20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aleksandar Mitrović  (Lest 64973 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #15 på: 11. Aug. 2015, 23:40 »
Merkelig at f.eks. Petr Cech er under han på listen.. Keeperspillet på begge målene Cech slapp inn var questionable.

Edit: Ser nå at Cech var nr. 1 mens Mitrovic var nr. 3. :) My bad.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #16 på: 12. Aug. 2015, 14:13 »
Synes han spilte litt for lite for å bli vurdert egentlig.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #17 på: 13. Aug. 2015, 06:37 »
Første han gjør er å pådra seg noe som ser ut som et gult kort han bevisst prøver få fortest mulig, uten å prøve ta ball for å markere seg...

En annen situasjon prøver han gå gjennom 4 spillere når han har langt bedre pasningsalternativer...

En annen stygg albue etter det gule kortet...

Vanskelig å si noe sikkert, men burde kanskje vært med ned og markert ut long på 2-2 målet. Kan ikke se at Janmaat er vår nest beste hodespille med Mbemba og Mitrovic på banen.......

Så dette innhoppet kunne blitt en katastrofe om han hadde fått kort for albuen. Han kostet oss kanskje 2 poeng. Han pådrar et så latterlig gult kort for å tøffe seg virke det som. Roter vekk ballen nå vi trenger et mål ved å prøve gå gjennom 4 spillere når han attpåtil ha pasningsspillere... Meget skuffende debut, men ha tro på han allikevel..

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #18 på: 15. Aug. 2015, 17:50 »
Igjen takler han en spiller stygt, etter å ha blitt byttet inn. Skjønner at han er giret på å vise seg frem i favorittklubben. Men han må roe seg litt ned virker det som.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #19 på: 16. Aug. 2015, 00:24 »
Han her må starta mot Scums. På tide få la han bruka all energien sin. Skjønnar ingenting viss Cisse startar åleina på topp mot Scums.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #20 på: 16. Aug. 2015, 09:40 »
Han her må starta mot Scums. På tide få la han bruka all energien sin. Skjønnar ingenting viss Cisse startar åleina på topp mot Scums.

Hjertens enig. Jeg ville vært fristet å starte med både Cisse og Mitrovic på topp. Cisse får da ligge på offsidegrensa, mens mitrovic kan flikke Cisse gjennom. Dessverre tror jeg ikke det er så pass guts i MC.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #21 på: 16. Aug. 2015, 14:51 »
Vi skal IKKE spille 4-4-2 borte mot Manchester United! Sjeleglad for at McClaren har gått for 4-2-3-1, og det håper jeg vi holder oss til lenge! Slik som den defensive forfatningen er hos oss nå, er vi avhengig av 3 sentrale midtbanespillere! Spesielt mot en så ballsterk sentral midtbane som ManUtd innehar!

Men Mitrovic vs. Cisse; enig i at serberen bør få starte snart. Og borte mot ManUtd kan være en slik kamp. Godt oppspillspunkt, og tydeligvis ivrig.. :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #22 på: 16. Aug. 2015, 15:45 »
Mitro bør starte neste kamp. Så lenge Cisse ikkje klarer å involvere seg positivt i det oppbyggende spillet vårt så sliter vi med å holde ballen i eget lag, særleg mot antatt bedre motstand. Dette fører igjen til at vi blir trykt tilbake på egen banehalvdel. greitt nok at Cisse er god i boks og alt det der, men det er ikkje mykje til hjelp når han ikkje får dei innlegge han trenger. Alt for mange angrep/oppspill vart ødelagt mot Swansea fordi Cisse ikkje klarte å komme med gode avleveringer når han fekk ballen. Endte som regel opp med at han tok med seg ballen lenger ned i bana på vår egen banehalvdel, slik at angrepa våre mista moment.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #23 på: 17. Aug. 2015, 07:21 »
Han er nok meget giret på å vise fansen at han er god nok. Har nok litt for høy puls når han blir byttet inn, håper det vil dabbe av utover sesongen. For jeg tror fortsatt at Mitrovic blir en kjempe signering når vi får han i gang i PL.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #24 på: 29. Aug. 2015, 17:17 »
Mener jeg leste at Mitro hadde fått beskjed om å rette opp i disiplinærproblemen sine? Viste ikke akkurat det i dag! Han virker alt for hissig på grøten
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #25 på: 29. Aug. 2015, 23:54 »
Han er hissig på grøten i den forstand at han går 100 prosent inn i alle dueller, og kan være litt uvøren. Det var det som felte han i dag. Selv om jeg ikke synes det var Mitros feil.

Mitrovic har alt som skal til for å bli en knallspiss i PL, hvis han bare får lov til å være den han er. Hvis dommerne skal beskytte sånne idioter som Coquelin hele tida, blir det derimot veldig vanskelig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #26 på: 30. Aug. 2015, 10:19 »
Mener jeg leste at Mitro hadde fått beskjed om å rette opp i disiplinærproblemen sine? Viste ikke akkurat det i dag! Han virker alt for hissig på grøten

McLaren har vel gitt uttrykk for at det er noe han (Mitrovic) eller de (klubben) må jobbe med ja, og det ble veldig synlig igjen veldig tidlig i kampen igår, men selv om det jobbes med denne saken så er det nok ikke bare som å slå av/på en bryter og VIPS så ordner det seg over natta.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #27 på: 30. Aug. 2015, 16:25 »
Håpløst dømt. Han vinner den første duellen og er litt for sent ute i den andre, men det er langt unna å være rødt kort. Ikke farlig spill, ikke noe gjort med overlegg. Litt sent ute i kamp om ballen. Toppen gult kort.
Men nå hadde Marriner en katastrofe av en kamp. Sjeldent jeg har sett verre dømming enn dette på St James Park.

Skal bli spennende å se om Marriner legger seg på dette nivået når Arsenal, ManU, Chelsea og ManCity spillerne gjør likedan. Da bør det bli mange røde kort denne sesongen.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #28 på: 31. Aug. 2015, 06:24 »
Håpløst dømt. Han vinner den første duellen og er litt for sent ute i den andre, men det er langt unna å være rødt kort. Ikke farlig spill, ikke noe gjort med overlegg. Litt sent ute i kamp om ballen. Toppen gult kort.
Men nå hadde Marriner en katastrofe av en kamp. Sjeldent jeg har sett verre dømming enn dette på St James Park.

Skal bli spennende å se om Marriner legger seg på dette nivået når Arsenal, ManU, Chelsea og ManCity spillerne gjør likedan. Da bør det bli mange røde kort denne sesongen.

Nettopp. Han øydela kampen for oss med ein gong. Skal lika å sjå han i komande kampar mellom dei laga du nemne. Det verte tidleg raudt kort i desse viss han skal legga seg på same nivå. 
« Siste redigering: 31. Aug. 2015, 06:26 av lgrinde »

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #29 på: 04. Sep. 2015, 22:36 »
Gult kort ite 54min i kvelds landskamp mot Armenia.. 0 mål
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.