20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045  (Lest 31287 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #210 på: 03. Feb. 2016, 23:46 »
Og JA toon, jeg håper over alt i verden at du har rett i nedrykkslagene du spår ned, men tar jeg arv de cola-bunn-sorte/hvite brillene jeg har på meg, synes jeg egentlig bare Villa suger mer ræv enn oss, og det at vi bare klarte 1-1 hjemme mot de i jula.. Jaa....

Skulle ønske jeg hadde samme trua
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #211 på: 03. Feb. 2016, 23:50 »
I tillegg når du vet at Everton tapte sist hjemme mot en direkte nedrykskandidat, så er dette resultatet ganske så jævlig krise. Og som nevnt tildigere, Schau er kanskje ikke en den råeste, men han nevnte tross alt at everton suger ræv hjemme, de suger generelt og i tillegg  første 11ern sugde ræ. Se tilbake kampen så synes jeg vi slipper "billig unna" med 3-0. Om det ikke er en alarmklokke på str med Big Ben, d veit jeg nesten ikke når jeg skal begynne å varsle
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #212 på: 03. Feb. 2016, 23:53 »
McClaren må gå, finnes ikke noen annen løsning.
Vekk.
Bort med han.
Ellers er det intet håp.
Dette.

Det er vel seriøst ingen her inne som går rundt og tror at spillerne våre ikke VIL vinne? Er fulle menn på pubs eneste analyseverktøy å skylde på innsats. Problemet er at vi mangler en kampplan. Spesielt i press/uten ball. Og det er som regel der angrepet begynner.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #213 på: 03. Feb. 2016, 23:54 »
Er Joe Kinnear ledig på markedet?

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #214 på: 04. Feb. 2016, 00:07 »
Kan en som for første gang valgte date med en nydelig jente over å se Castle få en oppsummering av kampen? 😐

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #215 på: 04. Feb. 2016, 00:09 »
Kan en som for første gang valgte date med en nydelig jente over å se Castle få en oppsummering av kampen? 😐

Du var heldig.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #216 på: 04. Feb. 2016, 00:15 »
Nei, men du kan få denne



Føler første oppsummering er ganske treffende
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

bonnafs

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 27
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #217 på: 04. Feb. 2016, 00:35 »
Nå er det, naturlig nok, mye svartmaling av situasjonen her. Sett i retrospekt, så tør jeg påstå at vi etter dagens kamp ikke sitter igjen med noe vi ikke allerede visste. Forsvaret er hårreisende. Wijnaldum evner ikke å prestere (bra) på bortebane. Sissoko har av-kamper titt og ofte. Aarons er overhodet ingen back. Shelvey holder et nivå som jevnt over er ekstremt gjennomsnittlig (dog med unntak, som Sissoko).

Så og si, så er diskusjonstemaene gjennomgående de samme etter hver kamp. Som noen påpeker så er det ikke rimelig å anta at spillerne ikke vil vinne (med mindre det er mytteri i emning i gangene på St.James). Mennesket ønsker i grunn å gjøre det godt, og være med og bidra til et felles mål. Jeg tror at en del av problemet ligger i manglende selvtillit. Det sagt, så er det forståelig at enkelte mener det ser ut som spillerne ikke gidder. Det ser jo faktisk sånn ut. Men jeg tror psyken har større betydning enn mye annet her.

Så var det McClaren da. Hva skal man si? Som noen andre påpekte, fremstår det som om begrepet kampplan er ikke-eksisterende i denne klubben. Men det er klart at han har en kampplan - mannen er jo ikke dum. Imidlertid så virker jo denne kampplanen å være helt på jordet. Som Schau påpeker i studio så møter de et skadeskutt Everton-lag helt ute av form. En ting er at det sto 1-0 frem til sluttminuttene. En annen ting er at Newcastle har én sjanse (etter det jeg har sett), og skulle ha ligget under med 3-4 mål om ikke Elliot hadde regjert mellom stengene. Det er, hands down, ikke godt nok. Å forsøke og forsvare en slik prestasjon gir for meg ingen mening. Ja, det måtte gjøres to ufrivillige bytter, men unnskyldningene må da være brukt opp nå.

Med tanke på fremtiden så ser, i hvert fall jeg, lite med lys i enden av tunnelen. Visst er det mulig at vi holder oss - helt klart. Men da er det fordi de andre klubbene er mer ræva enn oss. Og tro at PL 16/17 blir annerledes vil være naivt. Om det ikke blir nedrykksstrid, så blir det i hvert fall ikke topp 10. Misforstå meg rett, lite ville gledet meg mer, men jeg har vanskelig for å se for meg et annet scenario. Klubben virker ikke å dra i samme retning. Klubben topper skadelisten i PL hver sesong. Logikken bak kjøpene av Shelvey, og særlig Townsend, har jeg vanskelig for å se. Risiko-kjøp, som jeg tør påstå klubben ikke har lyktes særlig godt med de siste årene (motbevis meg gjerne). Argumentet med at klubben ikke er mer attraktiv enn de to spillerne kjøper jeg, men en fightertype som Kevin Nolan eller en sulten Championship-spiller (Dele Alli) ville vel vært mer hensiktsmessig tabellsituasjonen tatt i betraktning? Det nytter ikke å kjøpe inn middelmådigheter og prospekt som skal selges videre med profitt ila. 2 år når store deler av laget allerede er godt på vei utgått på dato, og skulle vært erstattet med spillere som jevnt over holder et høyere gjennomsnittsnivå.

Mulig en tur ned til Championship er det vi behøver, så får vi heller krysse fingrene for at Ashley denne gangen faktisk velger å selge. Innlegget ble i lengste laget, men når en først er i gang så er det visstnok mye som skal ut..
« Siste redigering: 04. Feb. 2016, 00:39 av bonnafs »
There is only one No.9.. Alan Shearer

Newcastle - Manchester United: 5-0

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #218 på: 04. Feb. 2016, 00:51 »
En ny superswag? :P

Anyways... Hvis vi kvitter oss med Mcclaren, vil ikke problemet forsvinne. Det vil bare komme nye problemer i form av en ny manager. Jeg frykter da at Pulis, Moyes eller en eller annen håpløs manager. Dermed vil problemet bare fortsette i en ny manager
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #219 på: 04. Feb. 2016, 06:14 »
For øvrig klasse av Dummett:



Klasse av deg og. Han sklei. Get over it. Burde visa ein video med klasse av Mitro, kvar kamp misbrukar han ein sjanse som bør vera mål. Kunne gitt 1 poeng. Og Janmaat... Sissoko...kva dreiv dei med i går.
« Siste redigering: 04. Feb. 2016, 08:07 av lgrinde »

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #220 på: 04. Feb. 2016, 06:31 »
Man blir bare så inni helvetes forbanna over opplegget. Jeg tror en tur i CCC er motsatt av hva vi behøver denne gangen. Forrige gang ble det en litt ny giv. Men nå? Helvete heller. Man er på bristepunktet av hva man kan tåle av vannskødsel.
Kanskje Leeds og Pompey og trodde det var en liten tur ned de trang.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #221 på: 04. Feb. 2016, 07:22 »
Man blir bare så inni helvetes forbanna over opplegget. Jeg tror en tur i CCC er motsatt av hva vi behøver denne gangen. Forrige gang ble det en litt ny giv. Men nå? Helvete heller. Man er på bristepunktet av hva man kan tåle av vannskødsel.
Kanskje Leeds og Pompey og trodde det var en liten tur ned de trang.

Ja, går me ned no so kjem me ikkje direkte opp att, trur eg.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #222 på: 04. Feb. 2016, 07:26 »
McClaren må gå, finnes ikke noen annen løsning.
Vekk.
Bort med han.
Ellers er det intet håp.
Dette.

Det er vel seriøst ingen her inne som går rundt og tror at spillerne våre ikke VIL vinne? Er fulle menn på pubs eneste analyseverktøy å skylde på innsats. Problemet er at vi mangler en kampplan. Spesielt i press/uten ball. Og det er som regel der angrepet begynner.

Du veit lika godt som meg at McClaren har ein kampplan og at dei øver på eit eller anna kvar dag på treningsfeltet. Problemet er at spelarane ikkej greier gjennomføra denne planen eller at den er feil. McClaren greier heller ikkje få dei til å gjennomføra det og det er til slutt manageren/head coachen som må ta ansvar for elendigheita.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #223 på: 04. Feb. 2016, 07:46 »
Herregud for en gjeng det er her inne. Ta dere litt sammen, eller er det en gjeng 3 åringer i trassalder?
Ja var en fryktelig dårlig kamp, Men vi møter Everton borte.
Syns mcc gjorde tingene bra i dag, satt opp et bra lag. Og Gjorde spiss mot dm bytte i 60 min så vi kunne ha en sjanse på poeng.
Riktig gambling i mine øyne.
De to straffene på slutten bærer preg av 2 stk meget urutinerte gutter. som spiller pga skader.

Om dere skal sende pepper i dag bør det gå til være nøkkelspillere ikke manageren. Spillerene må begynne yte mer!
Manager kan bare sette opp lag og gjøre bytter. Og det gjorde han ganske så bra i dag. Ble nok et feilskjær at mbemba ble skadet så townsend bytte ble brukt der, Men townsend tok seg jo opp etter hvert så var ikke der vi tapte. Vi tapte pga sissoko,colo,shelvey,perez,gini var totalt fraværende i dag.

Hjelper ikke skjære hode av manager i dag, spillerne har all skyld i dag! som så mange ganger før.
Og  snakke om at nå er det nedrykk er jo bare dumt. Er 14 kamper igjen. og vi ligger 2 poeng fra trygg grunn.
Mye kan skje enda.

Newcastles beste i dag var saivet.

Forklar gjerne denne?

Grunnar til at me snakkar om nedrykk:

- Me ligg 3.sist. Siste 3 rykker ned. Me er langt øve halvvegs i sesongen.

- Me har 21 poeng på 24 kampar. Det dårlegaste med har prestert i PL nokonsinne.

- Me har 5 seiera på 24 kampar. Det er 14 kampar att.Treng vel fort 20 poeng til. 6(!) seierar og eit par uavgjort.

- Kunn Norwich og Mackems har sluppe inn fleire mål. Og me skårar veldig lite mål.

- Me har vore med i nedrykkstriden eit par gonger før dei siste åra. Sist gong i fjor. Då var me ikkje trygge før etter siste kampen.

- Me taper mot lag som er antatt svakare og/eller har ein dårleg periode. Då er me drøymemotstandaren.

- Me sløsar vekk altfor mange sjansar. Uansett kor dårlege me var i går. På 1-0 hadde Mitro ein sjanse som skal sitja. Då hadde det stått 1-1. I nedrykkstriden handlar det kunn om poeng, ikkje om kva ein fortenar.

- Me har teke 4 poeng av dei siste 24 poenga me har spelt for.

- Me har 15 tap borte på 18 siste i PL. Berre det gjer jo at me fortenar å rykke ned, nesten...

- Me greier ikkje få til ei rekke med gode resultat og gode prestasjonar.


« Siste redigering: 04. Feb. 2016, 08:37 av lgrinde »

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #224 på: 04. Feb. 2016, 08:11 »
Ellers setter jeg gigantisk spørsmålstegn med prioriteringene her. Man kjøper en spiller som er nedprioritert av egen klubb for den nette sum av 3 Charlie Austins. Dette for at vi trenger en ving til å fore spissene med baller i boksen, for så å sette ut boksspissene og sette inn Perez (som er en kjempespiller for all del, men spiller på helt andre strenger) som er den minste spissen vi har.

Det der er så inni hampen uforståelig. Så svikter det bakover igjen, ja what else is new? Men det må vi regne med når de innkjøpsansvarlige har midtbanefetish.

Ellers skal det sies at jeg gledet meg til å se kampen. Kom litt sent inn, fikk med oss at vi mistet ballen høyt i banen, lot Everton spille ballen i lengderetning uten å sette press. Så Lennon TRILLE inn en ball (såkalt lompe) fra altfor langt vekke, fremdeles helt uten reelt press. Skrudde av, god natt. Det er ergerlig, men mest av alt trist.

Og til slutt, er Colo skada nå og Lascelles utestengt i 3 kamper?
« Siste redigering: 04. Feb. 2016, 08:13 av siddis »
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."