20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30  (Lest 19360 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« Svar #75 på: 26. Des. 2015, 20:22 »
Helt jævlige seine bytter. Hva er det trenerteamet driver med? Trenger å bruke noe vanvittig med penger i januar også. Nedrykk spill lang vei dette her. Bare å grave seg ned, dette var ultrasvakt!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« Svar #76 på: 26. Des. 2015, 20:23 »
Hahaha fantastisk manager me har. Rykker ned med han her som manager.

Elendig av Mitro å ikkje skåra.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« Svar #77 på: 26. Des. 2015, 20:25 »
Jøss. Føler ikke dette var en spesielt svak kamp av oss, om du trekker fra første halvdel av førsteomgang der vi ble overkjørt. Ellers syns jeg det var en fantastisk flott kamp, bølget voldsomt frem og tilbake, og vi skapte kanskje de to største sjansene. Mitrovic skal minimum score ett mål her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« Svar #78 på: 26. Des. 2015, 20:25 »
Hva faen er vitsen med å støtte denne bakgårds klubben?
Laget er rævva, manager er rævva, de som styrer klubben er ræva.

Takk for farvel fra meg, laget kan dra seg til gokk nedover ligasystemet uten at jeg bryr meg lenger!

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« Svar #79 på: 26. Des. 2015, 20:29 »
Jøss. Føler ikke dette var en spesielt svak kamp av oss, om du trekker fra første halvdel av førsteomgang der vi ble overkjørt. Ellers syns jeg det var en fantastisk flott kamp, bølget voldsomt frem og tilbake, og vi skapte kanskje de to største sjansene. Mitrovic skal minimum score ett mål her.

Tar en Sheldon: "Irony?"

No fate but what you make

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« Svar #80 på: 26. Des. 2015, 20:30 »
Marginene jevner seg ut. Mot Liverpool fikk vi for eksempel alt for godt betalt og de fikk en annulert scoring som var feil.

Før var jula en høytid med mange kjekke fotballdager, nå er det et helvete. Det blir flere dager med ydmykelse, selvpining og tortur.

Kan ikke noen rike jævler et eller annet sted kjøpe opp klubben og ansette folk som liker fotball slik det skal spilles.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« Svar #81 på: 26. Des. 2015, 20:31 »
McCLaren kan ikke gjøre noe som helst med bommene til Mitrovic of Wijnaldum, som burde resultert i minst ett mål, men manglen på bytter i dag er rett og slett skremmende. Ikke bare så flere av spillerne helt ødelagt ut etter 75 minutter, men Newcastle har en tynn stall og det gjør ikke akkurat det tøffe kampprogramet noe lettere.

Hva i alle dager tenker McClaren med? Jeg fatter det ikke.
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« Svar #82 på: 26. Des. 2015, 20:32 »
Ingen ironi her. Everton har mesteparten av banespillet, og vi bruker lang tid på å komme i gang. Når vi først kommer i gang var vi minst like giftige når vi angrep som Everton. Nå ser jeg på BT Sports, men reaksjonen i studioet etterpå var at dette var jækla surt for oss da vi skapte like mange sjanser som Everton. I dag syns jeg der er flere gode prestasjoner - Elliot, Mbemba, Colo og Anita vil jeg dra frem som gode i dag. Ja, jeg mener det er bittert at vi ikke får med oss minimum et poeng her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« Svar #83 på: 26. Des. 2015, 20:35 »
Thorsvedt virket nesten forbannet i pausen over hvor tannløse hjemmelaget var. Vi ender opp med posession (uten at det har alt å si forøvrig) på ca. 35%... Det er jo horribelt på hjemmebane og nok et bevis på at vi faktisk ikke prøver å spille fotball, men redder oss inn på enkelte prestasjoner av blant annet Wijnaldum og Sissoko som fører opp.

Drit og dra, dette ble siste kampen jeg gidder å se på en stund. Jeg nekter å støtte antifotball. Hjertet mitt blør.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« Svar #84 på: 26. Des. 2015, 20:37 »

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« Svar #85 på: 26. Des. 2015, 20:38 »
Han hårløse idioten forsvarte å starte med de Jong og cisse to kamper på rad med at de hadde rutine som var livsviktig i tette kamper. Hvorfor i svarte faen får ikke de jong komme innpå idag da? Var ikke kampen tett nok? Må noen miste en fot for at de skal byttes ut? Flere utpå der så ferdige ut etter timen spilt, og burde blitt tatt av allerede da. Og at ikke han bytter innpå noe, eller foretar seg noe som helst taktiske grep for å kontre Everton sitt dobbeltbytte viser bare hvor ubrukelig dårlig han er. Katastrofalt dårlig kamp av McLaren. 

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« Svar #86 på: 26. Des. 2015, 20:38 »
Spiller med nesten samme lag i 90 min. Kamp igjen på mandag.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« Svar #87 på: 26. Des. 2015, 20:40 »


Er divisjonsforskjell på det der.... Skulle tro Everton møtte Notts County.
No fate but what you make

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« Svar #88 på: 26. Des. 2015, 20:40 »
Spiller med nesten samme lag i 90 min. Kamp igjen på mandag.
Sjokkerende. Wijnaldum og Sissoko klarte såvidt å stå på beina på slutten.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18
« Svar #89 på: 26. Des. 2015, 20:47 »
Håplaust at ingen klarer kløppa ner lukaku på mitbanen med 40 sek igjen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]