20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Dametråden  (Lest 445743 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #585 på: 31. Okt. 2011, 00:36 »
Jeg vil tro det eneste unormale NeN tenner på er å få folk på internett til å hisse seg opp. Det var vel ganske klart fra begynnelsen av, og nå er det vel ingen tvil lengre?

Noreng

  • Gjest
Sv: Dametråden
« Svar #586 på: 31. Okt. 2011, 00:38 »
Noreng, tja, kan jo diskuteres om hun er det.

Hadde det vært godkjent om jeg sa hun var 12?

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #587 på: 31. Okt. 2011, 00:41 »
Noreng, tja, kan jo diskuteres om hun er det.

Hadde det vært godkjent om jeg sa hun var 12?

www.trommelyd.no
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #588 på: 31. Okt. 2011, 00:41 »
En siste melding for min del angående dette surret.

Jenter i 13-14-15-16 års alderen har ikke fullutviklet vurderingsevnen sin. Viser seg gang på gang på gang at jenter i den alderen gjør ting de senere angrer på. Jomfrudommen f.eks er en skjør ting for mange jenter og da blir det feil at de skal angre hele livet sitt på at den blei tatt av en retard med volvo 240 i midten av 20åra som bare var kåt en kveld. (Før du sier noe, nei den var ikke siktet mot deg, bare generelt).
 
VURDERINGSEVNE eller mangel på vurderingsevne er nøkkelen her. Derfor(og såklart andre grunner) burde ikke "voksne" menn date jenter i den alderen IMO.


Over til det vi er her for : Kvalitet Noreng:) Rett og slett kvalitet

Hehe, standard, men dem har vurderingsevne til og spise feks en god sjokolade som nesten gir orgasme i munnen,  her tar du også og sier ALLE. er du sikker på det?  gang på gang hører jeg at unge jenter angrer ikke så ofte som du skal ha det til, det er jo bare sex.

"My Mind, My Cock, My Cunt, My Choice - Mind yer Own !"

 LOL-ita.   god natt ;)
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #589 på: 31. Okt. 2011, 00:42 »
Lurer på om vi rett og slett bare skal droppe å forpeste denne tråden med slikt "tull" som har vært skrevet på de siste sidene.
Les Berntsens innlegg bittelitt opp på siden her, og så hører vi på Daniel (poster bilder av DAMER).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #590 på: 31. Okt. 2011, 00:42 »
Noreng, tja, kan jo diskuteres om hun er det.

Hadde det vært godkjent om jeg sa hun var 12?

Absolutt ikke.
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #591 på: 31. Okt. 2011, 00:44 »
Lurer på om vi rett og slett bare skal droppe å forpeste denne tråden med slikt "tull" som har vært skrevet på de siste sidene.
Les Berntsens innlegg bittelitt opp på siden her, og så hører vi på Daniel (poster bilder av DAMER).

*kremt* Var vel jeg som var først ute med det??  ::p

Men ja, sant det. Foreslår at alle poster som ikke har noe å gjøre itt, blir slettet.
Same old Shearer, always scoring!

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #592 på: 31. Okt. 2011, 00:47 »
Same old Shearer, always scoring!

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #593 på: 31. Okt. 2011, 00:48 »
Same old Shearer, always scoring!

Noreng

  • Gjest
Sv: Dametråden
« Svar #594 på: 31. Okt. 2011, 00:48 »
Lurer på om vi rett og slett bare skal droppe å forpeste denne tråden med slikt "tull" som har vært skrevet på de siste sidene.
Les Berntsens innlegg bittelitt opp på siden her, og så hører vi på Daniel (poster bilder av DAMER).

Enig. Kunne bare ikke dy meg :P Enuff feedin' of the troll.

Keep it coming

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Dametråden
« Svar #595 på: 31. Okt. 2011, 00:50 »
Jeg tror NeN mener at en aktivitet ikke nødvendigvis er umoralsk fordi det er fattet lover mot den, eller fordi det finnes normer mot den, noe som jo er riktig. Derfor bør dere kanskje heller skyve loven og normene til side og forklare ham hvorfor det er galt rent fornuftsmessig. Hovedargumentet er vel at jentene verken er klare for det fysisk eller mentalt, og at det kan virke traumatiserende på dem. Da er det mildt sagt egoistisk å presse dem i en seksuell situasjon fordi man selv tenner på slikt.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #596 på: 31. Okt. 2011, 00:52 »
Flisespikkeri Cheicken!!! ;)
Har egentlig sansen for damer som driver med sport, helst fotball. Var ei ganske bra dame fra USA som spilte fotball før. :p bra både utseendemessig og fotballmessig :p

Men er jo greit med damer som veit hvordan bruker ei kølle også ::p (var den drøy ;) )
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Noreng

  • Gjest
Sv: Dametråden
« Svar #597 på: 31. Okt. 2011, 00:56 »
Mener du Hope Solo Anders? Aldri vært noe fan av hun, men veit mange digger hu :)








BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #598 på: 31. Okt. 2011, 00:56 »




Same old Shearer, always scoring!

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #599 på: 31. Okt. 2011, 01:00 »
Jeg tror NeN mener at en aktivitet ikke nødvendigvis er umoralsk fordi det er fattet lover mot den, eller fordi det finnes normer mot den, noe som jo er riktig. Derfor bør dere kanskje heller skyve loven og normene til side og forklare ham hvorfor det er galt rent fornuftsmessig. Hovedargumentet er vel at jentene verken er klare for det fysisk eller mentalt, og at det kan virke traumatiserende på dem. Da er det mildt sagt egoistisk å presse dem i en seksuell situasjon fordi man selv tenner på slikt.

Neineinei, fysisk klare? jeg vet nå ikke men kjæresten min lever enda idag, og er ikke syk i hodet heller

Kan virke, KAN, i ettertid når sykinger snakker om hvordan du ble "brukt" av han litt eldre fyren, "åhhå ble jeg det" tenker dem inni seg selv mens dem ettehvert gir seg når dem får høre det ofte nok, man har ett ord for det, men det gjelder vel ikke når det er den "riktige" veien?

Og trust me, er ikke akkurat sånn at man må presse, men heller og selv beskytte seg selv.

HOW CAN I ABUSE GIRLS IF THEY ARE MORE EXPERIENCED THAN ME ?
« Siste redigering: 31. Okt. 2011, 01:50 av NeN »
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)