20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Kieron Dyer selges?

JA ... for faen
14 (26.9%)
NEI ... for Guds skyld (sikkert frisk snart nå)
38 (73.1%)

Stemmer totalt: 49

Avstemning er avsluttet: 25. Mai 2006, 19:34

Skrevet av Emne: Kieron Dyer  (Lest 58266 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #15 på: 26. Mai 2006, 10:23 »
Jeg syntes Dyer bør selges uavhengig av denne episoden. Grunnene er ;

- Høy lønn
- Lite spilletid
- Setter ofte klubben i et dårlig lys

Hadde han vært skadefri så ville jeg ha hatt ham da han er en knall god spiller! Men når han spiller 3 kamper hver sesong er det ingen vits å gi han 1 million i uka.

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #16 på: 26. Mai 2006, 10:47 »
;) det var dyer som skulle hatt sånn avtale som det var snakk om woodgate skulle få(lønn etter hvor mange kamper du spiller)

men jeg vil ikke selge han! får håpe det løser seg, fordi han er utrolig viktig med den farta han har!
lt;3 Newcastle <3

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #17 på: 26. Mai 2006, 11:27 »
Det er en helvetes stor skam at Kieron Dyer fremdeles er i Newcastle, mens Craig Bellamy ble sendt til Blackburn.

Nok en gang skaffer Kieron Dyer Newcastle negativ presseomtale. Idioten burde vært sendt på dør for veldig lenge siden, og det sier jeg ikke på bakgrunn av denne ene episoden, men på bakgrunn av helhetsbilde Kieron Dyer har gitt meg de siste 7 årene.

Craig Bellamy fremstår som svigermors drøm i sammenlikning.

Jaja, "after all" får vi vel trøste oss med at Dyer er i klubben. I følge Graeme Souness er han jo en bedre spiss enn Bellamy, så Dyer kan nok fort komme til å score en 20 mål neste sesong. Alan who??

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #18 på: 26. Mai 2006, 15:12 »
Souness er en vits og det bekreftet han virkelig med den uttalelsen der. Bellers er nok mye viktigere for Blackburn enn det dyer noen gang kommer til å bli for nufc!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #19 på: 26. Mai 2006, 15:24 »
He vert stille ront Dyer. Var på tide han fant på eit nytt sprell no.
Dette kan uansett ikkej samanliknas med tidligere episoder.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #20 på: 26. Mai 2006, 16:34 »
Bedre å vise kjønnet til kvinner enn å slå kvinner. Vannvittig mye bedre...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

folesvert

  • Gjest
Kieron Dyer
« Svar #21 på: 26. Mai 2006, 16:57 »
... den mannen burde gått i løpestreng mellom en egometersykkel, en tredemølle og et svømmebasseng til han var klar til å vise seg fram igjen på St.James park

... og da mener jeg ikke 'vise fram' pikken.

folesvert

  • Gjest
Kieron Dyer
« Svar #22 på: 26. Mai 2006, 16:58 »
... han var god en gang - ja jøss. Men nå mener jeg vi må bli kvitt han mens han enda kan gi oss noen kroner i kassa. Sikkert positivt for hans utvikling også det.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #23 på: 26. Mai 2006, 17:00 »
Kjeksmannen Dyer skulle vi ha solgt til ManU da de ville gi £ 25 mill.pund for han!

Om ikke Dyer klarer 25 kamper fra start denne sesongen mener jeg vi bør selge han. Er jo en av de som tjener mest penger i klubben og da SKAL en være på banen.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #24 på: 27. Mai 2006, 09:19 »
Imponerende oppførsel av Dyer igjen må jeg si, VIST det er sant dette med den blottingen, men vi kjenner vel alle media og vet hvordan de kan være. Om noen her inne på forumet (uten at jeg skal nevne navn nå) har gjort noe sånn i russetida, eller evt. på fylla, blir det en ganske annen sak ettersom de ikke er et kjent ansikt som assosieres med Newcastle United FC (sorry hvis jeg tråkket noen på tærne nå ;) ). Dyer må huske på at han er en kjent person, gjennom sin kjendisstatus, og en del av den pakken er å oppføre seg deretter. Det gjorde han ikke i dette tilfellet, vist dette med blottingen viser seg å stemme.

Forøverig ser jeg ikke på dette ene og alene som god nok grunn til å selge ham. Men jeg har lenge vært i tvil om Dyer med hensyn til lite spilletid, høye lønninger, og delvis hans evne til å opptre uprofesjonelt. For min del var dette nok et minus ved godeste Kieron, men ikke avgjørende selv om jeg fortsatt er i tvil om det lønner seg å beholde ham.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #25 på: 27. Mai 2006, 10:55 »
Selv har jeg aldri løpt naken rundt i fylla, men det er en kjent sak at folk gjør det ofte. Og jeg synes ikke det er så ille. Er jo bare ingen som blir støtt av noe sånt. Saken er jo blåst opp til de grader.

folesvert

  • Gjest
Kieron Dyer
« Svar #26 på: 27. Mai 2006, 11:17 »
... reaksjoner på Dyers dumhet også i England http://www.newcastle.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=19791

... som de sier; han gir oss mer trøbbel enn han faktisk er verdt som spiller.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #27 på: 27. Mai 2006, 11:28 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Selv har jeg aldri løpt naken rundt i fylla, men det er en kjent sak at folk gjør det ofte. Og jeg synes ikke det er så ille. Er jo bare ingen som blir støtt av noe sånt. Saken er jo blåst opp til de grader.

MERK: jeg mente ikke å sende ut noen felles beskyldninger her, det var kun ment som en humorristisk kommentar til de som selv har kommet med innrømmelser på denne tråden ;)

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #28 på: 27. Mai 2006, 12:05 »
Tok det ikke personlig jeg... Poenget mitt var at selv om jeg selv ikke hadde gjort det, så ser jeg ikke noe stort problem med at andre gjør det... Det finnes langt dummere ting du kan gjøre i fylla...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #29 på: 27. Mai 2006, 13:32 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Tok det ikke personlig jeg... Poenget mitt var at selv om jeg selv ikke hadde gjort det, så ser jeg ikke noe stort problem med at andre gjør det... Det finnes langt dummere ting du kan gjøre i fylla...


Det er såklart uheldig om det forekommer, men når noen vurderer dette som like ille som å to ganger ha klart å slått ned kvinner på bar, må jeg le, for i mine øyne kan ikke det sammenlignes.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida