja - hodeløst å gå inn på den måten.

Deilig og litt flaks skal man ha, men vi fortjener ledelsen.
Nesten Dummett!
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Diame er jo Bambi på isen. Få han vekk.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Jesus! De der skal sitte...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Håpløse avslutninger.

Diame er særs lite imponerende nå. Skjønner ikke helt hva han bidrar med som gjør at han nærmest er fast på laget.
Nei.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Irriterende dårlig uttelling på alle sjansene våre
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
0-1 pause, burde vore meir, strengt tatt burde vi ha avgjort denne kampen allerede. Nå har Villa 1 omgang på komme seg tilbake. Vi må ikkje bli redde for å fortsette å trykke på, gå for 0-2 i staden for å "safe" inn 0-1
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Ut med shelvey og diame

inn med perez og mitro

4-3-3

ric--------hayden------guffen
-------------------------------
gayle----mitro------perez

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
0-1 pause, burde vore meir, strengt tatt burde vi ha avgjort denne kampen allerede. Nå har Villa 1 omgang på komme seg tilbake. Vi må ikkje bli redde for å fortsette å trykke på, gå for 0-2 i staden for å "safe" inn 0-1

vi har jo hatt full kontroll, og presset hele omgangen. bare lattelig dårlig uttelling

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Ikke på basis av målet - men - Yedlin er pokkern meg klasse! Full kontroll fremover og bakover.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Dette var en supersolid 1.omgang. Vi dominerer på borte mot Villa, det er noe å ta med seg.

Lite å utsette på dette, eneste unntaket må være slurv i siste tredjedel av spillet. Yedlin kan fort bli en favoritt hos meg og Shelvey dominerer midtbanen. Sett bort fra hans lille hjerneblødning så leverer den glattbarberte på et skyhøyt nivå.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Det er så klassisk Shelvey - balltap og påfølgende hjerneblødning.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Det er så klassisk Shelvey - balltap og påfølgende hjerneblødning.

Derfor jeg vil ha han av i pausa. Helst slippe spille med 10 mann i 30 min

Ø.L

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 310
    • Vis profil

Derfor jeg vil ha han av i pausa. Helst slippe spille med 10 mann i 30 min

Enig, vært bra men stoler ikke på at han klarer å holde seg unna 1stk hodeløs takling til.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Sholadinho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 443
    • Vis profil
Flere som sliter med at streamen lagger?