20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Dametråden  (Lest 445790 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

  • Gjest
Sv: Dametråden
« Svar #600 på: 31. Okt. 2011, 01:00 »
hva er navnet paa dama med rumpa cheick?

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #601 på: 31. Okt. 2011, 01:05 »
hva er navnet paa dama med rumpa cheick?

Allison Stokke er ikke hu med rompa. Selvom hu har en fantastisk rompe :p

Nei, jeg vet ikke! Bare snublet over bildet :)
Same old Shearer, always scoring!

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2643
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #602 på: 31. Okt. 2011, 01:32 »
Hehe, standard, men dem har vurderingsevne til og spise feks en god sjokolade som nesten gir orgasme i munnen,  her tar du også og sier ALLE. er du sikker på det?  gang på gang hører jeg at unge jenter angrer ikke så ofte som du skal ha det til, det er jo bare sex.

"My Mind, My Cock, My Cunt, My Choice - Mind yer Own !"

 LOL-ita.   god natt ;)

Jeg leser innlegga dine igjen og igjen, men blir ikke klokere. :blink: Kan du også væresåsnill å lære deg grammatikk, særlig når man skal bruke å istedet for og ;) Klarer ikke helt å bestemme meg for om du er voksen eller om du er en tenåring som bare er ute etter å skape reaksjoner, og grammatikken får meg vel til å helle mer mot det sistnevnte... dessverre...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #603 på: 31. Okt. 2011, 01:40 »
Mener du Hope Solo Anders? Aldri vært noe fan av hun, men veit mange digger hu :)

Nei, ekke hu. Samme kan det være, finner a ikke selv heller :p Tror hu spilte mot Norge i OL 2000, men er ikke helt sikker på det. Men Solo er ikke så aller værst hu heller. :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #604 på: 31. Okt. 2011, 01:42 »
Andymag, norsk er ikke mitt morsmål dessverre.

Så nå er jeg en troll fordi jeg kanskje ikke er verdens flinkeste i og skrive osv, når norsk ikke er mitt morsmål engang.
« Siste redigering: 31. Okt. 2011, 01:46 av NeN »
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #605 på: 31. Okt. 2011, 01:46 »
Mener du Hope Solo Anders? Aldri vært noe fan av hun, men veit mange digger hu :)

Nei, ekke hu. Samme kan det være, finner a ikke selv heller :p Tror hu spilte mot Norge i OL 2000, men er ikke helt sikker på det. Men Solo er ikke så aller værst hu heller. :)

Mia Hamm?
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2643
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #606 på: 31. Okt. 2011, 02:04 »
Andymag, norsk er ikke mitt morsmål dessverre.

Så nå er jeg en troll fordi jeg kanskje ikke er verdens flinkeste i og skrive osv, når norsk ikke er mitt morsmål engang.

Da er du selvfølgelig unnskyldt, beklager ;) Legger meg flat  :'(

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #607 på: 31. Okt. 2011, 02:33 »
Kultur ja, som sagt har jeg ikke samme kultur som dere.

Vi lever i 2011, ikke 1900.

Hun føler vel seg brukt etter at hun er blitt litt eldre, og får høre at hu var nok ikke klar og det der, selvfølgelig vil hun det, når dem trøkke det godt nok inni skallen.

Og forstå hva man hjør er individuelt, du sier igjen  ALLE, det går ikke.

HOW CAN I ABUSE GIRLS IF THEY ARE MORE EXPERIENCED THAN ME ?

Jeg har aldri pushet noen, tvert imot faktisk.

Ikke lek psykolog, nei det gjør du kanskje ikke, for h*n hadde forstått at man ikke kan si alle.
« Siste redigering: 31. Okt. 2011, 02:36 av NeN »
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #608 på: 31. Okt. 2011, 02:53 »
Hersketeknik, javel,  dine advarsler kan du putte en viss plass :)   som sagt før, hun er nå 19, frisk som en fisk, ikke syk i hodet heller,  men sånne som du nekter vel for det selvom hun selv hadde sagt det til deg? og her kommer du og sier:

Antakelig fordi du er mer opptatt av å tilfredsstille egne fysiologiske behov enn å gjøre hva som er rett.

Så det du mener er at det er du som vet hvordan det fungerer, og med alle enda? du er ikke sann.

hva slags kultur man tilhører? hva? er det noe man bestemmer?
« Siste redigering: 31. Okt. 2011, 02:56 av NeN »
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Dametråden
« Svar #609 på: 31. Okt. 2011, 03:19 »
hva slags kultur man tilhører? hva? er det noe man bestemmer?

Ja. Med mindre man utsettes for tvang, naturligvis.

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #610 på: 31. Okt. 2011, 03:23 »
Så siden norge har seksuell lavalder på 16 år så er det vi som har den rette?  trur ikke det.

At dem fleste angrer på det har ikke noe og si, for der er det folk som du som kommer og snakker tull til dem, selvfølgelig angrer de fleste da, skjønner du virkelig ikke det?

Hadde sex med på 14 når jeg var 19,  hun som utnytta meg,  må si jeg har begynt og føle psykisk ubehag og skamfølelse, eller vent har jeg det? eller var det bare mamma som sa at jeg burde det?

Du sier til og med imot hu sjøl du? vel, du trodde feil der gitt, hun hadde jo sex med meg fordi hu ville ha pikk, tror du er så vanskelig og skjønne det?

Av alle her så er du faktisk den mest håpløse, Ja enig, la "barn" være "barn" da hadde du sett noe som hadde sjokkert deg ganske ekstremt.

La oss stoppe  her, det der du kommer med er så sprøyt som det går ann og bli, ikke smitt den der tankegangen engang videre, trenger ikke flere sånne som du som tror dem kan komme og rett og slett si hva du skal føle og ikke føle.


Edit, direkte provoserende.
« Siste redigering: 31. Okt. 2011, 03:32 av NeN »
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Dametråden
« Svar #611 på: 31. Okt. 2011, 03:33 »
En fjortenåring utnyttet deg når du var 19? For noe bullshit. Og nei, angerfølelsen er der ikke fordi jeg "snakker tull" til dem. Jenter har utviklet skyld- og skamfølelser relatert til sex på grunn av evolusjonær psykologi. Hvorfor tror du gutter i alle kulturer løper rundt og prøver seg på alt, mens jenter må vurdere nøyere hvem de har sex med og er mer skeptisk til å ha sex med fremmede? Det er forresten du som insisterer på at du vil ha sex med et barn, og at alle advarsler om hvordan det kan påvirke hennes psyke negativt er noe man bare kan stikke opp i ræva. Du får virkelig ha meg unnskyldt hvis jeg ikke kjøper påstanden din om at du ikke handler ut av ren egeninteresse.

Jeez, vi lever i en gal verden. God natt.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #612 på: 31. Okt. 2011, 03:37 »
lol
Same old Shearer, always scoring!

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #613 på: 31. Okt. 2011, 03:38 »
Same old Shearer, always scoring!

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #614 på: 31. Okt. 2011, 03:43 »
Nei ingen av oss ble utnytta, du klarte ikke og fatte at det var en joke?

Fordi sånne som du, ikke du.

Snakker av erfaring jeg, både av det jeg har hørt, og vært med på selv, ja har snakka med en del jenter som er eldre nå, om den gang når de va yngre.

Ja gal verden vi lever i når sånne som du tror at alle er lik og alt er likt, + at du rett og slett sier hva dem skal føle og ikke føle.

Hvis det du sier stemmer, så hadde alle vært gal her i bygda.

Dine disipler følger med, regner med at du er forumets "psykolog".

Bare glem og svare her, nå lar vi være, kan ta det over PM.
« Siste redigering: 01. Nov. 2011, 10:42 av NeN »
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)